De titel zegt het al. Wie heeft ook een baaldag? Bij mij leek het alsof echt ALLES mis ging. ¬¬ [/klotegevoel]
Ik heb nogal zin om kei hard te gaan schelden enz. maar ik houd me toch maar even in. ^^'
- Home
- Forum
- Werk en school
- Verschikkelijke baaldag.
Verschikkelijke baaldag. - Werk en school
-
16 sep 2008 - 17:54
0
16 sep 2008 - 17:55
0
Heb een beetje een baaldag, ben helemaal kapot en ziek... Waarom heb jij een baaldag?
Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg
16 sep 2008 - 17:55
0
nop ik nie,,maar mis deze week nog heb een beetje gevoel da er iets gaat gebeuren

nou ik zou zeggen lkkr schelden in je kussen ^^Listen to your heart and your dreams come true ~
16 sep 2008 - 17:56
0
Ik begrijp je helemaal
Ben vandaag ziek geworden moest kotsen op school en mijn vriednje zaghet HOEBEDOEL JE SCHANDELIJK
:S:S:S
XxCould it be that if I would just Be, True Love, Peace and Communion would come Naturally?
16 sep 2008 - 17:57
0
ik heb een baaldag want:
- mijn i-pod [my life:|] is genakt
-ik heb iets met min buik
-ik moest naar ziekenhuis voor bloedprik
-ik heb waarschijnlijk ontsteking
-ik heb straf ¬¬''zie 1e antwoord''
-en ik heb morgen stage YEEY -_-''16 sep 2008 - 17:59
0
mijn baaldag:
-kreeg mijn PW Grieks terug waar ik gwn 4 dagen voor heb geleerd! (jaja onvoldoende dus)
-moest nog scheikunde maken; na school!
- mijn BF was pist op me omdat ik hoger had bij Engels¬¬ dus heeft ze me de hele dag genegeerd (saai:()
-morgen 2 pw's... die ik dus nu aan het leren ben:(I am an idiot, I move.
16 sep 2008 - 18:03
0
16 sep 2008 - 18:06
0
*zucht*
- De leraar NS liet me in de hoek staan(OMG volgensmij issie in zijn tijd blijven steken)
- Heb saai HW
- Jongens irriteren mij, door te doen alsof ze me leuk vinden
- Ik heb geen zin in de volgende dag17 sep 2008 - 14:44
0
Ik had ook baaldag.. Kerel waar ik gek verliefd op was en hij op mij heeft int het weekend met een meisje gekust en nou is die er samen mee , en ik hoorde het daarstrak dat ie dat gedaan heeft dus jaa baaldagj vandaag :Sxx17 sep 2008 - 14:50
0