• Ik ben sinds gisteren nacht terug van kamp,het was geweldig,niet enkel omdat kei veel vrienden en vriendinnen terug zag (ik ga al 5 jaar op het kamp) maar sinds 6 dagen heb ik ook mijn eerste vriendje(jaja jullie mogen proficiat tegen me zeggen(cat))...ik ken hem al zeker 4 en mijn ouders kennen hem ook omdat hij vorig jaar een van mijn beste vrienden is geworden,maar nu is hij dus meer dan gewoon een vriend.
    Maar ik weet niet hoe ik het aan mijn ouders moet zeggen.het is mijn allereerste liefde en dat vind ik enorm moelijk en zijn moeder had meteen al door dat wij een stelletje waren,we moesten nog eens niets zeggen,maag ik weeet totaal niet hoe ik het moet doen bij mijn moeder...hoe moet ik het doen??Somebody please help me


    Sometimes The One You Want Is Not The One You Need.

    Als je ouders het al lang en breed doorhebben zou ik 't niet eens meer zeggen, 'cause yeah, it's kinda obvious. Bij mij ging het nogal beschamend: Vriend had armen om me heen. Mams: Nou hebben jullie nu wat?
    Buh.


    No growth of the heart is ever a waste

    Als je ouders het al doorhebben zou ik er gewoon over beginnen. Denk dat ze toch niet boos worden hoor. Zolang jij maar gelukkig bent (krul)


    It's going to be difficult, but not impossible.

    uhm tja, ik heb zelf nog nooit tegen mijn ouders gezegd dat ik verkering had ik had het stiekem ;x
    maar ik zou het zo zeggen: mam ik moet je iets vertellen, ik heb verkering met ...
    gewoon het er in één keer uitgooien


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Deletrius schreef:
    Als je ouders het al doorhebben zou ik er gewoon over beginnen. Denk dat ze toch niet boos worden hoor. Zolang jij maar gelukkig bent (krul)
    maar ze hebben juist niets door:X


    Sometimes The One You Want Is Not The One You Need.

    Ouders begrijpen dat soort dignen vaak wel. En als je ouders hem kennen en hem ook aardig vinden zit het wel goed. Gewoon zeggen.


    Don't dream your life, but live your dream!

    USB schreef:
    (...)maar ze hebben juist niets door:X

    Oooh maar dan alsnog,ik zou het gewoon zeggen. Zij willen jou toch gelukkig zien? wbw.


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Deletrius schreef:
    Als je ouders het al doorhebben zou ik er gewoon over beginnen. Denk dat ze toch niet boos worden hoor. Zolang jij maar gelukkig bent (krul)


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Ik vertelde het toen we in de auto zaten op weg. Was handig, dan concentreert ons mama zich op de weg en gaat wat ik zeg er half weer uit. x'D


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Jij en jou vriendje moeten naar je ouders stappen en dan volgt het ouderwettse gesprek. (krul)

    Euhm, je hebt 6 dagen met hem? Dan zou ik het persoonlijk nog niet zeggen eigenlijk.


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Och, ik vind het nooit zo'n probleem om zoiets te vertellen. Mijn moeder weet vrij veel van mijn sociale leven en ze weet dus ook meestal welke jongen ik leuk vind en zo (: Als ik verkering krijg met een jongen weet mijn moeder het de eerste dag al meteen, maar mijn vader en broer komen het soms niet eens te weten. Maar dat was allemaal met onschuldige basisschooliefdes... Mijn huidige vriend komt regelmatig hier over de vloer en kan het ontzettend goed vinden met mijn familie, dus het is alleen maar handig als je ouders het weten!


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Mijn moeder vroeg het altijd voor de grap. Zo van 'Zijn er nog leuke jongens?' En standaard zeg je nee, maar ik dacht toen 'Dit is mijn enige kans. GRIJP HEM!'
    Dus ik zei ja en toen zei ze 'Oh, die jongen in de bus?' (cat)


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Ik heb het ook nog steeds niet aan mijn ouders verteld, omdat ze sterk tegen leeftijdsverschil zijn. Mijn vriendje is nu namelijk zeventien en dat vinden mijn ouders te oud, maar als je het al zegt:
    Take a deep breath en gooi het er uit. wat een vreemd advies van iemand die in hetzelfde schuitje zit


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Mijn ouders begrijpen dat ook nooit :S Dus ik vertel het meestal gewoon niet (krul)

    Ik zou het voorzichtig zeggen begin met het zinnetje. "Mam, weet je nog die ene jongen *Naam*." Dan geeft je moeder vanzelf wel antwoord.
    "Nou kijk, hij is een van mijn beste vrienden geworden." Denk goede na wat je nu wilt zeggen, de meest makkelijke zin is: "We zijn zulke goede vrienden en we zijn elkaar leuk gaan vinden snap je?(Of snapt u.)" En dan zal je moeder vanzelf wel verbaasd reageren maar het toch leuk vinden.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.