• Ja,ik ga samen met mijn geile Nini een serie beginnen en we zoeken nog rollen x]

    #BF TomBigN
    #BF BillRawrrx3

    We need;

    Name;
    Age;
    Picture;
    Text;

    Dus meld je maar aan :Y)


    <3


    Lalalalalalalala.

    ik ben de almachtige geile nini van de almachtige supermooie lieve Pariss


    We can only learn to love by loving.

    BF Bill ^^

    Name; Ellen

    Age; 17

    Picture; http://farm3.static.flickr.com/2143/2280331100_28b9c8073b_o.jpg

    Text; Haaaaaay Mensjees<33
    Ik ben Ellen, 17 jaar! Ik houd ontzettend van shoppen met mijn vrienden. En áls ik geld heb, koop ik alle winkels zo leeg, zelfs al heb ik iets niet nodig. Ik houd ook heel erg van feesten en ben daar dan ook tot in de ochtend soms wel te vinden. Met mijn vriendinnen loop iik ook vaak door de stad zonder geld. Ik vind het super om nieuwe mensen te ontmoeten en ben ook best wel sociaal. Ik kan niet wáachten tot ik 18 ben, eindelijk zelf autorijden. Ik lieft Helloo Kitty want die spullen zijn zóó cute! Verder ben ik nog een beetje Chocolade&Bubblegumáddict. Maar ik moet nu gaan, Baaay <33 xx.



    MENSEN WIJ GAAN EEN GEILE QUIZ MAKEN HOOR DUS MELD JE AAN:Y)


    Lalalalalalalala.

    MENSEN WIJ GAAN EEN GEILE QUIZ MAKEN HOOR DUS MELD JE AAN:Y)


    JAA

    EN HY HEEFT EEN HELE INGEWIKKELDE TITEL o_O DENK IK x3


    We can only learn to love by loving.

    BF tom? :]

    Name;Jolienà

    Age;17

    Picture;[url]http://s252.photobucket.com/albums/hh31/scenequeenbby/scene%20girls/?action=view¤t=l_8ee37989cc37b29ca044d6b4ba0a8f9f.jpg
    [/url]
    Text;
    Joliena aan de lijnn,

    17 jaar geleden op de aarde gedropt, kan gerust een winterslaap houden in haar zachte bed,Shopt de winkels leeg.

    Likes: - HK - GB - Party's - Alcohol - Boy's-

    Dislikes:vliegende beesten want die mep ik dood!-Wannabe's - etc..

    Hou me maar weg bij Lolly's want daar word ik hyper van , of was dat nu chocola?
    pHaha , lekker bitchy doen tegen die nerdjes uit men klas , die verneukte wijven uit de zesdes en de 1'stes pesten zodat het geen woord heeft , is nogal een hobby van mij
    maar zze zorgen er zelf voor!
    owjaa , ik Ben GEK op DONEDHARDY Ik lieft dat zooo, heb een kleerkast vol van hem<3

    Ik moet nu gaan ofzoo , ciao miauw puszaay<3

    bf Tom =D

    Name; Ninaa

    Age; 17

    Picture; zoek maar iets uit me fotoboek(A)

    Text;

    Yooo dude'ss (cool)
    Ik ben Nina, de nina.. Okee, genoeg. Ik ben 17 jaar, en Bf van TOm. Ik hou van die gast, echt, heel erg gewoon =D Ik dans, en zing, en speel heel klein beetje gitaar. Tom probeert het me altijd wanhopig te leren, maar ik heb gewoon het geduld niet... Ik ga vaak shoppen, en neem Tom altijd mee =D Vind ie leuk.. -.- Kan hij mijn spullen dragen ^^ Verder tekenn ik, graffiti shit enzo, justtLoveIt! Nouja, ben niet zo'nn toppr in tekstjes maken, dus k stop maarr..
    daaggg Xxx!

    Maakt niet uit welke rol smurfinnen <333

    Name; Angel

    Age; 18 Jear

    Picture;

    Text;

    Heloow Smurfiess <33

    Ik ben Angel en roep al 18 jaar smurfen te roepen op deze aardbol. Ik ben de BF van ... Ik heb nog een irri broertje van 13 jaar. Die kleren draagt net Tom en doet alsof hij stoer is -,-. Maar genoeg over hem. Ik lieft Hello Kitty<3, Smurfies<3, Ice Cream<3, BLEU<3, SMURFEN<3. IK BEN VERSLAAFD AAN SMURFIES :33. En mis NOOIT een programma van ze. GROTE SMURF RULET EN BABY SMURF OOK <333. IK LIEFT OOK ONTZETTEND VEEL MUSIC <33333. En kan heel er MELIG zijn :3. Overlaast ben ik melig geworden door 2 paar oude sokken van mijn bedovergroot oma. She's Dead But So What?

    Bubaat SMURFIES <333333


    Take My Hand Take A Breath ...

    Ik vind dat BigN en Rawrrx3 de rollen mogen en jij Nini?xD


    Lalalalalalalala.

    BF tom? :]

    Name;Jolienà

    Age;17

    Picture;[url]http://s252.photobucket.com/albums/hh31/scenequeenbby/scene%20girls/?action=view¤t=l_8ee37989cc37b29ca044d6b4ba0a8f9f.jpg
    [/url]
    Text;
    Joliena aan de lijnn,

    17 jaar geleden op de aarde gedropt, kan gerust een winterslaap houden in haar zachte bed,Shopt de winkels leeg.

    Likes: - HK - GB - Party's - Alcohol - Boy's-

    Dislikes:vliegende beesten want die mep ik dood!-Wannabe's - etc..

    Hou me maar weg bij Lolly's want daar word ik hyper van , of was dat nu chocola?
    pHaha , lekker bitchy doen tegen die nerdjes uit men klas , die verneukte wijven uit de zesdes en de 1'stes pesten zodat het geen woord heeft , is nogal een hobby van mij
    maar zze zorgen er zelf voor!
    owjaa , ik Ben GEK op DONEDHARDY Ik lieft dat zooo, heb een kleerkast vol van hem<3

    Ik moet nu gaan ofzoo , ciao miauw puszaay<3


    heb ff gezien da de Picture ni lukt , hier is ie:
    [url] http://s252.photobucket.com/albums/hh31/scenequeenbby/scene%20girls/?action=view¤t=l_8ee37989cc37b29ca044d6b4ba0a8f9f.jpg [/url]

    Ik vind dat BigN en Rawrrx3 de rollen mogen en jij Nini?xD


    jupp x3

    Nini sexmachinnii mee eens [/oke ik spoor niet but i don't care x3 trouwens ik ga weer mynnaam veranderen denk ik ik voel mee hond als Nini x3]


    We can only learn to love by loving.

    IK HEB DE ROL TNX SMURFEN <3333


    Take My Hand Take A Breath ...

    Oké dan doen we die,jij maakt het eerste deel ik het 2e enz.

    Ik moet nu weg(A)

    spreek je vanaaf en ander morgen ofzeu wel

    LOVEYOU«3(H)


    Lalalalalalalala.

    O FUCK MOET NOG DE FOTO ZOEKEN EEN MINUUTJE KINDJAAS VAN GROTE SMURF


    Take My Hand Take A Breath ...

    OMgg!! Dankuuu zoo schön(flower)
    wanneeer gaan jullie beginnen??

    Oké dan doen we die,jij maakt het eerste deel ik het 2e enz.

    Ik moet nu weg(A)

    spreek je vanaaf en ander morgen ofzeu wel

    LOVEYOU«3(H)


    kee maar set wel 1e deel op myn ding geval kee ?? x3 als je foetsie is


    We can only learn to love by loving.