• Ik namelijk niet en aangezien je die echt overal ziet besloot ik maar dat het tijd was om een accesoire met een uil te kopen :3
    En dit is het resultaat:



    en wat hebben jullie :3?


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    Ik heb een ketting, zo'n bronze. Voor 3 euro in Barcelona(A)
    Oja, en eentje die ik vorig jaar al gekocht had, ook een ketting, maar dan meer zilver met een leuk strikje (:
    Uilen zijn cool(cat)

    [ bericht aangepast op 2 nov 2011 - 21:14 ]


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    Aangezien je die echt overal ziet, koop ik die juist niet. :'D


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    Lughnasadh schreef:
    Aangezien je die echt overal ziet, koop ik die juist niet. :'D


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Seel schreef:
    Ik namelijk niet en aangezien je die echt overal ziet besloot ik maar dat het tijd was om een accesoire met een uil te kopen :3

    Nee, ik ga niets iets kopen omdat iedereen dat doet.


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Nee, en daar ga ik ook niet aan beginnen. Ik ontwikkel een natuurlijke afkeer voor alles wat populair wordt (:


    Bored.

    Lughnasadh schreef:
    Aangezien je die echt overal ziet, koop ik die juist niet. :'D

    kleine oorbellen, een ring en een ketting (:

    [ bericht aangepast op 2 nov 2011 - 21:15 ]


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    DarkPassion schreef:
    Nee, en daar ga ik ook niet aan beginnen. Ik ontwikkel een natuurlijke afkeer voor alles wat populair wordt (:


    Your make-up is terrible

    naja ik doe lekker mainstream :'D!


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    Nee, ik heb niks met dat soort kettingen. Ik draag er maar 3: een lange met zwart-wit-grijze kralen uit Sri Lanka, een korte met kleine & grote rode stenen uit Marokko en een lange goudkleurige met een soort oranje steen. Maar nee, ik heb niet zoveel met die uilen dus, vind ze niet echt fashionable ofzo.


    It's time to be happy again.

    Ik heb ergens uilenoorbellen liggen


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Ehm, ik koop alleen wat ik mooi vind. Niet dat wat helemaal ín is, en als iets echt door iedereen gedragen wordt terwijl ik het ook heel mooi vind koop ik het niet. :')


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Een ring en een ketting, gekregen ^^

    Ik heb vorig jaar met mijn verjaardag een ketting met een uil gekregen.


    Have you ever been alone in a crowded room?

    Fucking ugly vind ik die dingen. Ik loop nou lekker rond met m'n antieke zakhorloges en monocles. Veel leuker dan zo'n uilenbeest. (joehoe)


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)