• Bij deze presenteren wij jullie het officiële account van Quizlet op Twitter!

    Dit account wordt beheerd door de moderators van Quizlet en is speciaal voor jullie allemaal om jullie up to date te houden over de dingen die hier op Quizlet gebeuren.

    Jullie kunnen het twitteraccount hier vinden:
    https://twitter.com/quizlet_nl

    Wil je je creatie hierop promoten? Klik dan even de spoiler open!

    dragonslayer schreef:
    Allereerst: een gelukkig nieuw jaar allemaal!

    Wij (de beheerders van het Twitteraccount Quizlet_NL) hebben iets leuks bedacht -hopen we. Het lijkt ons namelijk leuk om jullie creaties te promoten op het officiële Twitteraccount. Op dit moment heeft het account bijna 700 volgers, dus het is een goede manier om creaties onder de aandacht te brengen.

    Creaties kunnen van alles zijn, zoals stories, quizzen en gedichten (natuurlijk mogen foto's, colomns, etc. ook altijd).

    Hoe zorg je ervoor dat wij jouw creatie promoten?
    Je stuurt ons een tweet met de link van jouw creatie met daarbij de hashtag "#PromootCreatie". Ook zeg je wat voor creatie het is (dus een quiz, story, gedicht etc.). Wij bekijken je creatie (/testen die uit) en kiezen onze favorieten uit.

    Voorbeeld:



    Hoe vaak en wanneer kiezen wij de "favorieten" uit?
    Dit doen we meerdere keren per week. We hebben er niet echt een vaste dag of tijd voor uitgekozen. Het aantal "favorieten" zal ook per keer verschillen.

    Waarom doen we dit?
    Om meerdere redenen, eigenlijk. We willen het Twitteraccount graag actief houden en vinden het belangrijk dat creaties ook gratis gepromoot kunnen worden, omdat niet iedereen geld/de mogelijkheid heeft om geld uit te geven aan de spotlight.

    Natuurlijk mag je ook creaties van anderen promoten (bijvoorbeeld een Quiz die je heel goed vond)! Je mag ook meerdere keren creaties promoten, dus er is geen limit (tenzij onze hele timeline volstaat met jouw spam ;P).

    Voor vragen of onduidelijkheden kun je in dit topic reageren.

    [ bericht aangepast op 9 juli 2012 - 18:21 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 6 maart 2013 - 12:25 ]


    Just keep your head up. Stick on the ice.

    Er is al een 'officieel' twitter account, toch?


    To infinity and beyond •

    Bvlgari schreef:
    Er is al een 'officieel' twitter account, toch?


    Je bedoelt zeker @QuizletTweets? Het ís een account over Quizlet, maar dat account wordt beheerd door users. Dit account is alleen van de moderators en is dus eigenlijk het 'officiele' twitteraccount van Quizlet.nl.


    Just keep your head up. Stick on the ice.

    Landon schreef:
    (...)

    Je bedoelt zeker @QuizletTweets? Het ís een account over Quizlet, maar dat account wordt beheerd door users. Dit account is alleen van de moderators en is dus eigenlijk het 'officiele' twitteraccount van Quizlet.nl.


    Oke. (:


    To infinity and beyond •

    Wat een raar geel logo :P


    Today will be Girl's Day party with you~

    Yeah en dan zeuren dat andere dingen teveel werk zijn voor de mods.


    Your make-up is terrible

    -Heeft geen Twitter-

    :[


    i put the fun in funeral

    Audacity schreef:
    -Heeft geen Twitter-

    :[


    Don't be like the rest of them, darling

    Assassin schreef:
    Yeah en dan zeuren dat andere dingen teveel werk zijn voor de mods.


    Moderators zijn mensen en mensen mogen zeuren [:

    En het Twitteraccount wordt beheerd door moderators die zich daar vrijwillig voor willen inzetten. Als zij zich er niet voor wilden inzetten, dan was er geen Twitteraccount, dus ik vind het wel sjiek dat ze dit willen doen (:


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Ik volg al. =)

    [ bericht aangepast op 9 juli 2012 - 19:14 ]

    Ik volg :]


    Deep inside, I've never felt alive

    Audacity schreef:
    -Heeft geen Twitter-

    :[


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Ik heb vanochtend al op volgen geklikt, hihi (:


    “Love is a contradiction.”

    BeIIisario schreef:
    (...)

    Moderators zijn mensen en mensen mogen zeuren [:

    En het Twitteraccount wordt beheerd door moderators die zich daar vrijwillig voor willen inzetten. Als zij zich er niet voor wilden inzetten, dan was er geen Twitteraccount, dus ik vind het wel sjiek dat ze dit willen doen (:

    Tss, jullie zijn en blijven mods.
    Hoe dan ook, ik zal volgen, maar ik ben niet echt zo actief op Q.twitter
    Wel tof dat jullie dat doen.

    [ bericht aangepast op 9 juli 2012 - 19:13 ]


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    kuch triest


    "Ignite, my love. Ignite."

    .... Waarom gaan meldingen over quizlet op twitter komen? Ze komen toch hopelijk wel nog steeds op quizlet te staan?


    quidquid excusatio prandium pro