• YEAAAH, ben zo blij dat het weer begonnen is! :)

    Zonder top2000 geen echte kerst!!! :)

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    Pffff, m'n ouders luisteren het de hele dag. Ik vind het verschrikkelijk, geef mij maar nog een weekje Serious Request haha.


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Ahja, voor het grootste deel staan er naar mijn mening zeiknummers in en ik word gek van mijn continu meezingende ouders, maar het is wel eens leuk om al die oude hits te horen. Zo'n oude-muziekhater ben ik niet. :'D


    wth.

    Mayfly schreef:
    Ahja, voor het grootste deel staan er naar mijn mening zeiknummers in en ik word gek van mijn continu meezingende ouders, maar het is wel eens leuk om al die oude hits te horen. Zo'n oude-muziekhater ben ik niet. :'D


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Er staan net de verkeerde nummers in, als je het mij vraagt.
    Ik ben dol op oude muziek, daar niet van. Maar ik heb nog liever Serious Request.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    ik ben verplicht om mee te luisteren
    maar Guus Meeuwis en Marco Borsato staan erin, en dat is wel leuk
    ben geen fan van Nederlandstalige muziek, maar hun 2 zijn wel goed

    Ik hou van de Top2000! Het is traditie bij ons thuis dat we het elke avond kijken op tv rond de kerst. Ik luister het niet op de radio, maar ik ben dus een trouwe volger op tv (:


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Ik luister alleen de laatste paar uurtjes op tv. x)


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Mayfly schreef:
    Ahja, voor het grootste deel staan er naar mijn mening zeiknummers in en ik word gek van mijn continu meezingende ouders, maar het is wel eens leuk om al die oude hits te horen. Zo'n oude-muziekhater ben ik niet. :'D


    <3

    Ik vond het vroeger verschrikkelijk, nu vind ik het wel leuk.

    Mijn zus en mijn pa spelen altijd van die intro spellen. En dan gaan ze elkaar uit lachen enzo :'D


    "Ignite, my love. Ignite."

    De radio staat sowieso de hele dag aan :Y) En dat vind ik heulemaal niet erg : D Ik geniet ervan.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Eledhel schreef:
    Pffff, m'n ouders luisteren het de hele dag. Ik vind het verschrikkelijk, geef mij maar nog een weekje Serious Request haha.


    Let it come and let it be

    Mayfly schreef:
    Ahja, voor het grootste deel staan er naar mijn mening zeiknummers in en ik word gek van mijn continu meezingende ouders, maar het is wel eens leuk om al die oude hits te horen. Zo'n oude-muziekhater ben ik niet. :'D


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    In 't lied dat nu gezongen wordt, Fries lied, komt mijn dorp voorbij 8) "Nylân"


    "I shut my eyes in order to see.'

    oooh dat is zo leuk :D

    maar het blijft niet je eigen lijst dus er staan helaas ook zeiknummers tussen die super hoog staan (zoals wat is dromen, wat een zeiknummer) :(

    [ bericht aangepast op 28 dec 2011 - 19:30 ]


    *klop klop* Penny! *klop klop* Penny! * klop klop* Penny!

    Sommige muziek vind ik gewoon dat er neit in hoort. ^^ Ahum.. Maar ja, ik luister nu ook.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.