• - welke tas?
    - welke agenda?
    - etui?
    - kaftpapier?
    enz.
    En uhh, heeft iemand nog tips om snel vriendinnen te maken. Want daar ben ik nogal slecht in. Ben nogal verlegen:$.

    -Zwarte eastpak schoudertas.
    -Agenda van MTV
    -Klapper van Viva Maria
    -etui ook van viva Maria en van blond
    -Inpak papier als kafpapier

    Vrienden maak je door iemand aan te spreken, door naast iemand te gaan zitten en een beetje geluk.

    [ bericht aangepast op 18 aug 2011 - 17:06 ]


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    - welke tas? Een half kapote tas van Reebok.Ik heb hem maar een half jaar en hij was al stuk door te vallen van mijn fiets maar hij is zo handig dus gooi ik hem niet weg :3.
    - welke agenda? Van MTV.
    - etui? een Toilettas *loopt weg*
    - kaftpapier? van de axion of hoe je het schrijf


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    tas: Uhm een grijs achtige van David jones.
    Agenda: zelf laten maken met eigen foto's.
    Etui: Nog van vorig jaar, een goud-bruin achtige met bloemetjes erop die er ondertussen al af zijn?
    Kaftpapier: Licht roze.


    Ivar Oosterloo.

    Tas: Een met bloemetjes op vakantie, en nog een paar oude.
    Agenda: Van de Hitkrant
    Etui: Van de Hema met bloemetjes ;p
    Kaftpapier: 2 rollen met een printje, en 1 rol knalroze nog van vorig jaar


    Me so good.

    tas ; ik heb er wel meer dan een , ik wissel gewoon af van handtas , daar prop ik dan gewoon mijn agenda in ;D
    agenda ; van het school
    etui ; heb ik niet , ik steek gewoon een balpen in mijn tas , omdat er het andrs niet in mijn handtas allml geraakt ;D
    kaftpapier ; waarschijnlijk geen (:

    tips ; blijf jezelf ! verander niet omdat je zoals hen zou zijn (:
    & probeer gesprekken aan te knopen (:


    I'm in love with cities I've never been to and people I never met.

    Ik ga morgen naar de stad, en de helft van de school kende me al dus ik hoefde geen vrienden te maken.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Ik heb een paarse Eastpack, omdat mijn schouders enorm pijn deden als ik een schoudertas had.
    Ik heb een agenda van Paperclip VIS, die wilde ik heel graag en daar heb je lekker veel ruimte in.
    Mijn etui is een saaie blauwe van de V&D, echt heeeeeel saai maar wel praktisch en met zo'n vakje voor op.
    Kaftpapier is gewoon saai zwart maar stevig, dat is het beste en het zit het beste om je boek, aangezien je geen boete wilt.
    Dan zijn de stickers voor op boeken en schriften van Garfield (my big friend), vond ik wel grappig.
    Euhh... Potloden van Faber Castell en de stiften ook. Ik teken op 30 grams papier.
    Schriften: True Love van Action! Vet goedkoop, je kunt ze beter bij de Action kopen dan in de winkel want bij de Action heb je echt 3 pakken van 5 schriften, 2 wiskundeschriften en 2 A4 gelineerde schriften + markeerstiften + pennen voor 5 euro, en in de V&D heb je daar DRIE SCHRIFTEN voor.
    Mijn broodtrommeltje is van Mepal, en er staat een paard op (A) OMG IK HAAT DAT DING... Maar ik mag geen andere aangezien deze nog "prima" is volgens mijn ouders...
    Wat zit er nog meer in mijn tas?
    - Spiegeltje, eentje met een Gaelic motiefje.
    - Mobieltje, een Motorola.
    - iPod nano van 8 gig + de awesome muziek die erop staat :)
    - Briefjes van mensen die ik lief vind.
    - Flesje water.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    tas welke ik zin in heb?
    agenda; de goedkoopste
    etui; een oude rode met hartjes uit het jaar nul (van de basisschool nog)
    kaftpapier; als ik ze ga kaften weet ik veel we hebben vast nog wel wat liggen XD

    ik moet nog een nieuwe schooltas

    gestreepte paul frank agenda
    paul frank etui
    en paul frank schriften


    So who are we fighting for? Gryffindor, givin it all for the red and gold! And who are we flying for? Gryffindor,

    Ik heb een blauwe Eastpak tas, paul Frank mappen en andere, een agende van school --' , ...


    You better put a condom on, if you're gonna act like a dick you need to dress like one.

    Al mijn spulletjes zijn van het merk: little diva haha.
    Maar heb bruin met witte converse tas.


    'The best way to not get your heart broken is to pretend you don't have one.' - Effy Stonem.

    Nu nog niks ;p


    Not all those who wander are lost.

    - Ik heb een blauwe eastpak.
    - Een esprit agenda.
    - Schriften van de Bruna
    - Etui en pennen van de Hema
    - Rekbare kaften van verschillende merken (:

    En wees gewoon jezelf, maar durf wel op andere mensen af te stappen om een praatje te maken.


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Ik heb nog alleen de kleine spulletjes zoals potloden,markeerstiften ect.
    - welke tas? Waarschijnlijk een Converse tas of een grote handtas
    - welke agenda? We krijgen ze van school (:
    - etui? Mijn etui van vorig jaar,lichtblauw van Kangourou
    - kaftpapier? Idk


    Il vaut mieux vivre avec des remords qu'avec des regrets.

    Nog niks. Fail. (cat)


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.