• http://www.youtube.com/watch?v=87cLyBR1JTo
    Aah, dat vind ik zo'n mooi liedje. Vooral dat zinnetje When are you gonna realize, it was just that the time was wrong? vind ik zo gaaaaf.
    Sorry, was gewoon even een leuke mededeling. En mijn naam komt er ongeveer in voor. Dit is ook een liedje waar mijn naam in voorkomt, en die ook nog eens leuk is.
    http://www.youtube.com/watch?v=asul10avENw
    Kennen jullie ook liedjes waar jullie naam in voorkomt?


    rules don't stop me

    nee omdat mijn naam heel apart is ><
    like ken jij iemand die shemyda heet?


    Could it be that if I would just Be, True Love, Peace and Communion would come Naturally?

    nee omdat mijn naam heel apart is ><
    like ken jij iemand die shemyda heet?

    Nope :'D


    rules don't stop me

    (...)
    Nope :'D


    gheghe^^
    jeah ik blijf lekker uniek (A)


    Could it be that if I would just Be, True Love, Peace and Communion would come Naturally?

    Heeeeey julie look what they´re doing to me _O_. Domme doos nu kent iedereen hem en dan is hij niet meer speciaal (cat).


    "I shut my eyes in order to see.'

    Heeeeey julie look what they´re doing to me _O_. Domme doos nu kent iedereen hem en dan is hij niet meer speciaal (cat).

    Ja maar, mijn naam komt erin voor dus hij is toch wel speciaal. En jij bent gewoon Nynke uit het huis anubis maar dan met een y.


    rules don't stop me

    (...)

    gheghe^^
    jeah ik blijf lekker uniek (A)

    Uniek is mijn tweede naam(A)


    rules don't stop me

    Jaa, in Cassie van Flyleaf. En vast ook wel in meer nummers.


    Music is the new sex

    (...)
    Ja maar, mijn naam komt erin voor dus hij is toch wel speciaal. En jij bent gewoon Nynke uit het huis anubis maar dan met een y.

    Ik mag die Nienke niet :(.


    "I shut my eyes in order to see.'

    James blunt - 1973 -Simone :3-

    Jup Janez Detd - Lisa ^^ En voor de rest, geen idee. En ik kan het eerste filmpje niet bekijken. Welkeen is het? En dat tweede liedje is cool :'D


    What you see, is what you get.

    Is dat die versie van The Killers?! Want ik kan 'm niet afspelen. >-<
    In elk geval, ik hou al sinds ik het voor het eerst hoorde op de cd van The Killers van dat liedje. Ha, *zucht* dat is zo mooi en oeeeh. :d
    En ik kom niet direct op een liedje met mijn naam in. Ik ken wel een liedje dat Isobella noemt, maar dat is niet Isabel. ;d
    Maar Romeo And Juliet is zooooo moooooi! :')

    Jup Janez Detd - Lisa ^^ En voor de rest, geen idee. En ik kan het eerste filmpje niet bekijken. Welkeen is het? En dat tweede liedje is cool :'D


    Romeo and Juliet van The Killers :'D
    En van dat tweede liedje, weet ik toch, mijn naam komt erin voor:Y)


    rules don't stop me

    Ohjawel, ik bedenk me dat er een Nederlands liedje ofzo is dat over Isabel(le) gaat. En volgens mij noemt het ook zo. ;p

    Ik kan dat eerste filmpje niet zien, & wie maakt nu een liedje met de naam Tanya? Niet dat die naam niet mooi is, Tanya is de geweldigste naam. Enkel, je moet toestemming hebben om die naam in je liedje te gebruiken, ik wijs iedereen gewoon af! Ghhghaga. :Y)


    Some people make the world special just by being in it

    Is dat die versie van The Killers?! Want ik kan 'm niet afspelen. >-<
    In elk geval, ik hou al sinds ik het voor het eerst hoorde op de cd van The Killers van dat liedje. Ha, *zucht* dat is zo mooi en oeeeh. :d
    En ik kom niet direct op een liedje met mijn naam in. Ik ken wel een liedje dat Isobella noemt, maar dat is niet Isabel. ;d
    Maar Romeo And Juliet is zooooo moooooi! :')


    Ja, van The Killers:9~:9~:9~.


    rules don't stop me