• Nou ik vindt het heel moeilijk om te zeggen maar ik ben Bi, ik val op jongens en meisjes.
    Ik ben sinds begin vorig schooljaar uit de kast gekomen, alleen mijn ouders weten het nog niet.
    Ik durf het ze niet te vertellen want ik ben bang voor hun reactie.
    Wat zouden jullie doen?

    Als ik al heel veel moeite had het mijn vrienden te vertellen, hoeveel moeite zou ik dan wel niet bij mijn ouders hebben!

    Ik wil graag van jullie weten wat jullie zouden doen in zo een situatie.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    @ Grapefruit: No worried :'D

    @ Uneventfull: England, far enough :'D


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Ik zou het ze vertellen, meid. Misschien is je angst helemaal onterecht en begrijpen ze het hartstikke goed, dat ligt maar net aan de ouders die je hebt. En als ze het niet goedkeuren: het is toch jouw leven?


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    PureObsessed schreef:
    Ik zou het ze gewoon vertellen. Het zijn tenslotte je ouders en vroeg of laat zullen ze er toch wel achterkomen lijkt me.


    Firm believer of all that is magic

    Dracy schreef:
    Nou ik vindt het heel moeilijk om te zeggen maar ik ben Bi, ik val op jongens en meisjes.
    Ik ben sinds begin vorig schooljaar uit de kast gekomen, alleen mijn ouders weten het nog niet.
    Ik durf het ze niet te vertellen want ik ben bang voor hun reactie.
    Wat zouden jullie doen?

    Als ik al heel veel moeite had het mijn vrienden te vertellen, hoeveel moeite zou ik dan wel niet bij mijn ouders hebben!

    Ik wil graag van jullie weten wat jullie zouden doen in zo een situatie.


    Gewoon doen. Mijn moeder geageerde normaal en mijn stiefvader deed een beetje dom maar niks van aantrekken
    En join tha club ben owk bi:Y)


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Stray schreef:
    als je zeker bent kun je het wel vertellen. Je hoort ook vaak dat ouders al een vermoeden hadden. Gewoon doen, voor je ouders moet je het niet verborgen houden.


    Food.

    Ik ben ook bi.


    Ik ben in de aula van school gaan staan en heb het keihard door de aula geschreeuwd.

    Wist meteen iedereen het:Y)

    En mijn ouders heb ik het ook gewoon zo verteld.

    Geen moeiilijk gedoe.

    Hale schreef:
    Ik ben ook bi.


    Ik ben in de aula van school gaan staan en heb het keihard door de aula geschreeuwd.

    Wist meteen iedereen het:Y)

    En mijn ouders heb ik het ook gewoon zo verteld.

    Geen moeiilijk gedoe.


    Dat durf ik weeer net niet door de aula schreeuwen:O


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Ik weet hoe je je voelt, ben zelf ook bi. Ik had vooral moeite op school, want daar werd ik altijd nagekeken, nageroepen... Naar mijn ouders heb ik een brief geschreven. Leg uit dat je bi bent, het zeker weet en dat je hoopt dat ze achter je staan, wat er ook gebeurt. Ik hoop voor je dat jouw ouders beter reageren dan de mijne... Succes!

    IfOnly schreef:
    Ik weet hoe je je voelt, ben zelf ook bi. Ik had vooral moeite op school, want daar werd ik altijd nagekeken, nageroepen... Naar mijn ouders heb ik een brief geschreven. Leg uit dat je bi bent, het zeker weet en dat je hoopt dat ze achter je staan, wat er ook gebeurt. Ik hoop voor je dat jouw ouders beter reageren dan de mijne... Succes!


    Hoe reageerde jouwe dan?


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Uneventful schreef:
    Een dag voordat je het huis uitgaat roep je: 'ADIOS BITCHES! I'M BISEXUAL!' En dan rijd je in een auto weg -liefst open dak-.

    Haha, die hou ik in me achterhoofd hahahahaha XD


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Hale schreef:
    Ik ben ook bi.


    Ik ben in de aula van school gaan staan en heb het keihard door de aula geschreeuwd.

    Wist meteen iedereen het:Y)

    En mijn ouders heb ik het ook gewoon zo verteld.

    Geen moeiilijk gedoe.


    Ja maar ik denk dat jij toch ietsje meer lef heb dan ik daarmee.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Tendencies schreef:
    Het is de 21ste eeuw, het maakt echt niets meer uit. Vind ik, als je ouders een beetje modern zijn, kan je het gewoon zeggen. En ze zullen sowieso van je houden, hoe je ook bent. :3


    Ja dat weet ik, maar het is zo moeilijk! :(


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Misschien kan je eerst eens subtiel iets in die richting laten vallen en hun reactie afwachten. Als die positief is, weet je zeker dat je je er geen zorgen over moet maken. Het zijn tenslotte nog altijd je ouders. Misschien zullen ze eerst wat verbaasd zijn ofzo, maar uiteindelijk zullen ze wel van je blijven houden. No matter what. (:


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Stray schreef:
    als je zeker bent kun je het wel vertellen. Je hoort ook vaak dat ouders al een vermoeden hadden. Gewoon doen, voor je ouders moet je het niet verborgen houden.


    You better put a condom on, if you're gonna act like a dick you need to dress like one.

    Ik zou het waarschijnlijk niet zeggen omdat je ook niet tegen je ouders zeg dat je hetero bent. Dus vind ik het onzinnig om te zeggen dat ik bi/lesbi's ben. Ik zie daar namelijk geen verschil tussen. Mijn vader komt er wel achter waar ik op van als ik met een jonge/meisje thuis komt. Maar ja zo ben ik en de meeste denken er niet over.

    Als jij voelt dat je het moet vertellen moet je het gewoon doen. Ze komen er toch wel een keer achter, tenzij je van plan bent al je relaties geheim te houden.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall