• ik heb een dagboek serie en ik ben er trost op x33.
    hij heeft het goed gedaan in duitsland [ voor de mensen die willen weten hoe en wat let me know] en nu heb ik besloten om hem er hier ook op te zetten.

    ze staan er op tot 8 worden spijtig genoeg weinig tot niet gemaakt en daar wil ik verandering in brengen omdat ie in duitsland wel goed draaide.

    dus ik presenteer jullie mijn dagboek serie !!!

    kus Samantha

    In Duitseland??
    Leg uit.


    Live life limitless.

    ik schrijf graag verhalen en mijn nichtje woont in duitsland en vroeg aan mij of ze ze ook mocht lezen. het groote probleem was dus dat zij geen nederlands kon dus ik heb alles naar het duits vertaald. en zij vond het zo mooi dat ze het op internet heeft gezet ook op een tokio hotel site en daar liep ie zo goed dat zij mij heeft aangedrongen om hem op een nederlandse tokio hotel fan site te zetten vandaar

    ik schrijf graag verhalen en mijn nichtje woont in duitsland en vroeg aan mij of ze ze ook mocht lezen. het groote probleem was dus dat zij geen nederlands kon dus ik heb alles naar het duits vertaald. en zij vond het zo mooi dat ze het op internet heeft gezet ook op een tokio hotel site en daar liep ie zo goed dat zij mij heeft aangedrongen om hem op een nederlandse tokio hotel fan site te zetten vandaar


    Ah oke, merci da je t zei. Ma dit is eigenlijk wel niet een TH site he, allee niet helemaal er zitten een deel mensen op die TH niet zo goed vinden, haters en gewoon mensen die een andere smaak hebben (bij dat laatste hoor ik).


    Live life limitless.

    haha jaa ik weet ik ben al langer bekend op quizlet ;)!

    Dusss ^^^
    gaan we ze maken ^^

    oke dan niet xD