• Dit word een zeiktopic, dus als je geen zin hebt, lees dan na deze zin niet verder.

    Oké, er was een jongen bij mij op school, die ik in het begin van het jaar al best leuk vond. Ik besteedde er weinig aandacht aan, omdat ik toch wist dat jongens zoals hem mij toch niet leuk zouden vinden. Ik had hem toegevoegd op hyves, maar dat was het ook. Na een tijdje hadden we elkaar op msn, en begonnen we wat te kletsen. Een paar maanden later waren we vrienden geworden. Maar hij heeft 3 beste vriendinnen, die ook bij ons op school zitten, en die moeten mij totaal niet. Ik had hem een keer gesmst, en sindsdien doen ze dom tegen me. Nu heeft 1 van die 3 iets met hem. Maar dat op het moment even ter zijde. We waren dus goede vrienden, en gingen samen met een vriendin van mij, naar het strand. We waren wat aan t stoeien, toen hij probeerde me in het water te gooien. Hij stond met zijn armen om me heen geslagen, en ik had perongeluk zijn hand vast gepakt. En zo stonden we dus een paar seconden, en sindsdien begon ik sterkere gevoelens voor hem te krijgen. We spraken vaker af, en zelfs toen hij ziek was, ging ik onder schooltijd naar hem toe. Ik kwam te laat op school, maar dat deed er bij mij op dat moment niet toe. Nu heeft hij dus een vriendin, en ik zie ze elke keer op school klef doen tegen elkaar, en ik kan er gewoon niet tegen.. het ergste van alles is ook nog dat ze heel close zijn op het moment, en ik waarschijnlijk bij haar in de klas kom..

    Dankjewel voor het lezen van dit zeikverhaal..


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Love sucks.(cat)


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Ergens is dit wel heel lullig tegen over haar en jou.


    Some angels have no wings.

    Oh yugh dat ken ik.
    Een jongen bij mij op het werk deed echt de hele tijd heel lief tegen me en het was ook steeds zo gezellig. En zo ineens pats boem heeft hij een vriendin.. Alleen het stomme is; hij doet nu nog liever dan eerst. *Rot jongens*


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    Ik zou kappen met hem af te spreken totdat je je eigen gevoelens weer op een rijtje hebt. Anders gaat daar geheid mot door ontstaan.


    No growth of the heart is ever a waste

    Love sucks and then you die
    Van jongens zullen we nooit iets begrijpen, maar probeer je eigen gevoelens op een rijtje te zetten en hem zo veel mogelijk te negeren. Anders is de kans groot dat er problemen door ontstaan.


    Only those who listen can hear

    Uneventful schreef:
    Love sucks.(cat)


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Uneventful schreef:
    Love sucks.(cat)


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Uneventful schreef:
    Love sucks.(cat)


    It's going to be difficult, but not impossible.