• Het is niet echt dringend maar het leuk me wel leuk als er trailers waren van mijn verhalen.
    Daarom zoek ik dus 2 trailers.

    Ik laat jullie hier erg vrij in maar moesten jullie toch vragen hebben kan je die hier altijd stellen.

    Trailer 1:
    -L'amour inconscient klik
    -Als personage liefst Freya Mavor
    -Het hoofdpersonage moet er niet inkomen aangezien het verhaal vanuit de ik-persoon geschreven wordt maar het mag wel.
    Dan liefst andrew garfield gebruiken of iemand die er op lijkt
    -in de spoiler staat een soort van korte inhoud maar ik raad je aan bij het verhaal zelf even te kijken. Ik ben niet goed in korte inhouden maken.

    Het geheel is meer dan de som van zijn afzonderlijke delen.
    Maar niet volgens Harwell. Onbewust wordt hij verliefd op elk klein onderdeel van Maya. Haar ogen, haar haren,...
    Hij beschrijf haar altijd met de mooiste vergelijkingen.
    Maar dan gebeurt er iets. Iets dat Harwell had zien aankomen alleen besefte hij het te laat.


    Trailer 2:
    -La Douleur exquise klik
    - als personages Shailene woodley en Zayn Malik. Let op in dit verhaal bestaat one direction niet en zingt Zayn dus ook niet.
    -Onder de spoiler staat een soort van korte inhoud maar again je kan beter even bij het verhaal zelf kijken want mijn korte inhouden zijn slecht.
    Elissa en Zayn gingen vroeger samen op vakantie. Vele jaren en vele herinneringen later zien ze elkaar terug. De band tussen hen is nog steeds hetzelfde.
    Maar dan sterft Zayns moeder. Elissa helpt Zayn en samen praten ze vaak over belangrijke, serieuze dingen en belachelijke dingen. Elissa leest hem af en toe voor uit 'bon voyage' een boek dat ze ooit heeft gekregen. Het gaat over een meisje die op reis is maar eigenlijk gaat het over de reis van het leven tot aan de dood en over de onbereikbaarheid in het leven.
    Een aantal maanden later zal de onbereikbaarheid van het leven ook Zayn en Elissa uit elkaar halen.

    [ bericht aangepast op 15 mei 2015 - 15:32 ]


    Ik wil vrij zijn zoals de wind

    Linkjes staan er bij nu
    (Als er iets niet klopt moet je het even zeggen, ik heb dit op mijn gsm gedaan)


    Ik wil vrij zijn zoals de wind

    Ik weet dat er nog niemand gereageerd heeft, maar als jullie een liedje of zo willen gebruiken voor op de achtergrond mag je dit zelf zoeken maar als je graag wil dat ik er een zoek, dan wil ik dat ook wel proberen.


    Ik wil vrij zijn zoals de wind

    Het is misschien slim om er meer beeldmateriaal aan toe te voegen, het is namelijk enorm veel werk om dat op te zoeken. Ik zou het best willen doen, maar alleen maar als jij zelf het beeldmateriaal zoekt c:


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Animagi schreef:
    Het is misschien slim om er meer beeldmateriaal aan toe te voegen, het is namelijk enorm veel werk om dat op te zoeken. Ik zou het best willen doen, maar alleen maar als jij zelf het beeldmateriaal zoekt c:


    Ik zal straks eens even zoeken.


    Ik wil vrij zijn zoals de wind