• Hebben jullie de film 'The last song' al eens gezien? Het is met Miley Cyrus & Liam Hemsworth. Ik vind het zo een mooie romantische, maar ook droevige film.


    ever since i turned my feelings for Damon have become more intense

    Petrova schreef:
    (...)

    Ze moet een tijdje naar haar vader gaan, maar ze is kwaad omdat haar ouders gescheiden zijn, daarom doet ze heel irritant tegen hem enzo. En ze ontmoet daar een jongen en natuurlijk worden ze verliefd op elkaar. En haar band met haar vader wordt steeds beter en beter, maar wat ze niet weet is dat haar vader ernstig ziek is (kanker) en op een dag was het te veel en moest hij naar het ziekenhuis en uiteindelijk gaat hij dood gaan en het is gewoon zo zielig.

    Ok ik wil 'm zien.

    Ik vind hem heel mooi. Heb moeten wenen :3


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Ja die was inderdaad wel mooi!


    As travars

    Ik heb 'm wel gezien. Ik vond 'm wel voorspelbaar. Inderdaad wel een mooie film verder, maar niet zo'n film die ik 3x zou gaan kijken :'D


    To live would be an awfully big adventure

    aberforth schreef:
    ik heb hem al 3 of 4 keer gezien :3


    Life is all about having a good time.

    Ik vond 'm standaard, al moest ik wel huilen.

    PureObsessed schreef:
    Jep, seen it :3 & liked it.


    I'm short

    Gezien, en ik vond hem wel goed ja (:


    effort never betrays you

    mij lijkt het een vreselijke stomme en kleffe film, ben niet van plan om hem te gaan kijken:Y)


    *klop klop* Penny! *klop klop* Penny! * klop klop* Penny!

    Ik heb een hekel aan Miley Cyrus, maar ik vond haar nog wel redelijk acteren (: En het is wel een mooie film ja.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Hij is echt prachtig <3


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    Ik heb het 2 keer gezien en ik wil het nog eens (:


    Il vaut mieux vivre avec des remords qu'avec des regrets.

    nooit gezien & nooit van gehoord' ~


    | Reality is for people that lack imagination |