• Dus ik, nogsteeds in berlijn, zag een leuke 'jongen' staan. kort donkerbruin haar, lang, keek schattig. we raakten aan de praat (hij sprak engels, godzijdank) en na een tijdje gaf 'hij' zijn nummer, met zijn naam erbij geschreven.
    Lisa. Wel een erg eigenaardige naam voor een jongen... Toen pas viel het me op dat mijn cute flirt tieten had D: D: ze leek verdomme echt tering veel op een jongen hoor. het zit ook nooit mee T-T
    is iemand anders dit weleens overkomen? --'


    i put the fun in funeral

    nee (:


    | Reality is for people that lack imagination |

    Je.. dacht dus dat je aan het flirten was met een jongen, terwijl het daarna een meisje bleek te zijn? .______.


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    omg, dat is egt erg
    maar ik zou er later misschien wel om gelachen hebben xD

    Ja, haha. Ik zag een tijdje geleden echt iemand staan, net een jongen en hij zag er zo goed uit. Bleek 't ook een meisje te zijn --'

    Aaaw... Dat is flink balen )x
    Ik heb dat wel gehad, maar dan vond ik die persoon niet aantrekkelijk ;'p Ik vroeg me alleen af wat een jongen in de kleedkamer deed x'D


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Happily not.
    Arme jij


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Oke, sorry maar ik schoot echt in de lach hiervan Sorry


    Kill them with kindness.

    Jesssie schreef:
    Je.. dacht dus dat je aan het flirten was met een jongen, terwijl het daarna een meisje bleek te zijn? .______.

    als je het zo zegt klinkt het heel slecht hehe ^^'


    i put the fun in funeral

    Hahahahaha :'DD


    You better put a condom on, if you're gonna act like a dick you need to dress like one.

    Hoorde je het niet aan de stem of het een jongen of een meisje was?


    Life is all about having a good time.

    oke zo erg voor je

    slowpoke schreef:
    nee (:


    “If I had someone like that in my life, I’d be very happy indeed.” - Bradley James

    SmugFace schreef:
    (...)
    als je het zo zegt klinkt het heel slecht hehe ^^'

    Maar het is wel zo?
    Best lullig D:
    Maar gelukkig heb ik dat nog nooit gehad ^^


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Nee nog nooit, maar ik kan het me wel voorstellen bij sommige meisjes. Een vriendin van mij is transexueel (een jongen in een meisjes lichaam). Die ziet er dus echt uit als een jongen. Dus ja het kan gebeuren. Wat ben je weer slim ^^'


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Fidelity schreef:
    Hoorde je het niet aan de stem of het een jongen of een meisje was?

    hij zij had een vet lage stem D:


    i put the fun in funeral