• Ik ga morgen dus naar limburg, naar mu vriendje eneuhh, kheb een pukkel/puist, en ik heb er nu dus tandpasta op, en hoelang moet dat erop? ;x


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Rickjuh schreef:
    Ik zou het ook uitmaken als me vriendin met één puist kwam opdagen. :W

    Lol indeed.


    No growth of the heart is ever a waste

    Rickjuh schreef:
    Ik zou het ook uitmaken als me vriendin met één puist kwam opdagen. :W


    Win. :']


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Wat maakt het uit dat je een puistje hebt? Het is je vriendje, die stopt echt niet met om je geven als jij een keer een puistje hebt hoor, hij zal dat toch soms ook wel eens hebben? ^^


    Alis volat propriis.

    Het heeft mij nooit geholpen. En besides, wat maakt die puist uit? Met of zonder ben je nog steeds dezelfde meid en dat hoef je toch niet speciaal voor je vriendje te doen? Puistjes horen er nou eenmaal bij...


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    ik heb het wel is gedaan voordat ik ging slapen
    het hielp wel
    maar het zat ook in mijn haar en deken en kussen
    mischien ligt het aan mij
    maar misschien ook niet


    Last night i dreamt, that somebody loved my. No hope no harm, just another false alarm

    mag ik ff iets vragen....
    als je naar je vriendje gaat hoef je toch eigelijk niet echt bang te zijn voor een puistje..
    je vriendje houd toch van je om wie je bent..
    of heb ik het nou fout???


    “If I had someone like that in my life, I’d be very happy indeed.” - Bradley James

    Niet aankomen werkt het best. Wat maakt het uit dat je één puistje heb. Het is maar een puistje, de wereld vergaat niet hoor.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall