• heb ik mijn nagels compleet kapot gemaakt ): Ik bijt nagels en ik probeer sinds eind juli daarmee te stoppen. Nja, mijn oplossing was om ervoor te zorgen dat er altijd nagellak op was, want ik hou niet van die smaak. Maar nu ik net mijn nagels opnieuw wilde lakken, voelden ze heel ruw aan en ze zijn gewoon doorzichtig ): Weet iemand wat ik hier tegen kan doen?


    Olive

    Toboe schreef:
    Ik heb ook heel lang nagels gebeten, en op een gegeven moment deed ik dat niet meer :'D
    Wat je misschien kunt doen, er is zo'n speciale nagelak die VIES is! Echt, die is er ook voor gemaakt om vies te zijn, zodat je niet meer nagels bijt, misschien helpt dat? Kun je volgens mij gewoon bij de kruidvat ofzo halen.
    Die nagellak is trouwens doorzichtig.

    bitex ofzo egt fucking smerig xD

    In het weekend pleisters om je nagels doen werkt misschien ook. Dat je nagels doorzichtig zijn is op zich normaal. Heb ik ook redelijk vaak, terwijl ik juist redelijk sterke en lange nagels heb.


    If you think something small can’t make a difference, try sleeping with a mosquito in the room

    Orphan schreef:
    (...)

    Nja, dat is het probleem niet. Ik ben nu gestopt, maar mijn nagels zijn kapot door al die nagellak ):

    dan moet je ze gewoon laten groeien en telkens een klein randje er van af knippen, daar worden ze (bij mij) sterker en dikker van


    If you can't blow them away with your brilliance, baffle them with your bullshit.