• Wij waren zowel gechoqueerd als gefascineerd toen we dit zagen: een tienjarig topmodel genaamd Thylane Lena-Rose Blondeau. Het Franse meisje heeft al ontelbare shoots achter de rug en sierde zelfs de cover van de Vogue Enfants. Op het internet zijn er al blogs en Tumblr pagina’s gewijd aan haar, waarop te zien is hoeveel ervaring ze al heeft kunnen opdoen.
    Hoewel wij het ergens vreemd vinden dat zo’n jong meisje al topmodel is, zijn we tegelijkertijd ontzettend gefascineerd door haar schoonheid. Thylane heeft een bijna onwerkelijk mooi gezicht en wij verwachten dat we haar nog vaak zullen zien op vele covers. Ongeacht of je dit gepast vindt of niet: wij denken dat weinigen kunnen ontkennen dat ze het als model fantastisch doet.


    Wat vinden jullie hiervan ?
    Ik vind haar foto's wel mooi & ze is wel knap, maar ik vind haar niet prachtig. & ik vind inderdaad dat 10 jaar jong is. Hoewel, eigenlijk kan je het vergelijken met acteren of zingen, right ? Willow Smith is ook pas 10 jaar, & Mary-kate & Ashley waren baby's toen ze voor het eerst op tv kwamen. Maar toch, als model, tussen al die volwassenen, vind ik het wel erg jong.


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 20 aug 2011 - 1:12 ]


    Save me from myself.

    Dat meisje kan er nooit zelf voor gekozen hebben. Haar ouders hebben haar ingeschreven en misschien vind ze het helemaal niet leuk! Ik vind het zielig en als ze haar zo nodig op de foto moeten hebben maar haar dan wel al kind en niet 18 jarige.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Yoseob schreef:
    (...)Ik zeg ook niet dat jij dat zegt, want das iets wat velen zeggen.
    En we weten helaas niet of ze het zelf wilde, maar stel je voor dat ze het wilde dan zitten wij(algemeen, dus niet iedereen) nu eigenlijk op die ouders te kiffen. Maar dat horen we wel over 10 jaar

    Of ze is gewoon verblind door de roem 8) Want welk klein meisje wil er nou niet zoiets? En sowieso zijn de ouders een belangrijke factor hierin.


    "I shut my eyes in order to see.'

    ik snap niet dat je er op zo'n leeftijd al mee bezig bent,
    op 10 jaar moet je je nog niet als een 18 jarige gaan gedragen.

    Ten eerste, iedereen heeft maakt teveel ophef over haar. Ze is knap en de foto's van eht franse tijdschrift zijn totaal niet shockerend. Ik ben zelf een fan en ze heeft ook erg mooie foto's. Misschien ben ik gewoon in andere dingen geïnteresseerd dan de meeste Nederlanders maar dan kun je alle kindermodellen wel afkraken die ook duizenden shoots en film-producties achter de rug hebben.

    CountMeIn schreef:
    Haar gezichtje heeft een aparte vorm. De grote, amandelvormige ogen en de volle lippen maken haar een jong schoonheidsideaal, hoewel ze niet ge-wel-dig mooi is.
    Maar haar gezichtsuitdrukkingen en emoties die ze toont op de foto's, zijn geweldig verbeeld.