• Ik ben pas begonnen met het herschrijven van één van mijn stories, en nu wil ik dus een aantal rollen hebben die echt uitgewerkt zijn enzo.
    Als ik gewoon een naam bedenk en ga schrijven dan komt het vaak niet helemaal goed met feiten enzo over de persoon :'D

    Wat ik wil weten van de personage:
    Naam,
    Leeftijd,
    Rol,
    Innerlijk,
    Gelieve dit niet extreem uitgebreid doen, hooguit rond de 200 woorden (:
    Uiterlijk, graag mét foto
    Favo Bandlid,
    Een stukje geschiedenis,

    Watvoor rollen zoek ik:
    ×Caitlynn Wakefield [Louis] O.2
    ×Lyndsae 'Lyn' Denise Tatcher [Harry] O.3
    ×Poppy Bell McQueen [Zayn] O.2
    ×Vriendin engeland [Liam]
    ×Demy Johannah Maria Smit [Vriendin NL] O.1
    ×Jonathan 'Jonah' Daniel Stevensen [Vriend NL] O.3
    ×Finn Alexander Peters [Vriend NL] O.4
    ×Evalie Louise Romanov [Vriendin Harry] O.1
    ×Rose Jenevieve Maverick [Hoofdpersonage] O.1


    De Story

    [ bericht aangepast op 27 april 2015 - 15:49 ]


    Little do you know

    Ik wil morgen (of nou ja, eigenlijk later vandaag) wel een rol maken! Ik vul de rol van Zayn's vriendin wel in. Ik neem tenminste aan dat je dat bedoelt met 'vriendin Engeland'?


    Han såg ut så som drömmar känns som.

    Wat houdt vriendin Nederland en vriendin Engeland precies in?


    Tell me about it, stud.

    Conaway schreef:
    Wat houdt vriendin Nederland en vriendin Engeland precies in?


    Het gaat over een meisje dat na de dood van haar moeder naar haar vader in engeland verhuist, dus de vrienden vanuit nederland zullen vaak met haar skypen en in vakanties zullen die langskomen zegmaar (:

    & @Canoodle het is niet dat ik met [bandlid] achter 'vriendin engeland' ofzo bedoel dat ze vriendin van die bandlid zijn maar dat dat gewoon hun favoriet is van de band (:
    De vier vriendinnen uit engeland zijn gewoon schoolmeisjes die enorm wegkwijnen van 1D en ze nog nooit echt ontmoet hebben en alleen naar concerten zijn geweest van de jongens (:

    Maar wel heel erg bedankt dat jullie willen helpen c:
    Ben zelf niet zo goed met rollen voor stories maken x'D


    Little do you know

    Oh, op die manier. Ik maak vanmiddag dan wel een rol voor het meisje dat als favoriete bandlid Zayn heeft. En later misschien nog van een vriend uit Nederland.


    Han såg ut så som drömmar känns som.

    Canoodle schreef:
    Oh, op die manier. Ik maak vanmiddag dan wel een rol voor het meisje dat als favoriete bandlid Zayn heeft. En later misschien nog van een vriend uit Nederland.


    Okeyy Dankje! (:

    Het liefst ook zo min mogelijk verlegen meiden aangezien ik ze graag als echte fangirls in het verhaal wil schrijven terwijl de hoofdpersoon dat dus totaal niet is, misschien dat ik zo nog wel even een rol maak voor mijn hoofdpersonage waardoor jullie weten voor wie precies jullie de vrienden zullen maken, aangezien ik wel precies weet hoe zij inelkaar gaat zitten enzo x'D

    [ bericht aangepast op 26 april 2015 - 12:14 ]


    Little do you know

    Welke leeftijd moeten de vriendinnen hebben? Zitten ze nog op school of zijn ze ouder?


    Han såg ut så som drömmar känns som.


    Rose Jenevieve Maverick
    ''I'll smile, and it will be believable,,


    Leeftijd:
    16 jaar, geboren op 15 Juni 1998
    Rol:
    Hoofdpersonage
    Innerlijk:
    Rose is een verlegen meisje dat niet graag in het middelpunt van de belangstelling staat. Ze is vrijwel tegen iedereen aardig omdat ze het niet over haar hart kan krijgen om iemand pijn te doen of wat dan ook na alle pijn die zij heeft mee gemaakt.
    Door het overlijden van haar moeder is Rose erg emotioneel geworden en zo is ze langzaam aan in een dip geraakt. Ze heeft niet veel zin meer in het leven, door bij haar vader te wonen hoopt ze dat ze niet meer zoveel word herinnert aan de dood van haar moeder en ook hoopt ze nieuwe vrienden te maken op haar nieuwe school.
    Ondanks dat ze best verlegen is kan ze wel redelijk gesprekken voeren met onbekenden, zolang er maar iets is wat ze gemeen heeft met haar gesprekspartner is het goed.
    Rose is niet het type meisje dat snel de fangirl uit hangt waar beroemdheden echt bij zijn, met vriendinnen op haar kamer kan ze heel erg goed de fangirl uithangen maar dit doet ze niet in het bijzijn van beroemdheden. Ze vind het niet echt ergens op slaan dat meiden altijd gillend op hun idolen af moeten rennen, het zijn ook maar mensen en zelf zou ze het ook niet willen dat meiden zo op haar af kwamen als zij beroemd zou zijn...
    Rose is slim en heeft een beetje last van OCS(Obsessieve Compulsieve Stoornis) ze wil graag altijd alles weten en de kleding in haar kast moet op volgorde van mouwlengte hangen, ook haar collectie nagellak -één van haar verslavingen- moet persé op kleur gesorteerd staan.
    Uiterlijk:


    -FC Chrissy Costanza-
    Rose is een klein meisje van rond de één meter zestig met lange bruine haren waar van nature een soort 'ombré' in zit. Er zit een zware slag in haar haren waardoor het er heel wavey uit ziet maar het heeft niet extreem veel slagen. Haar haar kent stijle plukken maar ook heeft ze plukken waar een slag in zit, iets wat zij zelf niet echt mooi vind. Ze had liever gehad dat haar haren óf stijl óf krullend was.
    Haar ogen hebben een hazelnoot kleur en zijn omringd door een volle bos wimpers die ze elke ochtend zwart maakt met mascara. Ook doet ze graag eyeliner en oogpotlood op, verder doet ze niks aan make-up.
    Rose heeft een gemengde kledingstijl van Skater-girl naar girly, je zult haar altijd wel met afwisselende stijlen zien rondlopen en soms heeft ze ook meerdere stijlen aan zoals bijvoorbeeld een jurkje met combat boots eronder.
    Favo Bandlid:
    Niall Horan,
    Rose is enorm fan van/verliefd op Niall omdat hij een -voor haar- prachtige stem heeft en elke keer als hij zijn stukjes in liedjes zingt moet ze moeite doen om niet emotioneel te worden...
    Een stukje geschiedenis,
    Rose heeft altijd bij haar moeder in Nederland gewoond, in een klein dorpje in Friesland. Toen ze vier jaar oud was zijn haar ouders gescheiden en is haar Vader naar Londen, Verenigt koninkrijk, verhuist. Dit was altijd al een droom van de man maar Rose haar moeder wilde in Nederland blijven, dat was dan ook de reden dat ze uiteindelijk gescheiden zijn. John, Rose's vader, heeft zijn dochter nooit meer opgezocht of wat dan ook dus was het nogal een klap om te horen dat zijn ex vrouw was overleden in een tragisch auto-ongeluk en dat hij zijn dochter in huis moest nemen of het meisje in een weeshuis plaatsen. De man heeft er voor gekozen zijn dochter in huis te nemen omdat hij zich schuldig voelde voor die twaalf jaar dat hij haar alleen heeft gelaten.
    Rose is nu verhuist naar Londen en woont net iets buiten de enorme stad.


    -Het is dat ik haar heel erg op mij laat lijken anders had ik het niet zo uitgebreid gekund x'D-

    [ bericht aangepast op 26 april 2015 - 20:09 ]


    Little do you know

    Canoodle schreef:
    Welke leeftijd moeten de vriendinnen hebben? Zitten ze nog op school of zijn ze ouder?


    Rond de leeftijd van Rose zelf en ze zitten allemaal nog op school, nederlandse vrienden hoeven niet persé nog op school te zitten behalve het nederlandse meisje aangezien dat een klasgenoot van Rose was (:
    De meiden uit Engeland zullen ook klasgenoten van Rose zijn dus niet veel ouder of jonger als Rose zelf (:
    Graag ook een geboortedatum erbij zetten cx

    [ bericht aangepast op 26 april 2015 - 13:00 ]


    Little do you know

    Die vriendin van Nederland he, moet die persee een favo van 1D hebben of?

    MrsGately schreef:
    Die vriendin van Nederland he, moet die persee een favo van 1D hebben of?


    Nee is optioneel (:
    Als je ervoor kiest haar wel een favo bandlid te geven maakt het ook niet uit welke. Het liefst echter geen 1D hater, haha


    Little do you know

    Naam: Demy Joahnnah Maria Smit
    Leeftijd: 17, (Geboren op 15 Juni 1997)
    Rol: Vriendin uit Nederland
    Innerlijk: Demy is een spontaan meisje dat als ze vreemden voor het eerst ziet heel teruggetrokken is maar zodra ze zich op haar gemak voelt gaat ze helemaal los en zie je haar gewoon uitbloeien, ook is ze een lief en betrouwbaar persoon die graag wat voor een ander overheeft en het liefst de wereld zou willen verbeteren. Ook probeert ze elke dag alles eruit te halen.
    Uiterlijk, graag mét foto: Demy is zelf niet zo lang ze is ongeveer 1.65, heeft een normaal postuur niet te dik en niet te dun, er zit ofcourse wat vet aan, zelf heeft ze van nature blond haar maar dat heeft ze op haar twaalfde naar bruin geverfd en sindsdien gaat ze als Brunette door het leven. Ook heeft ze bruine ogen en een bril die ze nodig heeft om te kunnen zien, ze heeft een litteken op haar buik vanwege een blinde darm operatie. De kleding van Demy verschil heel erg er zijn dagen waarop ze zwarte kleding draagt maar ook dagen waar ze echt lichte en meisjes achtige kleuren en kleren aanheeft.
    Face Claim: Rose Bryne (Toen ze jonger was)


    Favo Bandlid: Demy's muzieksmaken varieren van alles tot Pop/Rock/Metal/Jazz maar toch houd ze het meest van iets oudere bands zoals Boyzone, alleen haar favo bandlid Stephen Gately is er niet meer. Boyzone heeft altijd een speciaal plekje in haar hart gehouden, Dus als ze eigenlijk zou moeten kiezen van een van de leden van Boyzone die er nu nog zouden zijn zou ze voor Keith Duffy gaan.
    Een stukje geschiedenis: Demy Johannah Maria Smit heeft als klein meisje in de Amsterdamse stad gewoond tot dat ze op haar 7e naar Friesland is verhuisd haar ouders wilden weg van de drukte en wilde het rustiger aan doen. Demy's ouders hebben toen ze klein was veel gewerkt en hebben het gevoel alsof ze heel veel gemist hebben van het opgroeien van Demy. Toen Demy als nieuw meisje naar Friesland kwam kwam ze bij Rose in de klas te zitten en klikte het vrijwel meteen, ongeacht de verschillen tussen Demy die een stads meisje was en Rose die een natuurlijk heel haar leven al daar woonde. Demy viel af en toe buiten de bocht bij andere leerlingen vanwege het platte Amsterdamse accent. Demy heeft dankzij Rose een plekje kunnen krijgen op de basisschool maar ook op de middelbare school terwijl Demy toch anders was dan de andere leerlingen. Ookal zag ze er af en toe vaag uit met het wisselen van af en toe helemaal zwart en gothic, en af en toe helemaal in lichte tinten en elgante jurkjes. Dankzij Rose heeft ze ondanks nare opmerkingen gehad van klasgenoten heeft ze zich er doorheen kunnen slaan.
    Demy was er kapot van dat Rose naar London verhuisde maar ze wist dat het haar droom was en was altijd gelukkig voor haar.
    Extra: Demy's muziek smaken varieren ook echt naar van alles, ze luistert wel naar Boyzone, maar nu ook naar One Direction (Ze zijn een beetje hetzelfde alleen Boyzone is véél ouder) van One Direction is Louis haar favoriet omdat hij net zoals Stephen een heel groot hart had, van grappen hield maar ook beiden hadden ze een unieke stem.



    (Dit is wel toevallig, mijn beste vriendin is op haar 10e naar London verhuist dit verhaal brengt herinneringen op)

    Mooie rol! Ga haar zeker gebruiken (:

    Das best vervelend dat ze daarheen verhuist is terwijl het je beste vriendin is... dan voel je je al snel in de steek gelaten :l
    Ik ben in groep zeven van een klein dorpje naar een grotere stad verhuist en heb al mijn beste vriendinnen moeten achter laten, toen ik ze weer een keer tegen kwam op stage bij een springconcour vertelde mijn toen beste vriendin me dat ze zich in de steek gelaten voelde omdat ik eigenlijk de enige was waar ze echt mee om ging :l
    Niet dat ik zelf uberhaupt wilde verhuizen, wil na 5/6 jaar nog altijd terug x'd


    Little do you know

    xTheDarkLordx schreef:
    Mooie rol! Ga haar zeker gebruiken (:

    Das best vervelend dat ze daarheen verhuist is terwijl het je beste vriendin is... dan voel je je al snel in de steek gelaten :l
    Ik ben in groep zeven van een klein dorpje naar een grotere stad verhuist en heb al mijn beste vriendinnen moeten achter laten, toen ik ze weer een keer tegen kwam op stage bij een springconcour vertelde mijn toen beste vriendin me dat ze zich in de steek gelaten voelde omdat ik eigenlijk de enige was waar ze echt mee om ging :l
    Niet dat ik zelf uberhaupt wilde verhuizen, wil na 5/6 jaar nog altijd terug x'd



    Haha, ja haar moeder die kon niet goed Nederlands maar ze had diploma's voor school directeuren etc gehaald. Dus toen ze de kans kreeg om naar Engeland te gaan heeft ze die kans aangenomen, En ik hoop dat je dat banddingetje niet raar vond. Want voor ik helemaal gek werd van 1D was ik helemaal gek van Boyzone, en nogsteeds. ^^

    MrsGately schreef:
    (...)


    Haha, ja haar moeder die kon niet goed Nederlands maar ze had diploma's voor school directeuren etc gehaald. Dus toen ze de kans kreeg om naar Engeland te gaan heeft ze die kans aangenomen, En ik hoop dat je dat banddingetje niet raar vond. Want voor ik helemaal gek werd van 1D was ik helemaal gek van Boyzone, en nogsteeds. ^^


    Haha nee ik ben ook echt fan van vanalles en nog wat en ben altijd nieuwsgierig naar iets nieuws :p
    Kende Boyzone ook totaal niet dus ben ze op gaan zoeken x'D


    Little do you know


    Naam •
          Evalie Louise Romanov

    Leeftijd • 
          Negentien, 19-08

    Rol •
          Harry's vriendin

    Innerlijk •
          Als je Evalie tegenkomt, zal ze je meestal wel gelijk aanspreken. Ze is iemand die graag gesprekken aangaat met vreemden en is dus daarbij ook totaal niet 'socially awkward' als het op zulke momenten aankomt. Evalie probeert op het eerst aardig en mild te zijn, maar als je haar eenmaal kent kan ze nogal afkatten – maar zonder enige bedoelingen natuurlijk, meestal sarcastisch. Als je eenmaal een gesprek met haar hebt, kan ze meestal doorpraten over de meest zinloze dingen op aarde – dingen waar je op dagelijkse basis niet aan toe komt. Zo zie je ook dat ze graag praat, waardoor ze ook haar hart uit bij haar gesprekken. Ze is niet iemand die alles opkropt en er een groot probleem van maakt terwijl niemand er iets van weet. Evalie lucht haar hart wel bij iedereen, iedereen die ze kan vertrouwen tenminste.
          Zo kan Evalie erg veel sarcastische opmerkingen naar je hoofd gooien en is ze niet erg iemand met veel humor. Haar grappen zijn wat je kunt noemen, nogal slap en flauw. Als ze een grap probeert te vertellen, ligt de klemtoon ergens anders en is de humor van de grap ervan af. Ze kan er dan wel om lachen en ze kan ook wel om andermans grappen lachen, maar echt in een deuk liggen heeft ze haast nooit.
    Evalie is een ongelofelijke perfectionist, volgens haar moet alles tot in de kleinste details tiptop zijn en er mag niets fout gaan.
          Maar er bestaat natuurlijk ook een andere kant van Cade, die vanzelfsprekend minder leuk is dan haar milde kant. De kant die wel iedereen accepteert en mag, maar zo zitten de meeste mensen niet in elkaar. Zo kan Cade een totale bitch zijn zonder emoties. Cade kan een harde opmerking naar je hoofd toe gooien zonder emotie en kan op zulke momenten gewoon uitbarsten in woedeaanvallen, zonder enige bedoelingen. Ze kan veel tussen haar twee kanten schommelen door haar stemmingswisselingen – het ligt absoluut of ze in een goede bui is of in een slechte bui. Als ze op zulke momenten nog slechter in haar fel zit, kan ze zonder rede ruzie met mensen gaan zoeken, gewoon voor de thrill. Irritant kan ze dan ook zijn, want als je haar langer kent dan een dag, weet je dat de uitbarstingen niet erg lang duren. De uitbarstingen duren meestal een uurtje of twee, meestal niet langer dan dat.

    Uiterlijk •
          Evalie heeft een lengte van zo'n 1.63, niet te lang en niet te kort. Haar lichtbruine lokken reiken tot over haar rug en ze heeft intrigerende blauwe ogen. Ze kan haast niet zonder make-up de deur uit en neemt hier dan ook gerust haar tijd voor.
    ® Kristina Bazan
    Favo Bandlid •
          Harry of course

    Een stukje geschiedenis •
          Evalie is op 19 augustus in Rusland, Moskou geboren. Haar vader was een machtige Russische zakenman en haar moeder was een Engelse freelancer advocate, zo reisde het paar veel rond. Toen Evalie op de wereld werd gebracht, bleven ze nog een paar jaar in Moskou. Na zo'n acht jaar vonden ze dat het beter voor Evalie's educatie was om naar Engeland te verhuizen, en dat deden ze ook. Ze is tweetalig opgevoed – Russisch en Engels. In Rusland ging ze naar school bij een boarding school, omdat het nog niet helemaal zeker was of ze echt bleven.


    I don't want you to die, I want you to suffer.