• Hier is een meisje op Q. dat al topic heeft geopend omdat ze stiekem verliefd is. Nu moet ik bekenen dat ik het ook ben [/deels ^^]. Maar die jongen weet het niet, hij woont een eindje van me vandaan, ik ben onzeker over mezelf en ik ken hem nog niet zo heel lang ;S
    Ja I know, veel problemen ofzo. Wat lijkt jullie het beste ofzo?
    <3.


    Shakin' their ass like they just don't care.

    Wel… Hem beter leren kennen. Vaker mee praten en als dat lukt, voorstellen om samen iets te gaan doen, gewoon als vrienden om te beginnen. En als je hem wat beter kent, kan je wat gaan flirten. :') Succes er nog mee!

    xX Elien

    p.s.: [Verplaatsing naar relatie]


    " I'm not your boyfriend, baby. "

    Wel… Hem beter leren kennen. Vaker mee praten en als dat lukt, voorstellen om samen iets te gaan doen, gewoon als vrienden om te beginnen. En als je hem wat beter kent, kan je wat gaan flirten. :') Succes er nog mee!

    xX Elien

    p.s.: [Verplaatsing naar relatie]

    Meer heb ik hier niet meer aan toe te voegen! :'D


    Tanya is de beste.

    Wel… Hem beter leren kennen. Vaker mee praten en als dat lukt, voorstellen om samen iets te gaan doen, gewoon als vrienden om te beginnen. En als je hem wat beter kent, kan je wat gaan flirten. :') Succes er nog mee!

    xX Elien

    p.s.: [Verplaatsing naar relatie]


    Dankje ^^


    Shakin' their ass like they just don't care.

    I Hve The Same Problem x'D


    *He's the one.

    (...)
    Meer heb ik hier niet meer aan toe te voegen! :'D

    Ook jij bedankt dan ^^


    Shakin' their ass like they just don't care.

    I Hve The Same Problem x'D

    Ö dat is kut hea ;S


    Shakin' their ass like they just don't care.

    Ik weet het en ik bn al zo slecht in relaties -_-'


    *He's the one.

    Ik Geef hier De Andere Gelijk :)
    Altyd Elkaar beter Leren Kennen Kan Wonderen Doen :)

    x


    Love is just a word, but you bring it definition. (Eminem)

    Ik weet het en ik bn al zo slecht in relaties -_-'



    Ik dus ook! Iemand waar ik op verliefd was [hij was ook op mij], zie ik nu lekker een vriendin van me aflebberen elke dag. Had ik maar ja gezegd toen hij het vroeg, aber neen. Ik was weer te onzeker. Arch ik haat mezelf! Nu ben ik wel niet meer op hem ^^ maar dus wel op seppe.


    Shakin' their ass like they just don't care.

    Ik Geef hier De Andere Gelijk :)
    Altyd Elkaar beter Leren Kennen Kan Wonderen Doen :)

    x


    Ach ik ken hem al bijna 3maand ^^
    Maar het is gewoon alles tesamen. Ik ga hem amper zien enzo, en ben dus onzeker over mezelf! Mijn zus kent iemand 4weken, en ze is er sinds vandaag mee. Maar ze durft dan ook meer dan ik ^^


    Shakin' their ass like they just don't care.