• hoe zet je je offline op die chat daar? :$
    ik vind het niet meer. :$


    The first step to getting the things you want out of life is this: Decide what you want. ~ Ben Stein

    Kun je je daar offline zetten? Oh.


    Olive

    Kon dat dan o.O


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    kan dat niet? xD oooo...


    The first step to getting the things you want out of life is this: Decide what you want. ~ Ben Stein

    Gaat wel?

    In de hoek staat zo'n symbooltje dat meestal voor instellingen staat. Daarop klikken en dan 'Beschikbaar om te chatten' uitvinken.
    ;)


    Ik wil een tuin vol egels

    AngelFox schreef:
    Gaat wel?

    In de hoek staat zo'n symbooltje dat meestal voor instellingen staat. Daarop klikken en dan 'Beschikbaar om te chatten' uitvinken.
    ;)


    Wat zij zegt (: En dan kan je die idiote balk ook kleiner maken zodat je h'm niet meer ziet (:


    Live life limitless.

    AngelFox schreef:
    Gaat wel?

    In de hoek staat zo'n symbooltje dat meestal voor instellingen staat. Daarop klikken en dan 'Beschikbaar om te chatten' uitvinken.
    ;)


    oo, dankje! : D


    The first step to getting the things you want out of life is this: Decide what you want. ~ Ben Stein

    Graag gedaan. ^^


    Ik wil een tuin vol egels

    AngelFox schreef:
    Gaat wel?

    In de hoek staat zo'n symbooltje dat meestal voor instellingen staat. Daarop klikken en dan 'Beschikbaar om te chatten' uitvinken.
    ;)


    None but ourselves can free our minds.

    Ik heb ook een vraagje! Hoe verwijder je je account?


    Firm believer of all that is magic

    ik sta soms ineens offline op facebook, ik weet niet hoe ik me online mot zetten

    xIbrahim schreef:
    Ik heb ook een vraagje! Hoe verwijder je je account?


    Bij instellingen inactiveren

    [ bericht aangepast op 19 aug 2011 - 19:31 ]


    Olive

    AngelFox schreef:
    Gaat wel?

    In de hoek staat zo'n symbooltje dat meestal voor instellingen staat. Daarop klikken en dan 'Beschikbaar om te chatten' uitvinken.
    ;)


    All I have in life, is my imagniation.