• Nou ik vindt het heel moeilijk om te zeggen maar ik ben Bi, ik val op jongens en meisjes.
    Ik ben sinds begin vorig schooljaar uit de kast gekomen, alleen mijn ouders weten het nog niet.
    Ik durf het ze niet te vertellen want ik ben bang voor hun reactie.
    Wat zouden jullie doen?

    Als ik al heel veel moeite had het mijn vrienden te vertellen, hoeveel moeite zou ik dan wel niet bij mijn ouders hebben!

    Ik wil graag van jullie weten wat jullie zouden doen in zo een situatie.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik ben zelf bisexueel, en ik vind dat je daar gewoon vooruit mag komen.
    eerlijk is eerlijk, mijn ouders weten eht ook niet.
    maar dat is anders omdat mijn ouders daar enorm tegen zijn, en omdat ik heit toch weg ben in een jaar.

    Maar goed, als je een goede relatie hebt met je ouders, zou ik eht ze gewoon eerlijk vertellen. Misschien een brief schrijven als het erg moeilijk is?


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Je kan ook wachten tot je echt een relatie hebt met iemand van hetzelfde geslacht, toch? Helemaal als je niet zeker weet of ze het wel goed op zullen vatten, dan hoef je het jezelf niet moeilijker te maken dan nodig is.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    als je zeker bent kun je het wel vertellen. Je hoort ook vaak dat ouders al een vermoeden hadden. Gewoon doen, voor je ouders moet je het niet verborgen houden.


    Don't dream your life, but live your dream!

    Ik zou het ze gewoon vertellen. Het zijn tenslotte je ouders en vroeg of laat zullen ze er toch wel achterkomen lijkt me.


    I love you Tim

    Escritura schreef:
    Ik ben zelf bisexueel, en ik vind dat je daar gewoon vooruit mag komen.
    eerlijk is eerlijk, mijn ouders weten eht ook niet.
    maar dat is anders omdat mijn ouders daar enorm tegen zijn, en omdat ik heit toch weg ben in een jaar.

    Maar goed, als je een goede relatie hebt met je ouders, zou ik eht ze gewoon eerlijk vertellen. Misschien een brief schrijven als het erg moeilijk is?

    Jij had toch al twee jaar een relatie? Hou je je relatie al twee jaar geheim?


    Has no one told you she's not breathing?

    Ouders kan je niet kwijtraken, vrienden wel en als je vrienden voor je kiezen, horen je ouders dat ook te doen.
    Wacht anders het moment af, tot wanneer het erover gaat. Dan is het makkelijker om te doen. Maar je moet het wel doen, zelfs als ze zoiets hebben van 'Hmmm nou, eigenlijk zou ik liever hebben dat mijn kind gewoon op het andere geslacht viel'.
    Gewoon doen.
    Jij mag er immers ook zijn, wat je geaardheid ook is. We zijn op de zelfde manier geboren.


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Een dag voordat je het huis uitgaat roep je: 'ADIOS BITCHES! I'M BISEXUAL!' En dan rijd je in een auto weg -liefst open dak-.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Escritura schreef:
    Ik ben zelf bisexueel, en ik vind dat je daar gewoon vooruit mag komen.
    eerlijk is eerlijk, mijn ouders weten eht ook niet.
    maar dat is anders omdat mijn ouders daar enorm tegen zijn, en omdat ik heit toch weg ben in een jaar.

    Maar goed, als je een goede relatie hebt met je ouders, zou ik eht ze gewoon eerlijk vertellen. Misschien een brief schrijven als het erg moeilijk is?


    Maar je zei dat je ging trouwen, achter je ouders rug om??? vreemd vind ik.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Uneventful schreef:
    Een dag voordat je het huis uitgaat roep je: 'ADIOS BITCHES! I'M BISEXUAL!' En dan rijd je in een auto weg -liefst open dak-.


    nu ga ik hier stuk van het lachen omdat ik het voor me zie (krul)


    Don't dream your life, but live your dream!

    @ Secretive en Grapefruit
    Ja, i khou al twee jaar mijn relatie geheim omdat ze in Engeland woont and my stepdad's a jackass and my mom's an uncaring bitch.
    do you guys really want the details? :'D


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Uneventful schreef:
    Een dag voordat je het huis uitgaat roep je: 'ADIOS BITCHES! I'M BISEXUAL!' En dan rijd je in een auto weg -liefst open dak-.


    This was sort of my plan.... :'D
    No, really


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Escritura schreef:
    (...)

    This was sort of my plan.... :'D
    No, really


    Gewoon doen... maar alleen als je ver weg gaat verhuizen?


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    @ Escritura:

    Wow... Sorry. Respect voor je, echt. Het spijt me dat ik zo'n botte reactie gaf enzo, maar ik heb echt diep diep DIEP respect voor mensen die niet open over hun liefdesleven kunnen zijn, zoals jij.
    Ik hou het nu 7 maanden geheim, omdat mijn vriend half-Russisch is en hij is ouder (17 en ik ben 14), maar ik had geen idee dat het zo moeilijk voor je was : (
    , en ik heb die foto van Amy gezien, knap meisje!


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Het is de 21ste eeuw, het maakt echt niets meer uit. Vind ik, als je ouders een beetje modern zijn, kan je het gewoon zeggen. En ze zullen sowieso van je houden, hoe je ook bent. :3


    None but ourselves can free our minds.

    Gewoon doen. Waarom niet? Ja, oké, eigenlijk heb ik geen recht van spreken omdat ik mijn relatie van 6 maanden geheim heb gehouden maar oke-

    [ bericht aangepast op 21 aug 2011 - 23:37 ]


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen