• Deze rapte mijn stiefbroer voor me toen ik nog in mijn -slechte vriendjes- tijd zat.

    En jij?

    Fellatio schreef:
    Ik kom niet verder dan happy birthday
    & dat zong dan de hele klas gewoon


    The first step to getting the things you want out of life is this: Decide what you want. ~ Ben Stein

    Mijn toenmalige vriend zong nooit :']
    Da's meer mijn ding. Ik zing zelfs als ik autorijles heb en een mooi nummer voorbijkomt.


    No growth of the heart is ever a waste

    geen :')


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Wonderwall (ll)


    Sometimes The One You Want Is Not The One You Need.

    Monchoutaart schreef:
    Ehh 'Happy Birthday' ofzo :'D

    Deletrius schreef:
    Niemand ;(


    Save me from myself.

    Een band waar ik helemaal weg fan was heeft een nummer gezongen toen ik jarig was en op mijn verjaardag naar hun optreden was :')

    Oh en op vakantie zat een jongen Rihanna - Umbrella te zingen voor me haha kinda awkward :')

    [ bericht aangepast op 20 aug 2011 - 18:36 ]


    dream, dare, fly!

    Mijn vriend zingt altijd "Heaven - Bryan Adams" voor me. Maar dan wel op een grappige manier, toch vind ik het lief.


    I can't do everything, but I'll do anything for you.

    Wel gespeeld... River flows in you


    Life is hard and then we die

    Mijn ex maakt dubstep en 1 had een titel over liefde en dat was voor mij bedoeld 8D


    -

    Mijn vriendje zingt vaak voor me terwijl hij gitaar speelt. Maar meestal is dat gewoon als ik bij hem thuis ben en heeft dat geen speciale betekenis. Ik zing dan ook gewoon vrolijk mee. Maar één keer was het wel heel speciaal, toen zong hij Love Over Healing van Kane voor me, dat was zo lief. (:


    Have you ever been alone in a crowded room?

    Happy birthday (ook de Nederlandse & Duitse variant), Er is er een jarig, Lang zal ze leven, Oh wat zijn we blij, Leve het leven...

    In koor met de rest van de klasgenoten. Tsjah. ):


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    ShannonLeto schreef:
    Een band waar ik helemaal weg fan was heeft een nummer gezongen toen ik jarig was en op mijn verjaardag naar hun optreden was :')

    Oh en op vakantie zat Rihanna - Umbrella te zingen voor me haha kinda awkward :')


    DE Rihanne heeft voor jou gezongen?

    Niks.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Aaah. Er heeft nog nooit iemand voor mij gezongen. :/


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'