• De naaktslak die op de grond ligt (cat)
    Serieus, hij is dood en hij ligt daar maar eng en vies te zijn en ik durf hem niet op te rapen, zelfs niet met een papiertje /fail

    Wie komt me redden? :3


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    Not me.. Ö


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    SUPPPEEERRR HIPHOPQUEEN komt er aan.

    * een mislukt dunjte*

    TADATA


    Some angels have no wings.

    Komaan, dat arme beestje is dood.
    Wat is daar eng aan? Hij kan je niks meer doen.
    Vraag het anders even aan iemand in je buurt om hem even met een papiertje weg te doen?


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    Hingucker schreef:
    Komaan, dat arme beestje is dood.
    Wat is daar eng aan? Hij kan je niks meer doen.
    Vraag het anders even aan iemand in je buurt om hem even met een papiertje weg te doen?

    Maar hij is zo vies :c
    En er is niemand thuis... Al kan ik ook proberen of mijn hond hem op wil eten.


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    Hingucker schreef:
    Komaan, dat arme beestje is dood.
    Wat is daar eng aan? Hij kan je niks meer doen.
    Vraag het anders even aan iemand in je buurt om hem even met een papiertje weg te doen?


    Haha, kom je bij je buurman aan: "Kunt u even een dode naaktslak uit mijn huis halen?" (krul)


    We waste time looking for the perfect lover, instead of creating the perfect love.

    Mijn hond heeft eens een grote spin opgegeten. Goor man. Nee, verzamel je moed, neem veel papier, zet de vuilbak dicht bij je en binnen de seconden is het voorbij. Je kan dan trots zijn omdat het je gelukt is. ;D


    I lost myself in FM airwaves

    als je hem met een papiertje pakt en je gooit em weg zit er allemaal slijm aan dat papiertje >.< Brrr ik haat die beesten ='D

    Omg ik ben dooodsbang voor die beesten ;$


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

    Pak een schop en schep em op. :Y)

    Gatverdamme, die beesten zijn zo vies. Ik durf die beesten ook nooit aan te raken ofzo hoor ;o Doe anders wat Muslera zegt, als je een schepje in huis hebt. Dat vind ik wel een goed idee, hahaha. (:

    Ik heb al een idee gekregen. Ik laat het ding gewoon liggen, ga naar de stad toe en dan ruimt mijn broer hem wel op als die thuis komt :Y)


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    Gatver :S


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    haha ik moest altijd levende naaktslakken de tent uithalen, eigenlijk best vies maar daarna werd ik geëerd XD


    Interdum lacrimae pondera vocis habent

    Thingies schreef:
    Ik heb al een idee gekregen. Ik laat het ding gewoon liggen, ga naar de stad toe en dan ruimt mijn broer hem wel op als die thuis komt :Y)


    hahahha die is goed (krul)


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

    Armani schreef:
    Not me.. Ö