• 'DracoCervus is extreem besmettelijk, dus als je niet besmet wilt worden: rechtsboven is het vaccin, gewoon even klikken'.


    NO SPARKLES ALLOWED.

    Soundtrack


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Wolowizard schreef:
    (...)
    Bij mij stond er iets anders :')

    Wat dan? -ik. moet. het. weten.-


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Crushed schreef:
    (...)
    Nee, een aap spuit met een slang met iets van elektriciteit in of zo. Dan valt die verbrand neer. -staat op netvlies gebrand-

    OMG, Tommie verbrand? )'=


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Oppugno schreef:
    (...)
    OMG, Tommie verbrand? )'=

    JA.Goed dat ik niet naar de cinema ben gegaan.


    “When you have eliminated the impossible, whatever rema

    Oppugno schreef:
    (...)
    OMG, Tommie verbrand? )'=

    Niet Tom, gemene Dodge! (N)

    Wolowizard schreef:
    (...)
    JA.Goed dat ik niet naar de cinema ben gegaan.

    Inderdaad =O

    Ik was onder het eten alleen maar aan het praten over Pottermore, en mijn ouders kennen jullie nu als "die anderen". Haha x)


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Wolowizard schreef:
    (...)
    JA.Goed dat ik niet naar de cinema ben gegaan.

    Ja ik wou ook eerst, maar dan had ik het online gezien en na zijn dood was ik like: IK WIL NIET EENS VERDERKIJKEN! D: -klikt op rode kruisje-

    Crushed schreef:
    (...)
    Ja ik wou ook eerst, maar dan had ik het online gezien en na zijn dood was ik like: IK WIL NIET EENS VERDERKIJKEN! D: -klikt op rode kruisje-

    Ik wil wel de link =I


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Oppugno schreef:
    (...)
    Inderdaad =O

    Ik was onder het eten alleen maar aan het praten over Pottermore, en mijn ouders kennen jullie nu als "die anderen". Haha x)

    Haha, ik zeg gewoon tegen mijn ma: Nicky en Elise en Lies enzo. Ze snappen toch geen bal van wie ik bedoel. :')

    HE SPOILERS!


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Oppugno schreef:
    (...)
    Inderdaad =O

    Ik was onder het eten alleen maar aan het praten over Pottermore, en mijn ouders kennen jullie nu als "die anderen". Haha x)

    Oh cool, mijn ouders verklaren mij nu al gek dus ik durf er niet eens meer over pratenn.


    “When you have eliminated the impossible, whatever rema

    Crushed schreef:
    (...)
    Haha, ik zeg gewoon tegen mijn ma: Nicky en Elise en Lies enzo. Ze snappen toch geen bal van wie ik bedoel. :')


    Heeej, mijn naam staat er nie tussen :')


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Oppugno schreef:
    (...)
    Ik wil wel de link =I

    http://www.letmewatchthis.ch/watch-2100959-Rise-of-the-Planet-of-the-Apes
    Hier staan vanalle links, Dodge gaat volgens mij ergens in het midden dood. R.I.P ...

    Crushed schreef:
    (...)
    Haha, ik zeg gewoon tegen mijn ma: Nicky en Elise en Lies enzo. Ze snappen toch geen bal van wie ik bedoel. :')

    Omg x) Als ik jullie bij voornaam noem, dan denken zij dat dit een of andere site is met webcams die altijd aan staan, dat hier alleen maar mensen van 20 op zitten en ook wat oude vieze mannetjes, en dan mag ik er niet eens meer op -.-


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Weatherby schreef:
    (...)

    Heeej, mijn naam staat er nie tussen :')

    Sorry Evelien staat er ook wel eens tussen. :D

    Cockney schreef:
    HE SPOILERS!

    SORRY ELISE! (Alweer)