• Ik heb ongeveer een maand geleden een hoofdstuk beta aanvragen gedaan, maar ik heb nog steeds niks terug? ..


    Ivar Oosterloo.

    Ik weet niet of het je is opgevallen maar er zijn maar heel weinig beta's atm.


    Your make-up is terrible

    Misschien zijn ze allemaal op vakantie :'D


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Jij bent niet de enige die een verzoek stuurt.
    Ze zitten altijd tot hun oren in het verbeterwerk en daarbij komt dat er voor velen al een nieuw jaar start.


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Scotland schreef:
    Misschien zijn ze allemaal op vakantie :'D


    Ohja, was even vergeten dat het vakantie is.. Mm


    Ivar Oosterloo.

    Het kan inderdaad even duren. We hebben echt heel weinig bèta's en daarvan hebben een aantal ook wat minder tijd, dus het kan iets langer dan normaal duren. Sorry ;o

    Ik vraag me af of er gauw weer nieuwe beta's worden aangenomen, want ik geloof dat er heel veel nu weg zijn en ik geloof dat jullie ze wel nodig hebben. :Y)


    SLOAN.

    Dursley schreef:
    Het kan inderdaad even duren. We hebben echt heel weinig bèta's en daarvan hebben een aantal ook wat minder tijd, dus het kan iets langer dan normaal duren. Sorry ;o


    Waarom worden er dan geen nieuwe bèta's gezocht, als jullie met zo weinig zijn?


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Paralize schreef:
    Ik vraag me af of er gauw weer nieuwe beta's worden aangenomen, want ik geloof dat er heel veel nu weg zijn en ik geloof dat jullie ze wel nodig hebben. :Y)


    Stiekem hoop ik dit ook :)


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Defensive schreef:
    (...)

    Waarom worden er dan geen nieuwe bèta's gezocht, als jullie met zo weinig zijn?


    All I have in life, is my imagniation.

    Raar, en ook geen mailtje gekregen dat je beta aanvraag werd aangenomen door iemand?

    Defensive schreef:
    (...)

    Waarom worden er dan geen nieuwe bèta's gezocht, als jullie met zo weinig zijn?


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    Het kan ook zijn dat je hoofdstukken kwijt zijn en je story leeg is, dan kan niemand hem verbeteren...

    Er worden op dit moment bèta's gezocht.(krul)


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Er zijn veel aanvragen in vergelijking met de hoeveelheid bèta's. Vandaar dat we nu ook zijn begonnen met zoeken naar nieuwe betareaders (zie dit topic).


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    Er zijn op dit moment te weinig béta en zoals er al gezegd word, worden er weer béta's gezocht.