• .. Genaamd Yolanda. Ze was destijds slechts 11 jaar oud, en hoopte nog steeds dat er een verdwaalde uil zou komen, om haar een Hogwarts Letter te brengen. Dagen gingen voorbij, en die dagen werden weken en die weken zijn inmiddels jaren. Nog steeds heeft Yolanda geen Hogwarts Letter ontvangen.
          Maar daar gaat het niet om in dit verhaal. Op 11jarige leeftijd ontdekte Yolanda namelijk iets anders, dat even veel voor haar ging betekenen als de magische Harry Potter wereld. Op 11jarge leeftijd ontdekte Yolanda namelijk Quizlet, en raakte ze in contact met de creatieve wereld, waarin ze kennis maakte met fandoms en zelfgemaakte creaties van anderen. Ze leerde hoe je een quiz kon maken, en vulde er ook regelmatig een in. Ook leerde Yolanda de ''Series'' kennen. Iets wat inmiddels niet meer is. Op het forum en in de Shoutbox werd gezellig gekletst, en al snel voelde Yolanda zich helemaal thuis in deze Quizletwereld.
    Yolanda had het gevoel begrepen te worden, en dat er naar haar geluisterd werd wanneer ze met iets zat. Maar ook maakte Yolanda vrienden. Sommigen bleven, en anderen gingen na een tijd weg, waarna andere mensen hun plaats in namen, en nieuwe vrienden werden van Yolanda.

    Ja, 6 jaar geleden brak een tijd aan van plezier voor Yolanda. Een tijd van plezier waarvan ze nog lang niet van plan is weg te gaan. Quizlet hoort bij Yolanda, en Yolanda hoort bij Quizlet. Zodoende, na deze 6 jaar, is Yolanda nog altijd te vinden op Quizlet en viert ze vandaag haar 6jarige jubileum, omdat ze deze 19 april gemist heeft.

    En zo, kwam er nog geen einde aan de Quizlet avonturen van Yolanda. Ook dit verhaaltje heeft dan ook nog geen eind. Het eind moet nog geschreven worden, en momenteel zitten we pas middenin het verhaal. Ben jij ook zo benieuwd naar wat er nog komen zal?


    Jazeker, ik zit hier nu alweer 6 jaar! Ik was 19 april helemaal vergeten, en daarom maak ik er vandaag mijn feestje van! Hoe lang zitten jullie inmiddels al op Quizlet? ^^



    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    3,5 jaar geloof ik :')

    En gefeliciteerd c:

    [ bericht aangepast op 23 april 2014 - 11:00 ]


    26 - 02 - '16

    Proficiat!
    Ik zit zo'n 6,5 jaar op Q (:


    Take risks and conquer your fears.

    En hier zat ik dan, denkend dat er een horror verhaal zat aan te komen....

    Maar hartelijk gefeliciteerd! ^^



    Op 22 juli zit ik hier ook 6 jaar (geregistreerd), ik kende Q al een jaar daarvoor maar ik was toen te lui om een profiel aan te maken :W


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Gefeliciteerd!
    Ik zit 18 augustus 4 jaar op Q ^^


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Thanksies! :3
    En nah, het is geen horrorverhaal. Zou eigenlijk ook wel chill zijn... x)


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Gefeliciteerd! (: Volgens mij zit ik nu 6,5 jaar op Quizlet.


    Caution first, always.

    Gefeliciteerd!
    Op twaalf mei zit ik hier twee jaar. (:


    Do what people say you can't.

    Gefeliciteerd!
    Ik zit hier nu al 2 jaar en een paar maanden, maar ik las hier al een halfjaar verhalen. :'D


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Gefeliciteerd! Ik zit (nog maar) drie jaar op Q haha. (:


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Gefeliciteerd!


    "Not my daughter, you bitch!"

    Gefeliciteerd! Ik heb geen idee eigenlijk. Ik denk ook een jaar of drie/vier?


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Congratz! In juni vier ik mijn 3-jarige jubileum. Ik heb mijn eerste en tweede gemist. :W


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Hahaha, nice verhaaltje! "En Yolanda leerde haar Stanmaatje kennen," /peace. Ik zit nu op mn mobiel, maar ik voeg er later een gif aan toe.
    Zelf zit ik er ook al wat meer dan 6 jaar op. :')


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Gefeliciteerd ik zit volgens mij of twee en een half of drie en een half jaar


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Gefeliciteeeeerd! Dit account is nu over 2 jaar oud en mijn eerste is aangemaakt op 24 aug 2007 om 21:04 :Y)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.