• Ja, ik zit dus op FaceBook. Spreekt T. (die pester van een topic van me) me aan. Nouja, hier het gesprek.

    Zij: dat was een steek

    Ik: ?

    Zij: hoe deborah reageerde he niet?

    Ik: Nee, waarom dat?


    Er was dus helemaal niks.

    Zij: neen :d ben overgelaatst naar slc

    Ik: Dat zal

    Zij: moet alles nog veranderen jûp moderne ma dan zie ik u dik lichaam weer :d

    Ik: tenminste beter dan u lelijke kop,

    Zij: ik heb er een gij niet :d

    Ik: Flauw

    Zij: maarja ik ga niet mer op je in
    wist je
    dat iedereen je haatte
    vooral coralie vond je ook ongemanierd
    en vond je op een jongen lijken

    Ik: iedereen haat u

    Zij: haha ik noem niet selina he!
    maar goed ook

    Ik: ma ja, blijkbaar hebt ge da nie door

    Zij: hahaa
    zoals herhalind
    ik noem niet selina
    niemand moet ou
    iedereen roddeld over jou xd
    en vet wijf kijk eerst na eigen
    plaatsvan o het feestje te roddelen
    roddelen kan je
    val eerst lekker af

    Op het feestje is helemaal niks gebeurd van roddelen. Waar ze dat dus vandaan heeft..

    Ik: Tss,

    Zij: met je jongens kleren en lmanieren

    Ik: Ik heb meer manieren dan jou.

    Zij: haha ja tuurlijk
    da kan goed zijbn
    maar kleren hebje van jongens

    Ik: Je valt in herhaling, het wordt saai.


    Nou weetje, ik probeer wel voor me zelf op te komen, maar vanbinnen ben ik dan toch verdrietig. Ik weet dat ik het moet negeren, maar dat is echt moeilijk.

    [ bericht aangepast op 17 aug 2011 - 22:43 ]

    Lakker laten lullen en geen aandacht aan besteden,daar heb je ze het hardste mee.


    You are free. Free to dream, to love, to laugh and find peace. Free to be you and happy.

    Negeren, blokkeren en weg marcheren (dat laatste is van PUKKELx.DING


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    sla haar (krul)


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ben jij dat op je pasfoto btw?

    Ik vind het net goed dat je voor jezelf opkomt, je moet jezelf toch niet laten doen door zo iemand? Ik zou dat ook niet slikken


    All I have in life, is my imagniation.

    Pff ik kan echt niet tegen zulke mensen, ik heb dit dus ook een hele tijd gehad en het is gewoon kut.
    Mensen die zo laag zijn, ooh verschrikkelijk. Ik snap niet dat je zulke gemene dingen tegen iemand kan zeggen. En anderen zeggen wel: je moet het negeren, maar dat helpt dus geen ene zak. Wat ze zeggen raakt je toch wel, je voelt je er wel kut door, wat ze ook zeggen, je gaat gewoon aan jezelf twijfelen.
    Als ze nog een keer zo doet geef je mij haar facebook maar dan vertel ik der wel even dat ze zewlf dik en lelijk is, ze kent me toch niet, en als ze zulke dingen doet verlaag ik me ook even tot zo'n niveau. Wat is zij enorm laag.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Amyntas schreef:
    Ben jij dat op je pasfoto btw?


    Nee. Kijk in me fotoboek, daar zie je mij.

    NYC schreef:
    Pff ik kan echt niet tegen zulke mensen, ik heb dit dus ook een hele tijd gehad en het is gewoon kut.
    Mensen die zo laag zijn, ooh verschrikkelijk. Ik snap niet dat je zulke gemene dingen tegen iemand kan zeggen. En anderen zeggen wel: je moet het negeren, maar dat helpt dus geen ene zak. Wat ze zeggen raakt je toch wel, je voelt je er wel kut door, wat ze ook zeggen, je gaat gewoon aan jezelf twijfelen.
    Als ze nog een keer zo doet geef je mij haar facebook maar dan vertel ik der wel even dat ze zewlf dik en lelijk is, ze kent me toch niet, en als ze zulke dingen doet verlaag ik me ook even tot zo'n niveau. Wat is zij enorm laag.


    Inderdaad.

    Wist je dat het minder moeite is om haar in haar kut kop te slaan dan nog iets aan haar verspillen door dingen te typen?


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Glue schreef:
    (...)

    Inderdaad.

    Het is echt zo ontzettend kut voor je, want ik weet dus precies hoe je je voelt. Ze noemden mij ook altijd dik en lelijk, ze zeiden dat ik ok een vis leek terwijl ik ook wel weer dat het allemaal niet waar is, maar ik ben zo aan mezelf gaan twijfelen alles wat ik deed of zei hadden ze commentaar op, dus dan durf je ook niets meer te zeggen. Je zelfvertrouwen gaat er echt enorm naar de klote van, ik ben blij dat ik twee geweldige vriendinnen heb die het voor me hebben opgenomen tegenoer de hele klas en nu is het gestopt, maar toch. Ik weet dat ik er altijd last van zal houden. Ik voel mezelf nogsteeds dik en lelijk enalles, dus echt ik weet wat je eraan over kan houden en ik snap gewoon niet dat iemand je dat aan wilt doen.
    Eigenlijk zouden we met heel Quizlet op haar profiel foto's eens moeten gaan reageren met: lelijk. Iel wat ben jij dik.
    Dat vind ze vast zelf ook niet leuk.
    Maarja je hebt nou eenmaal van die mensen die anderen naar beneden moeten halen om zichzelf goed te voelen.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Ik ga der slaan, ik neem aan dat je daar geen problemen mee hebt?
    Trouwens, punt 1 dat ze eerst deftig leert typen en punt 2, cyberpesten? Like seriously? How low can you go?


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    van zoiets kan ik zo kwaad worden
    1wtf heeft die geen leven
    2zemoet eerst zichzelf bekijken voor ze iets zegt over een ander
    3volgens mij hebben pesters een probleem ik hun kop


    Cool, neat, swell -Cry

    Dat is echt heel laag.


    Il vaut mieux vivre avec des remords qu'avec des regrets.

    En we heffen even de voetjes op dan kan het niveau er onderdoor


    Cool, neat, swell -Cry

    Obliviatum schreef:
    En we heffen even de voetjes op dan kan het niveau er onderdoor


    - plat -

    OT: Wa's dat voor een achterlijk wijf?!


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.