• En morgen gaan we allemaal weer naar school, FUN. Behalve als je op de basisschool zit natuurlijk, of iets heel anders gaat doen. (cat)
    Niet dat we zo'n spetterende zomer hebben gehad, echt balen man, van die zon. ]:
    Hoe dan ook was mijn vakantie heel erg geslaagd:9~:9~
    Die van jullie? *O*
    Oké, stelletje losers die in het noorden wonen, houd jullie mond. ]:

    [ bericht aangepast op 21 aug 2011 - 17:34 ]


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Mijn vakantie heeft mijn hele leven veranderd, en hij was héél geslaagd. Can't imagine I've ever been happier :9~
    Maar nu mag school van mij wel weer beginnen, ook al moet ik nog twee weken wachten. Bah.


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    TEDDYPICKER schreef:
    En morgen gaan we allemaal weer naar school, FUN. Behalve als je op de basisschool zit natuurlijk, of iets heel anders gaat doen. (cat)
    Niet dat we zo'n spetterende zomer hebben gehad, echt balen man, van die zon. ]:
    Hoe dan ook was mijn vakantie heel erg geslaagd:9~:9~
    Die van jullie? *O*


    Onder welke steen leef jij? Het Noorden, Midden van Nederland en het zuiden hebben alalemaal op een andere tijd vakantie hoor ;o


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Two more weeks to go :Y)


    Don't dream your life, but live your dream!

    Ik moet zelfs nog op vakantie ;'p


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Endure schreef:
    (...)

    Onder welke steen leef jij? Het Noorden, Midden van Nederland en het zuiden hebben alalemaal op een andere tijd vakantie hoor ;o

    Ja, ik kom net onder de steen genaamd 'vakantie' vandaan.(joehoe)


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Mijn vakantie was ook redelijk geslaagd. Scoutskamp was zoals altijd heel goed en dan heb ik nog vele andere leuke scoutsavonden gehad. Omdat ik van richting verander heb ik ook geen herexamens gehad dus heb ik nu nog een maand vakantie die normaal ook nog heel goed en scoutserig wordt. Oh yes! :9~

    Houd eens op met me jaloers te maken :S, morgen moet ik weer naar de Gevangenis om daarna pas mijn boeken te kunnen kaften.


    Our perspective only changes when we change our position.

    Ik was lekker op vakantie dus voor mij was 't zeker geslaagd :3
    En ik moet nu nog even al m'n boeken kaften voor morgen -.-


    “Love is a contradiction.”

    Ik moet pas volgende week naar school, maar ik woon in het zuiden. En ik wil niet naar school.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Hier heb ik maar één zinnige reactie op:


    No growth of the heart is ever a waste

    ik heb niks gedaan in de vakantie =.= *sigh* volgend jaar ga ik naar frankrijk _O_


    Shoganai i ne~

    C18 schreef:
    Hier heb ik maar één zinnige reactie op:


    Whut? ]:


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    sorry, ik kan niet niet me mond houden (':. Nog 2 heerlijke weekjes. Paar weekjes naar frankrijk geweest, en in de laatste week nog met een stel vriendinnen :'D. Super veel zin in (':. Mijn vakantie was geslaagd. Ook al zijn er ook zeer minder prettige gebeurd.


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    29 Augustus moet ik weer naar school.


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Ik moet dinsdag weer, en mijn vakantie is echt geslaagd! Ookal zat t weer niet de hele tijd mee.