• Mijn beste vrienden zijn zo gek als een deur.
    ze maken me aan het lachen. En ik kan goed met ze praten.

    We doen de gekste dingen samen zoals:
    bbq op het strand en daarna gillend door de straten rennen.
    of samen een bruidswinkel binnengaan en alle soorten jurken passen.



    Hoe zijn jou vrienden?


    Chella,Sissi,Nelly.

    Lieff,Knap,Prettug gestoord en soms ietje te modebewust.

    Maar ik hou van ze...!

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 16 sep 2011 - 20:05 ]

    ik heb niet echt 'beste' vrienden.


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    PEDOBEAR schreef:
    gestoord, ik zweer het je (:

    Mijn beste vriendinnen hebben humor, zijn lief en luisteren naar je. En ze vergeven het me als ik weer eens behoorlijk irritant en sarcastisch loop te doen.


    Travel far enough, you'll meet yourself

    Feorge schreef:
    Mijn beste vriendinnen hebben humor, zijn lief en luisteren naar je. En ze vergeven het me als ik weer eens behoorlijk irritant en sarcastisch loop te doen.

    Ik ben altijd sarcastisch en droog, haha. Daar irriteert een van hen zich precies dood aan, screw her. Zo ben ik :'D


    Has no one told you she's not breathing?

    Ik heb twee beste vriendinnen. Eentje op school en eentje die ik al heel mijn leven ken, maar die helaas in een andere stad naar school gaat. Tishja, het meisje van school, is heel erg lief. Ze is altijd eerlijk, en gewoonweg grappig om mee op te gaan. Ze is echt een schatje. Ze is Chinees, dol op voedsel, strikjes en cuteness. I love her <3
    Pauline, the other one, is gewoon gestoord. We lachen echt de hele tijd. Ze is droog en chill. Net zoals jij halen we gewoon streken uit. We zijn ooit bijna opgepakt door de politie, op dat moment heel erg grappig. Maar achteraf gezien waren we een beetje te ver gegaan. Achja, we zijn vriendinnen voor het leven, en misschien hebben we een andere school met andere vriendinnen, we blijven elkaars nummer 1. Op onze manier. I love her too.
    Dan heb je nog Lukas, een hele goede vriend. Eveneens mijn ex. Ik game er altijd mee, ahahah. We gaan gewoon gaan de laatste tijd echt superveel met elkaar om. Waterballonnegevechten, bioscoopavondjes.. je weet wel. Dat soort dingen. Hij is te gek.

    eentje is ongelofelijk gestoort,, maar dan wel alleen in een melige bui...
    de andere is ongelofelijk kinderachtig en ze denkt dat als ze maar een keer hoofdpijn heeft dat ze gelijk dood gaat [is echt zo!] en je ergert je kapot aan haar.. maar ze is wel lief soms..
    en voor de rest heb ik er eigelijk geen


    “If I had someone like that in my life, I’d be very happy indeed.” - Bradley James

    Ik heb gestoorde die in alles wat ik doe mee gaan. Vriendinnen die mij inhouden zodat ik geen domme dingen doe, vriendinnen die voor me zorgen een vriend waarmee ik over alles kan praten.


    Alleen maar tranen van geluk

    Mijn beste vrienden zijn even gestoord als mij en als we kunnen geen 5 minuten bij elkaar zijn zonder de slappe lach te krijgen. (: en we staan altijd voor elkaar klaar. (:


    The first step to getting the things you want out of life is this: Decide what you want. ~ Ben Stein

    Mijn beste vriendin is zo gek als een deur en maakt me altijd aan het lachen, maar je kan ook goed met haar praten.. soms.

    En mijn vrienden zijn ook wel gek, ze doen echt achterlijke dingen.


    “It does not do to dwell on dreams and forget to live.”

    Infinitum schreef:
    Saai.
    Natuurlijk zijn er leuke momenten met ze en ik kan echt met ze lachen. Maar naar een festival gaan of iets dergelijks zit er niet in met hen.


    Hoezo zijn zijn het dan je beste?

    Mijn beste vriendin is mijn hond, that's it.

    Mijn beste vriendin woont een straat achter mij en ze is echt geweldig. Ze houd van films kijken maar kan dan ook haar mond niet dicht houden. We zijn alle twee gestoord.

    Mijn beste vriend die is er altijd voor me. Die weet wanneer er iets mis is en weet me altijd weer op te vrolijken.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Mijn beste vriendinnen zijn gestoord:Y)
    en 1 vriendin is gewoon een verwend nest >-<


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Hale schreef:
    (...)

    Hoezo zijn zijn het dan je beste?

    Het is niet omdat je met hen niet naar een festival kan gaan dat het je beste vrienden niet kunnen zijn?

    Ze hebben hun negatieve en positieve kanten


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right