• Ik verveel me en heb zin om gifs te maken, maar weet niet waarvan. Dus heeft iemand nog een klein stukje van een video waar je een gif van zou willen? Tell me, 'cause I'm bored and willing to make one (krul)

    What I need
    - Link naar de video, liefst youtube.
    - Tijd van het gewenste stukje.
    - Tumblr ja/nee (betekent dat ie onder de 500kb moet zijn, wil ie mooi werken -> kan mindere kwaliteit geven). En ik bedoel dat je 'm niet zelf post, maar als bijv. reactie gif gebruikt

    heheh...


    "Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo

    Ik wil wel. Even wachten, ik ga zoeken. Oh, hoe doe je dat eigenlijk?

    2.55 - 2.57

    Azian schreef:
    Ik wil wel. Even wachten, ik ga zoeken. Oh, hoe doe je dat eigenlijk?

    Photoshop :Y)


    "Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo

    Done :3 Hope you like it ^^
    Grote versie;
    ~*klik*~
    Kleine versie (onder de 500kb): ~*klik*~, heb 'm er toch maar bij gedaan maar hij is minder mooi of course...

    [ bericht aangepast op 3 nov 2011 - 14:57 ]


    "Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo

    0:11 - 0:15 dat stukje van "Garry's love"



    Don't ask. :Y)


    ars moriendi

    Kuyt schreef:
    0:11 - 0:15 dat stukje van "Garry's love"

    Don't ask. :Y)

    omg geniaal dit :'D
    Zit er een limiet aan qua kb/mb? Want 3 à 4 seconden is wel lang, dus dan zou ik er wat in moeten knippen ;o


    "Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo

    B1A4 schreef:
    (...)
    omg geniaal dit :'D
    Zit er een limiet aan qua kb/mb? Want 3 à 4 seconden is wel lang, dus dan zou ik er wat in moeten knippen ;o

    Ohh als je er wat in moet knippen, dat geeft niet, zolang dat hartje maar gewoon naar hem toegevlogen komt zeg maar :') Zie maar! ;)

    En ja, I know right.. :'D


    ars moriendi


    4:30 - 4:40
    & 4:40 - 4:49
    & 5:00 - 5:08

    ja, ik vraag veel :Y)

    [ bericht aangepast op 3 nov 2011 - 15:10 ]


    Cool, neat, swell -Cry



    0.20-0.22 als het kan met alleen Sheldon(met de oranje tas) er op en de woorden 'I informed you thusly' er op c:

    [ bericht aangepast op 3 nov 2011 - 15:13 ]


    Frankly my dear, I don't give a damn.


    0:10 als harry daar hangt te bungelen. -a- of is dat te kort?
    & dan van 0:14 tot 0:16 waar hij zegt 'for days to go & die lach erbij' (:

    [ bericht aangepast op 3 nov 2011 - 15:27 ]


    Save me from myself.

    Kuyt schreef:
    (...)
    Ohh als je er wat in moet knippen, dat geeft niet, zolang dat hartje maar gewoon naar hem toegevlogen komt zeg maar :') Zie maar! ;)

    En ja, I know right.. :'D


    ~*klik*~ dat 't hartje naar hem toe vliegt~
    De kwaliteit is wel een beetje.... maar hij wilde niet anders opslaan ~_~ achja, hope you like it :)


    "Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo

    Annwfyn schreef:
    4:30 - 4:40
    & 4:40 - 4:49
    & 5:00 - 5:08

    ja, ik vraag veel :Y)

    Oeh, Dara en Minho :3
    'k Moet even kijken hoe ik dat ga doen want 8 ~ 10 seconden is heeeel veel haha XD
    Het worden aardig grote bestanden hoor ;o
    Let me try :3


    "Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo

    -


    - 5:19 t/m 5:21 (stukje van Kendall, blonde jongen) en 5:23 t/m 5:26 (stukje van Logan, de 2e jongen) en 5:26 t/m 5:27 (stukje van James, laatste jongen)
    - Tumblr: nope.
    Wil je het misschien ook in een pbtje sturen??


    "Because I'm with you until the end of the line." - Stucky

    Bij de eerste moer je gewoon zien dat ze de cheque verscheurt
    De tweede; de ring in het glas gooit
    & de derde; dat ze dat dingetje rond haar nek aanraakt


    + I knoooohooow he's hot :Y)


    Cool, neat, swell -Cry

    Cumberbatch schreef:

    0.20-0.22 als het kan met alleen Sheldon(met de oranje tas) er op en de woorden 'I informed you thusly' er op c:

    Done (krul)
    kulllik
    de kwaliteit is een klein beetje minder, maar hij is wel onder de 500kb zodat ie evt. goed op tumblr werkt ;o

    [ bericht aangepast op 3 nov 2011 - 20:21 ]


    "Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo