• Heb jij ook wel eens een dag dat het echt niet mee zit. Dat alles je fout gaat.. echt alles.. De rotste dingen stapelen zich op.. Wat doe jij dan? Ik weet niet meer wat ik moet doen..


    Wie du mir, so ich dir.

    Ik schrijf het van me af. Soms in de vorm van een gedicht, soms een verhaal of gewoon in mijn dagboek. Of ik praat erover met mensen die ik echt vertrouw


    Why don't you break my heart

    Ik schrijf het van me af. Soms in de vorm van een gedicht, soms een verhaal of gewoon in mijn dagboek. Of ik praat erover met mensen die ik echt vertrouw
    Het zijn zoveeel emoties tegelijk dati k er niet meer over kan schrijven.. en vriendinnen zullen het niet begrijpen. Daar zijn ze of te jong voor, of te verschillend.

    Maar dankje voor je reactie.


    Wie du mir, so ich dir.

    ik ben wel een hele week depri geweest omdat ik een ongeluk heb gehad en steeds mezelf de schuld gaf.
    en een tijd erna mijn knie schijf ontwricht.
    en toen kwam er nog bij dat ik wel vaker wat uit de kom zou kunnen hebben en ik er mee moet leren leven.
    over al die dingen zit wel een paar dagen of weken tussen maar ik vond het toch heel erg. maar ik zet het op zij en ga verder.
    je moet het een plaats geven.

    Ik schrijf het ook meestal op of ik praat tegen mijn kleine zusje of kat. Dan ga ik vaak naar boven en leg ik me in m'n bed en die al de dekens over me en dan praat ik tegen alle verschillende dingen. Het lijkt wel kinderachtig xD,
    Maar het helpt :Y)


    Take My Hand Take A Breath ...

    ik ben wel een hele week depri geweest omdat ik een ongeluk heb gehad en steeds mezelf de schuld gaf.
    en een tijd erna mijn knie schijf ontwricht.
    en toen kwam er nog bij dat ik wel vaker wat uit de kom zou kunnen hebben en ik er mee moet leren leven.
    over al die dingen zit wel een paar dagen of weken tussen maar ik vond het toch heel erg. maar ik zet het op zij en ga verder.
    je moet het een plaats geven.
    Als je mensen om je heen hebt die je opvangen gaat dat wat makkelijker.. Maar als zelfs je eigen moeder een pest hekel aan je heeft.. dan word dat al wat moeilijker ben ik bang.


    Wie du mir, so ich dir.

    ik heb het ook alleen gedaan ik vertel mijn moeder nooit wat mijn vriendinnen eentje boeide het niet de ander vond het grappig en de ander tja.
    maar je kunt het mischien gewoon proberen van je af te zetten het een plaats te geven het is moeilijk maar je moet uit eindelijk verder gaan.
    'dat je er nog wel eens over nadenkt' dat doe ik ook maar dat probeer ik niet.

    dan reageer ik me meestal af op andere mensen waardoor het eigelijk nog erger word , dus doe dat niet..
    ik sluit me meestal op mijn kamer , zet muziek op en zing mee , en meestal op zo'n momenten heb ik veel zin om chocolade te eten , dus ik dat ook.


    You collect mistakes like they’re postcards from exotic places.

    (...) Het zijn zoveeel emoties tegelijk dati k er niet meer over kan schrijven.. en vriendinnen zullen het niet begrijpen. Daar zijn ze of te jong voor, of te verschillend.
    Maar dankje voor je reactie.

    Praat maar tegen mij aan! Ik ben zo dronken als maar kan >.< Maar desondanks zal ik mijn best doen om je zo goed mogelijk te helpen.

    Ik heb vandaag dus ook zo'n dag. Bij helpt het om het van me af te schrijven :)


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Ik heb het overlaatst ook nog gehad.
    Als ik ht voor heb, bel ik met een goeie vriend, waar ik alles tegen kwijt kan. Of ga ik een stukje fietsen.
    En wat ook helpt, bij mij toch, is in de regen gaan wandelen, zitten, liggen en naar je muziek luisteren :) Ik kom zo echt tot rust en dan kan ik goed nadenken en alles wat ik kwijt wil van me afzetten. Zo ben ik er ook doorgekomen toen mn opa gestorven is.. God wat heb ik veel buiten in de regen gezeten dan.. :)

    Ik heb vandaag dus ook zo'n dag. Bij helpt het om het van me af te schrijven :)
    Heey dankje voor je reactie maar het gaat gelukkig alweer wat beter thanks to Raven

    x.


    Wie du mir, so ich dir.

    Ik heb het overlaatst ook nog gehad.
    Als ik ht voor heb, bel ik met een goeie vriend, waar ik alles tegen kwijt kan. Of ga ik een stukje fietsen.
    En wat ook helpt, bij mij toch, is in de regen gaan wandelen, zitten, liggen en naar je muziek luisteren :) Ik kom zo echt tot rust en dan kan ik goed nadenken en alles wat ik kwijt wil van me afzetten. Zo ben ik er ook doorgekomen toen mn opa gestorven is.. God wat heb ik veel buiten in de regen gezeten dan.. :)
    IN de regen zitten is inderdaad heerlijk. maar dan zou het wel moeten regenen. En onder de tuinslang door rennen kan natuurlijk ook, maar dat zal denk ik niet hetzelfde effect hebben xD. Dankje voor je reactie:) het gaat alweer wat beter.

    x.


    Wie du mir, so ich dir.

    'k weet niet juist van waar j bent, maar in België heeft ht toch genoeg geregend deze week.. Of deze vakantie.. :p Ht heeft allesinds al veel geregend! Dus jh.. :)
    Fijn voor j dat ht al beter gaat ;) Moest er nog iets zijn ofzoo, mag je altijd een mailtje sturen :)

    'k weet niet juist van waar j bent, maar in België heeft ht toch genoeg geregend deze week.. Of deze vakantie.. :p Ht heeft allesinds al veel geregend! Dus jh.. :)
    Fijn voor j dat ht al beter gaat ;) Moest er nog iets zijn ofzoo, mag je altijd een mailtje sturen :)
    Dankje dat is lief, ik woon in nederland.. maar vandaag heeft het hier nog niet geregend. NU ga ik slapen want moet morgenvroeg weer werken xD.

    x.


    Wie du mir, so ich dir.

    Hier heeft het wel geregend.. Denkik xD
    Je moet morgen werken en je zit nu nog achter je pc? :| 't is 20 na 1 hoor meisj! xD
    Nu jaah.. Succes mt je werken.. :p Jij gaat moe zijn zeg.. :o
    xx