• Een vriendin van een vriendin van een vriendin van mij, haar vader is bij Tokio Hotel achter de schermen geweest, en het schijnt dat hij gezien heeft dat Bill Kaulitz een pruik draagt! Ik weet niet of het waar is maar als je eens logisch nadenkt dan kan dat dus wel waar zijn. Alles is mogelijk he.

    Denk zelf wat je denkt maar volgens mij kan dat echt wel waar zijn.


    edit:
    Niet waar ;) Het is bewezen dat het echt is.


    (bericht aangepast door een moderator)
    (reden: ABN was niet echt correct ;) )

    I dont know.

    Mijn oma zegt ook dat hij een pruik draagt. Hij was ooit op tv met kort haar dus tsjah.


    Maar ws hy toen niet 10 ofso? x'D Wnt toen had kort haar :Y)


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.

    I dont know.

    Mijn oma zegt ook dat hij een pruik draagt. Hij was ooit op tv met kort haar dus tsjah.


    Maar ws hy toen niet 10 ofso? x'D Wnt toen had ie kort haar :Y)


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.

    Woops da ws 2x^^


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.

    Ik dnek dat het Gelul is,, Ik boedoel,, hij sweet zich kapot op zon podium,, en dan zit dat echt niet goed hoor zoon pruik... Hij heeft ook haaruitgroei,, soms dan :P Wel van die Extansoins(Fout gescheven!!)


    Dunno ><

    Het zijn gewoon extensions[ofzo.] Want je ziet soms uitgroei. En mijn vriendin krijgt haar haar net zoals Bill. Dus waarom zou Bill het niet kunnen? Het is gewoon gelul dat hij een pruik heeft-_-


    T O K I O H O T E L < 3

    Maar ws hy toen niet 10 ofso? x'D Wnt toen had ie kort haar


    idd, misschien was dat wel een herhaling ofzo. Of Durch den monsun of Schrei(A)


    T O K I O H O T E L < 3

    IN DIT FILMPJE VOELT EEN INTERVIEWER AAN BILL'S HAAR. ALS BILL EEN PRUIK ZOU HEBBEN ZOU HIJ DIE INTERVIEWER ER TOCH OOK NIET AAN LATEN ZITTEN.[OFZO] WANT MISSCHIEN VOELT EEN PRUIK ANDERS AAN DAN GEWOON HAAR? WEET IK VEEL MAAR IK VIND DAT BILL GEEN PRUIK HEEFT!;)
    http://nl.youtube.com/watch?v=UyQSoOXexLI


    T O K I O H O T E L < 3

    HAHAHAHHAHAHHA XD


    blame the bully.

    onzin ja. ^^
    slotje

    geen pruik :O wel haar extentions, mijn vader werkt ook met th achter de schremen dus -.-

    WHAAT?! Ik bn jaloers (baby)


    Tears are crashing out of my eyes

    egt geen pruik geloof me daar is bill totaal gee type voor en trouwens dat heeft ie volgens mij helemaal niet nodig!! :)


    The awkward moment when a sentence doesn’t end the way you think it octopus.

    (...)
    WHAAT?! Ik bn jaloers (baby)

    wrm? :'D


    don't Worry...Be gay.

    Als dat waar is he,dan moest da al LANG zijn opgevalle bij elke fan,dan kon zijn haar ni zo recht blijve staan.En was het ook al lang afgevalle bij een concert.

    het grootste gedeelte van zijn haar is inderdaad gewooon helemaal echt!
    Hij heeft een aantal extensions, en die zijn om zn haar als t ware nog 'groter'te kunnen maken..xD
    Dus met emer volume, en meer omhoog enzo.


    i need you like a heart needs a beat.

    I dont know.

    Mijn oma zegt ook dat hij een pruik draagt. Hij was ooit op tv met kort haar dus tsjah.
    Ja toen hij 15 was had hij kort haar.. maar soms hé .. heel soms dan groeit haar ook xD:P


    Wie du mir, so ich dir.