• We hebben een nieuwe bureaustoel gekocht en die rug kan heel erg ver naar achteren. Dus wanneer je er overdreven tegen leunt, kan je praktisch liggen. Nja, ik wist daar niks van en ik leunde daartegen met volle kracht, val ik achterover omdat die stoel me niet kon houden ): Gelukkig heb ik me net aan het bureau kunnen vastklampen voordat ik helemaal op de grond lag. Zeer typisch, zulke dingen gebeuren me nu eens altijd. Oh zondagen, wat doen jullie me aan.

    Iemand vandaag ook iets typisch meegemaakt :')?


    Olive

    Niets typisch, naar mijn opa en oma geweest die er zoals altijd weer niet waren dus dat is niets nieuws


    Don't dream your life, but live your dream!

    Nope. :'D
    Ik heb die dingen al tévaak meegemaakt dat ik het gevaar nu vooraf in zie. (cat)

    Haha, nou, bij onze auto kan je instappen bij de passagiersdeur. Dus zat ik achterin, duw ik die stoel naar voren, wil ik uitstappen, blijft mijn voet in de gordel haken en val ik bijna op m'n bek. Zo. Vaak.

    [ bericht aangepast op 21 aug 2011 - 17:34 ]


    "I'm a loser, that means I've been lost before."

    Hahahaha, nee vandaag niet (krul)


    All I have in life, is my imagniation.

    Oja, dat heb ik ook al eens gehad. (nerd)

    En ik val vaak van mijn stoel omdat die oud is en de helft van de vijzen ontbreken en ik de resterende er niet goed in krijg, waardoor die er regelmatig van vallen en het zitvlak omhoog schuift en ik dus pardoes op de grond val :W

    Vandaag ben ik enkel tegen de wasdraad opgeknald, maar in het verleden heb ik net hetzelfde meegemaakt met de bureaustoel.

    Kingcrawler schreef:
    Vandaag ben ik enkel tegen de wasdraad opgeknald, maar in het verleden heb ik net hetzelfde meegemaakt met de bureaustoel.

    Iedereen precies :'D

    Ik ben van de trampoline gerold .. -au

    En ik heb ook zo'n soort bureaustoel, daar heb ik ook geweldige ervaringen mee o.o


    Me so good.

    Hahahaha precies dat is mij ook eens gebeurd, ik schrok me kapot.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.