• 'DracoCervus is extreem besmettelijk, dus als je niet besmet wilt worden: rechtsboven is het vaccin, gewoon even klikken'.


    NO SPARKLES ALLOWED.

    Soundtrack


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Crushed schreef:
    (...)
    Ja, ik ben ook een oude vieze vent die op Tom Felton en Daniel Radcliffe en Drarry geilt. Ik trekt er graag bij af.

    Ik heb toevallig Drarry-condooms, dus als er hier kleine kindjes zijn... -ah gatver-

    Mensen, als we nou allemaal op Pottermore kunnen en als Feedback alleen maar sturen dat er geen Drarry is, dan komt het er misschien wel... Doen jullie mee?

    [ bericht aangepast op 19 aug 2011 - 12:04 ]


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Oppugno schreef:
    (...)
    Ik heb toevallig Drarry-condooms, dus als er hier kleine kindjes zijn... -ah gatver-

    Mensen, als we nou allemaal op Pottermore kunnen en als Feedback alleen maar sturen dat er geen Drarry is, dan komt het er misschien wel... Doen jullie mee?

    1 woord.

    JA.


    “When you have eliminated the impossible, whatever rema

    Oppugno schreef:
    (...)
    Ik heb toevallig Drarry-condooms, dus als er hier kleine kindjes zijn... -ah gatver-

    Mensen, als we nou allemaal op Pottermore kunnen en als Feedback alleen maar sturen dat er geen Drarry is, dan komt het er misschien wel... Doen jullie mee?

    YES! -Hands up in the air-

    Wolowizard schreef:
    (...)
    1 woord.

    JA.

    YAY!
    We gaan Jo dwingen Drarryland na te maken =) Niet meer "The Wizarding World Of Harry Potter" als themapark, maar "The Magical World Of Drarry"!

    Welke achternaam heeft Drarry eigenlijk? Malter?


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Omgosh :')
    Tom in die apenfilm :')
    Hij zo: "What do you think you're doing, huh?"
    Ik: *denkt erbij: "Potter"*


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Oppugno schreef:
    (...)
    YAY!
    We gaan Jo dwingen Drarryland na te maken =) Niet meer "The Wizarding World Of Harry Potter" als themapark, maar "The Magical World Of Drarry"!

    Welke achternaam heeft Drarry eigenlijk? Malter?


    Een themapark in België of Nederland dan natuurlijk!

    En achternaam? geen idee.


    “When you have eliminated the impossible, whatever rema

    Wolowizard schreef:
    (...)

    Een themapark in België of Nederland dan natuurlijk!

    En achternaam? geen idee.

    Ja, op de grens van die twee landen :3

    Haha deze las ik op Tumblr, so true:

    Anyone else feel like Ginny Sitting here waiting for your email? Watching the others go off to have an amazing adventure when you have nothing better to do than put jumpers on cats?


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Wat was dat nou over een meeting?


    “When you have eliminated the impossible, whatever rema

    Wolowizard schreef:
    (...)

    Een themapark in België of Nederland dan natuurlijk!

    En achternaam? geen idee.

    Drarry Motter ofzoiets. *O*

    Wolowizard schreef:
    Wat was dat nou over een meeting?

    Er is een meeting in Leuven. ^^

    Oppugno schreef:
    (...)
    Ja, op de grens van die twee landen :3

    Haha deze las ik op Tumblr, so true:

    Anyone else feel like Ginny Sitting here waiting for your email? Watching the others go off to have an amazing adventure when you have nothing better to do than put jumpers on cats?


    En Dan en Tom moeten daar permanent aanwezig zijn natuurlijk.

    En ja zo voel ik mij ook .


    “When you have eliminated the impossible, whatever rema

    Crushed schreef:
    (...)
    Er is een meeting in Leuven. ^^


    WAT?
    WANNEER?
    IK OOK?!


    “When you have eliminated the impossible, whatever rema

    Wolowizard schreef:
    (...)

    WAT?
    WANNEER?
    IK OOK?!

    Als Nicky, Elise, Evelien en Lies daarmee akkoord gaan mag je ook komen denk ik. Waarschijnlijk de 31ste, maar het tijdstip staat nog niet vast.

    Crushed schreef:
    (...)
    Als Nicky, Elise, Evelien en Lies daarmee akkoord gaan mag je ook komen denk ik. Waarschijnlijk de 31ste, maar het tijdstip staat nog niet vast.


    Neen, ik vind absoluut niet dat ze mag komen (joehoe)


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Crushed schreef:
    (...)
    Als Nicky, Elise, Evelien en Lies daarmee akkoord gaan mag je ook komen denk ik. Waarschijnlijk de 31ste, maar het tijdstip staat nog niet vast.

    Ohhhh wat gaan we doen? :D


    “When you have eliminated the impossible, whatever rema