• Hebben jullie die
    Ik wel namelijk en ik ga me er ook aanhouden
    Ik ga dit jaar mijn agenda netjes houden en alles er goed in schrijven
    En ik ga op tijd beginnen met mijn huiswerk en zorg dat ik alles op tijd af heb
    En vooral dat ik dit jaar meer voldoendes haal en niet met hakken over de sloot overga
    Gaan jullie je eraan houden?
    Ik hoop dit jaar geen onvoldoendes meer te halen. Ik weet dat ik het wel kan, maar er gewoon niks voor deed

    [ bericht aangepast op 24 aug 2011 - 16:02 ]


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    ik ga me eraan houden dat ik mijn huiswerk op tijd maak en nakijk.
    scheelt een hoop want vorig jaar liep ik steeds 1 of 2 hoofdstukken achter x]


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    het zelfde als jij doet ^^


    Shoganai i ne~

    Ja. Ik ga meer huiswerk maken (nog steeds niet alles, lol), beter en eerder beginnen met leren en proberen alles netjes te houden. :'D


    everything, in time

    Ik ga dit jaar een agenda gebruiken(bloos)


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    Ik ga proberen mijn kaften er langer op te laten zitten dan 2 weken, en ik ga proberen mijn wiskunde huiswerk bij te houden (maar ik kan nu al voorspellen dat ik na twee lessen afhaak) (:


    Have you ever been alone in a crowded room?

    Precies hetzelfde als jou, en deze keer zou t toch echt moeten want ik zit in 5havo en wil toch echt slagen ;)


    A kiss is the beginning of cannibalism - Georges Bataille

    Alles netjes bijhouden en niet meer uitstellen.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Ja, ongeveer hetzelfde als jij. Alles netjes bijhouden en alles invullen zodat ik erna niet meer moet bijschrijven zoals andere jaren haha


    All I have in life, is my imagniation.

    Niet meer uitstellen.
    Goed de lessen volgen.
    Niet alles vlug maken, maar de tijd nemen voor mijn huiswerk.
    Op tijd naar bed gaan zodat ik de volgende dag fit ben.

    [ bericht aangepast op 21 aug 2011 - 19:14 ]


    <3

    - De kilo's die er in de vakantie bij zijn gekomen er weer af fietsen.
    - Meer duidelijkheid krijgen voor mezelf door eerlijk te zijn.
    - Mijn kamer opgeruimd houden.

    Dat heeft niet veel met school te maken, maar op school doe ik alles al prima. En als de dingen hierboven niet goed zitten kan ik me alsnog niet concentreren. :'D

    Ik wil het zo graag allemaal doen, maar dat gaat echt niet lukken. Ik heb er eentje die niets met school te maken heeft; afvallen. - nee geen complimentjes vissen, haha. :Y)


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Ik probeer wat beter te gaan leren voor talen en zeker voor engels.
    Mijn agenda wat minder dood hebben en het zelfde als jou:Y)


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Mijn eindexamen halen.


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Ik ga dit jaar - m'n eerste jaar van m'n opleiding - echt hard m'n best doen :3


    To infinity and beyond •

    Mijn opleiding afronden :Y)


    "I shut my eyes in order to see.'