• klik hier.

    oke wtf!!


    the world is filled with people that we dont understand

    Holy jezus. Nee dit is niet helemaal oke?


    Alleen maar tranen van geluk

    Ik ben ook christen katholiek, maar dat gaat inderdaad ver. Kom op zeg, die mensen kunnen er toch niks aan doen. En wat gaan sommige mensen dan doen: zeggen dat God het zo wilde. Daar kan ik ook niet tegen


    The way that you flip your hair gets me overwhelmed - One Direction, What Makes You Beautiful

    avada kedavra (cat)


    Shoganai i ne~

    Waarom zou je daar kwaad om moeten zijn? Ik vind dat hij ergens wel een punt heeft.
    Edit:Verkeerd gelezen. Het is misschien wel fout om te denken dat het was omdat ze niet geloven.

    [ bericht aangepast op 18 aug 2011 - 20:11 ]


    comfort in c h a o s

    Wacht, dus als ik et goed begrijp heeft God dus mensen vermoord omdat ze niet geloven ?


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Wtf -,-.


    You are free. Free to dream, to love, to laugh and find peace. Free to be you and happy.

    Jammer genoeg zijn er mensen die zo denken, maar I can't blame him. Als hij zo wil denken, prima [: Wie weet..


    "I shut my eyes in order to see.'

    Godric schreef:
    Holy jezus. Nee dit is niet helemaal oke?


    All I have in life, is my imagniation.

    Eigenlijk vind ik het ronduit komisch.


    Life is hard and then we die

    Af en toe denk ik echt dat mensen alleen in God geloven zodat ze iemand de schuld kunnen geven. Vreselijk gewoon.


    your eyes are like stars in the night.

    Dan moet je er gewoon niet op letten. :'D
    Ik snap helemaal dat je hier kwaad over kunt worden, want ik vind het zelf ook niet normaal. Maar er zijn nou eenmaal mensen die hun geloof zo vreemd uitleggen dat ze tot dit soort conclusies komen, en als je je daarover opwindt zit je uiteindelijk vooral jezelf dwars, want hij of zij merkt er niets van.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ben ik de enige die er geen zak van snapt?


    Has no one told you she's not breathing?

    BeHuffelpuf schreef:
    avada kedavra (cat)

    me 2 babe!!!


    If you can't blow them away with your brilliance, baffle them with your bullshit.

    Secretive schreef:
    Ben ik de enige die er geen zak van snapt?


    Me to.


    You are free. Free to dream, to love, to laugh and find peace. Free to be you and happy.