• 'DracoCervus is extreem besmettelijk, dus als je niet besmet wilt worden: rechtsboven is het vaccin, gewoon even klikken'.

NO SPARKLES ALLOWED.

Soundtrack

It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

Oppugno schreef:
    (...)
    Oh, dan snap ik het. Sparkly Cedric die naar je staart als je slaapt...

Zullen we anders bij offtopic even een pottermore topic aan maken waar we wel gewoon over alles mogen praten?

JA! Doe maar aub.

“When you have eliminated the impossible, whatever rema

Klik.

Ik vroeg het even aan de mods in dat andere topic, ik dacht dat ze het niet goed vonden maar toen hadi k dat topic al gemaakt =o

It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

Oppugno schreef:
    Klik.

Ik vroeg het even aan de mods in dat andere topic, ik dacht dat ze het niet goed vonden maar toen hadi k dat topic al gemaakt =o

Oh maar als het niet mag laat dan maar hoor, wil niemand in de problemen brengen EN NU OVER NAAR DRARRY.

“When you have eliminated the impossible, whatever rema

I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

Wolowizard schreef:
    (...)
    Oh maar als het niet mag laat dan maar hoor, wil niemand in de problemen brengen EN NU OVER NAAR DRARRY.

Ja, dat. Damn ik heb geen zin in een waarschuwing of ban =O

JA! DRARRY!

Cockney schreef:
    Meet the Drarrykitten Of Awesomeness;

Waai nobody laaik maai kitteh? =(

I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

"You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

Serieus, is het negeer-Elise-dag?

Cockney schreef:
    (...)
    Waai nobody laaik maai kitteh? =(

Aaaj laajk it!

Cockney schreef:
    Serieus, is het negeer-Elise-dag?

Ja. (wbw)

But I like your kitty. Was alleen even plaatjes aan het zoeken. :'D

Wie maakt het volgende topic?

Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt