• Een aantal Nederlandse fans probeert namelijk de "missie" van One Direction te halen om opdrachten te vervullen en ze zo naar Nederland te halen. Een van de opdrachten van deze week is om 700 Nederlandse fans erbij te krijgen op hun officiele facebook.

    Dus zouden jullie ons One Direction fans een plezier willen doen en simpelweg op "like" klikken, ook al vind je ze niks? Over een week mag je hem voor mijn part weer weghalen.
    We would love it very much! (wedding)

    Vote here: http://www.facebook.com/onedirectionmusic


    Okee leuk als het je niet boeit maar SKIP de reacties dan en klik gewoon op het mooie kruisje in de hoek.

    [ bericht aangepast op 23 aug 2011 - 22:14 ]


    Hope goes lost but never dies.

    Ik wist meteen dat het hier over ging.

    Je krijgt zeikerds als; zucht nog een topic, maar hell yeah dat ik dat doe. :Y)


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Natuurlijk wil iedereen dat doen. Want iedereen op Q is lief toch ;D?


    Everything is worse without music.

    Romanian schreef:
    Je krijgt zeikerds als; zucht nog een topic, maar hell yeah dat ik dat doe. :Y)


    *Zeikt*

    :Y)


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Hmm, oke dan. Maar ik vind One Direction maar niks :'D


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    *sigh*


    Shoganai i ne~

    BeHuffelpuf schreef:
    *sigh*

    Als je zou lezen zou je zien dat er staat als het je niet boeit, skip de reacties dan en druk op dat mooie kruisje in de hoek. THANKYOU.


    Hope goes lost but never dies.

    Hehe, ik had allang op Vind ik leuk geklikt. Ze zijn geweldig! Ookal woon ik een België, als ze komen ga ik waarschijnlijk naar ze toe! <3

    Ik woon in Belgie dus veel heb je er niet aan (;

    IMSWAG schreef:
    Hehe, ik had allang op Vind ik leuk geklikt. Ze zijn geweldig! Ookal woon ik een België, als ze komen ga ik waarschijnlijk naar ze toe! <3

    Nederland is altijd nog dichterbij voor België dan UK right haha =D


    Everything is worse without music.

    Camino schreef:
    (...)
    Als je zou lezen zou je zien dat er staat als het je niet boeit, skip de reacties dan en druk op dat mooie kruisje in de hoek. THANKYOU.
    o.O on-topic:
    topic nummer 233545

    [ bericht aangepast op 23 aug 2011 - 22:17 ]


    Shoganai i ne~

    -klik-

    Ik heb ze alleen nog nooit gehoord ;P en ben dat ook niet van plan ;P


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    BeHuffelpuf schreef:
    (...)o.O on-topic:
    topic nummer 233545


    _O_ +1


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    BeHuffelpuf schreef:
    (...)o.O on-topic:
    topic nummer 233545

    Ja, want nooit geschoten is altijd mis, ook al schiet je 1000 keer. (:


    Hope goes lost but never dies.

    Defensive schreef:
    Hmm, oke dan. Maar ik vind One Direction maar niks :'D


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.