• Okay ik vroeg me dus af ben je dit schooljaar al eens uit de klas gestuurd zo ja waarrom?
    Of moest je al eens nakomen?
    Zo ja waarom?
    Of was je al eens te laat?
    Zo ja waarom?

    xoxo Byee

    Ik moest 5 minuten nakomen omdat ik was vergeten dat ik corfee had moest ik papiertjes prikke n_n

    Nee want mijn school begint 8 september pas :)


    It's heavy but you are not the only one

    Ik was men eerste schooldag te laat xD

    Ja gewoon te laat vertrokken, EN tegenwind ^^

    hehe ik was mijn laatste schooldag ookal te laat
    ik had wn geen goesting om op te staan

    Haha xD

    Esemesje @ Omg ik ben jaloers!

    Wij worde ni de klas uit gestuurd maar wij lope van zelf buite ;$
    En ik ben elke dag te laat omda ik geen zin heb om op tijd te kome XD
    En ben is moette na blijve maar ben tog ni geweest XD

    Jaa vrijdag n.n omdat ik de hele tijd moest lachen O.o


    Life is a fairytale, told by an idiot.

    Ik heb elke dag wel straf, of eruit gestuurd.
    Maar school begint bij mij pas vanaf morgen dus we wachten af x'D

    Ik heeft nog maar 1x straf gehad, maar dat was op de basisschool x'D Ben gewoon naar huis gelopen x'D


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    k moest uit de les omdat ik zat et praten >.< en niet stil wou zijn.. nou en boeiend, ik had lol met een nieuw klasgenoot >.<


    Nvt

    Ik heb eigenlijk nog nooit straf gehad of dit school jaar telaat gekomen.
    Waarom niet?
    Omdat ik het altijd klaar speel het lievenlingetje van de leerkracht te spelen, als zal dat nu moeilijk gaan en omdat ik daar veelste verlegen voor ben om m'n bek open te trekken.
    Waarom nog nooit telaat dit schooljaar? Omdat als je 3 keer te laat komt je na moet blijven en de kauwgommen van de banken moet schrobben -.-

    Uit klas gestuurd ; Ja
    Straf ; Ja
    Nakomen ; Nog niet x3
    Te laat ; ja


    Pictures fade away, but memories are forever

    Ik heb eigenlijk nog nooit straf gehad of dit school jaar telaat gekomen.
    Waarom niet?
    Omdat ik het altijd klaar speel het lievenlingetje van de leerkracht te spelen, als zal dat nu moeilijk gaan en omdat ik daar veelste verlegen voor ben om m'n bek open te trekken.
    Waarom nog nooit telaat dit schooljaar? Omdat als je 3 keer te laat komt je na moet blijven en de kauwgommen van de banken moet schrobben -.-

    Okay ik begrijp je! Ik ben het lievelingetje van de wiskunde leraar en de aadrijkskunde leraar ! De wiskunde leraar is stom :S

    Omg ik zou het niet overleven om niks te kunnen zeggen/schreeuwen in de klas x'D
    Ik ben daar te hyper voor. Maar leraren zijn wel vooroordelerig. Mijn broer is ook zo vervelend in de klas, en ze zagen me achternaam en zeiden gelijk al.'' OOH dat word wat.. -____- '' LIKE HALLO? o.0

    Haha xD

    Esemesje @ Omg ik ben jaloers!


    Word je er ook jaloers van als je hoort dat ik elke maandag tot 17.30 uur op school zit? en voor de rest van de week minstens tot 16.30 uur?

    Ja -.- moest vandaag m'n rooster ophalen. Ik ga studeren (nerd)

    (mss zit jij ook wel zolang op school :P)


    It's heavy but you are not the only one