• Mijn vriend heeft het vanmiddag met me uitgemaakt, waarom weet ik nog steeds niet. Hij deed de laatste tijd gewoon zo raar.. Hij kon het niet meer enzo. Ik voel me nu echt heel erg klote.
    Mijn ouders en zus troosten me de hele tijd, ze zijn net helaas weg. Ik heb zowat 1 jaar met hem gehad, en ik hield echt heel veel van hem, en nog steeds hou ik heeel veel van hem.. Maar ja als dat wederzijds niet meer is, dan kan het niet, ik snapt dat wel maar toch. Mijn hard is nu echt gebroken. ik heb nog nooit zo erge liefdes verdriet gehad.

    Wie wilt me op vrolijken?


    Leef de dag, zoals je nooit hebt geleefd.

    Don't cry for a loser.(cat)


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Uneventful schreef:
    Don't cry for a loser.(cat)


    indeed fuck'em.

    eeerh. voordat mensen het verkeerd gaan opvatten; dat was niet letterlijk.

    [ bericht aangepast op 20 aug 2011 - 16:45 ]


    | Reality is for people that lack imagination |

    Ooh, meisje toch! Kan je geen vriendinnen vragen om te komen? Of kijk een thriller of dergelijke zodat je je gedachten kan verzetten..


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Kijk naar komedie films ofzo.
    Vraag waarom hij het heeft uitgemaakt?


    Il vaut mieux vivre avec des remords qu'avec des regrets.

    Tranquillity schreef:
    Ooh, meisje toch! Kan je geen vriendinnen vragen om te komen? Of kijk een thriller of dergelijke zodat je je gedachten kan verzetten..


    Mijn vriendinnen zijn allemaal op vakantie :S Ik heb wel de ene verteld, ze had gezegd als ze zo weg kon gaan zou ze het wel doen.
    Nja, vanavond maar naar mijn vader toe, en daar maar een film kijken ofzo.


    Leef de dag, zoals je nooit hebt geleefd.

    Grover schreef:
    Kijk naar komedie films ofzo.
    Vraag waarom hij het heeft uitgemaakt?


    Dat is dus stom, hij heeft niet gezegd waarom.


    Leef de dag, zoals je nooit hebt geleefd.

    1. Zorg dat je uitzoekt waarom hij het uitgemaakt heeft, dit is noodzakelijke voor je 'healingsproces' en om het af te kunnen sluiten.
    2. Zet je erovereen, dit betekent dat er een beter persoon daar ergens op je wacht :3


    I love you Tim

    Eenhoorn schreef:
    (...)

    Mijn vriendinnen zijn allemaal op vakantie :S Ik heb wel de ene verteld, ze had gezegd als ze zo weg kon gaan zou ze het wel doen.
    Nja, vanavond maar naar mijn vader toe, en daar maar een film kijken ofzo.

    Hmm, ga naar de stad toe met een ipod in je oren? Je moet wat dingen doen meid! Als je de hele tijd in je zetel gaat zitten of achter je computer wordt je er ook niet vrolijker van. Echt waar, verzet je gedachten!


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Eigenlijk is mijn beste tip altijd 'Blijf boos, dan duurt het langer voordat het echt pijn gaat doen.' Maar dat heb jij niet meer nodig.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    *Vrolijkt je op* Ik voel me ook klote! Sterkte lieverd! Ben er voor je (flower)


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Tranquillity schreef:
    (...)
    Hmm, ga naar de stad toe met een ipod in je oren? Je moet wat dingen doen meid! Als je de hele tijd in je zetel gaat zitten of achter je computer wordt je er ook niet vrolijker van. Echt waar, verzet je gedachten!


    Ik ga zo ook even naar de stad of even gaan wandelen op de dijk met mijn hond (:
    Dankje

    Uneventful zei op 20 aug 2011 - 16:49:

    Eigenlijk is mijn beste tip altijd 'Blijf boos, dan duurt het langer voordat het echt pijn gaat doen.' Maar dat heb jij niet meer nodig. .


    Aha, nja ik ben ook erg boos..

    PureObsessed zei op 20 aug 2011 - 16:48:

    1. Zorg dat je uitzoekt waarom hij het uitgemaakt heeft, dit is noodzakelijke voor je 'healingsproces' en om het af te kunnen sluiten.
    2. Zet je erovereen, dit betekent dat er een beter persoon daar ergens op je wacht :3


    Dat ga ik ook wel doen, alleen nu kan ik het nog niet. :S


    Deletrius zei op 20 aug 2011 - 16:57:

    *Vrolijkt je op* Ik voel me ook klote! Sterkte lieverd! Ben er voor je .


    Dankje wel lieverd.

    Bedankt voor de tips enzo(flower)


    Leef de dag, zoals je nooit hebt geleefd.

    Komt wel weer goed (: Het begin is altijd het moeilijkste.. al moet ik zeggen dat ik na 8 maand er nog steeds niet helemaal overheen ben -.-


    -

    Uneventful schreef:
    Don't cry for a loser.(cat)


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.