• Ik gooi mijn mobiel altijd op mijn bed als ik hem niet meer nodig heb. En normaal gaat dat altijd goed, maar nu stuiterde hij te hoog en is ie achter mijn bed gevallen. Niet heel erg, buiten het feit om dat ik niet achter mijn bed kan komen zonder mijn bed te verschuiven. En ik heb een 2 persoonsbed en geen ruimte om hem te verschuiven -.-

    Waaaaaaaarom!? :'D


    -

    Ik ben lui, dan moet ik 2 stappen zetten. Volgende keer gooi ik zachtjes 8D


    -

    Zachtjes gooien is ook goed.


    "In the end, everything will be okay. If it’s not okay, it’s not the end"

    Hahahaha. Jac je bent niet zo genius als ik dacht ^^


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Hahaha. Met een stok :'D Da's net zo'n apenactie. Ja, sorry, maar ik zie al helemaal zo'n aap voor me, die eindelijk doorheeft dat 'ie een stok voor meerdere dingen kan gebruiken.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Grindylow schreef:
    Hahaha. Met een stok :'D Da's net zo'n apenactie. Ja, sorry, maar ik zie al helemaal zo'n aap voor me, die eindelijk doorheeft dat 'ie een stok voor meerdere dingen kan gebruiken.

    Nah Nynkje, beetje lief blijven voor Jac. Ze kan er niks aan doen dat ze niet zo slim is :W


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    @Koala; mijn nickname is misleidend (nerd)
    @Slakje; nouzeg, ik ben toch wel wat slimmer dan een aap ;o

    Leuke bijnamen geef ik mensen trouwens.


    -

    Koala, die heb ik lang niet meer gehoord :P
    En inderdaad leuke bijnamen zeg ^^


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Moeten we jou dan maar aap noemen :'D? Om een beetje in dezelfde sferen te blijven.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Omg slakje, waarom doe je zo gemeen (huil)


    -

    Slakken zijn door en door gemeen (cat) Mijn uiterlijk is misleidend (joehoe)


    "I shut my eyes in order to see.'

    Als ik weer een slak zie dan trap ik erop hoor! :9~


    -

    Grindylow schreef:
    Slakken zijn door en door gemeen (cat) Mijn uiterlijk is misleidend (joehoe)


    _O_


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Genius schreef:
    Als ik weer een slak zie dan trap ik erop hoor! :9~

    Als je je voet graag kwijt wilt :W


    "I shut my eyes in order to see.'

    Aapje moet niet zo zeuren :W


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Grindylow schreef:
    (...)
    Als je je voet graag kwijt wilt :W

    Eigenlijk wel, ik heb echt een hekel aan voeten (cat)


    -