• Zo eens in de week of zo kam ik mijn haar door met een luizenkam, om alles uit de knoop te halen en mijn hoofd weer een vrij gevoel te geven. Daar was ik vandaag dus mee bezig, en ik vond opeens een explosie aan luizen op mijn hoofd. Terwijl de laatste keer dat ik mezelf kamde met die luizenkam vijf dagen geleden was, en toen had ik niets D: Hoe snel groeien die beesten wel niet in aantal?


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Ik heb geen flauw idee D: maar ik ben nog nooit gekamd met zo'n ding D: lijkt me wel eens cuwl.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Heel snel c: Als 1 luis veel eitjes legt, en die komen allemaal op dezelfde dag uit, dan heb je ineens veel luizen. Maak maar dat ze eruit zijn voor die nieuwe luizen ook eitjes beginnen leggen. En check je hoofd op neten, want ontluizen en de neten laten zitten is compleet nutteloos.


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Fellatio schreef:
    Ik heb geen flauw idee D: maar ik ben nog nooit gekamd met zo'n ding D: lijkt me wel eens cuwl.


    Nah, is nogal pijnlijk :')


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Defensive schreef:
    (...)

    Nah, is nogal pijnlijk :')


    Oww.. laat maar zitten


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Prongs schreef:
    Heel snel c: Als 1 luis veel eitjes legt, en die komen allemaal op dezelfde dag uit, dan heb je ineens veel luizen. Maak maar dat ze eruit zijn voor die nieuwe luizen ook eitjes beginnen leggen. En check je hoofd op neten, want ontluizen en de neten laten zitten is compleet nutteloos.


    Ja, ik heb wel eens eerder luizen gehad. Ik schrok van de hoeveelheid in mijn haar, maar nu je het zo zegt kan het inderdaad wel kloppen. Ik ben nu alleen thuis, maar zodra mijn moeder thuiskomt zorg ik ervoor dat ze mijn hele haar uitkamt.


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Snel, net een maffia bende die een land inneemt.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Uneventful schreef:
    Snel, net een maffia bende die een land inneemt.


    Firm believer of all that is magic

    Boh, zou van dat spul halen bij de drogist wat luizen + neten doodt, moet je een nacht in laten zitten but it worked for me :]


    No growth of the heart is ever a waste

    Je moet bij de apotheek silicom halen, dat spul werkt verschrikkelijk goed.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Lol dat wou ik niet weten xd


    Has no one told you she's not breathing?

    C18 schreef:
    Boh, zou van dat spul halen bij de drogist wat luizen + neten doodt, moet je een nacht in laten zitten but it worked for me :]


    Ik 5 minuten, toen nog een keer 5 minuten, toen 10 minuten. Dat stonk minder :Y)

    Nu krijg ik spontaan jeuk op m'n hoofd..


    "I shut my eyes in order to see.'

    C18 schreef:
    Boh, zou van dat spul halen bij de drogist wat luizen + neten doodt, moet je een nacht in laten zitten but it worked for me :]


    Een nacht?! Ik dacht een kwartier...


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Weirwood schreef:
    Nu krijg ik spontaan jeuk op m'n hoofd..


    Haha, dat kreeg ik ook toen een vriendin een tijd geleden erover begon. en nu heb ik ze nog ook D:


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Defensive schreef:
    (...)

    Een nacht?! Ik dacht een kwartier...


    Ik ook ongeveer :3