• Zoals sommigen van jullie misschien al weten, had ik vandaag een 'date' met een jongen. We waren naar zijn huis gegaan en er is was niemand thuis, dus zaten we boven op bed. Ik had al aangegeven dat ik liever niet wilde dat hij teveel aan me zet, waar hij zich dan ook gewoon aanhield. Op een gegeven moment hadden we gezoend en waren we zo wel een beetje bezig, weet je wel. Nou allemaal heel leuk en aardig, het was echt super leuk, maar we zijn niet verder gegaan ofzo hihi.
    Maar het probleem is dat hij in Februari 18 wordt en ik pas in Juni 16. Hij heeft al aangegeven dat hij me heel leuk vindt, maar niet weet of hij het wil blijven doen met kusjes enzo. En dat begrijp ik ook, want ik heb juist het tegenovergestelde.

    Kan ik iemand even huggen, niet dat ik heel verdrietig ofzo ben, en is er iemand die me kan vertellen wat te doen? :Y)


    Big girls cry when their hearts are breaking

    -Cyberhug-

    Ik heb alleen niet zo'n ervaring met jongens, dus daar zal ik je niet echt mee kunnen helpen. Ik kan alleen zeggen, doe niet iets wat je niet wil!


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Scotland schreef:
    -Cyberhug-

    Ik heb alleen niet zo'n ervaring met jongens, dus daar zal ik je niet echt mee kunnen helpen. Ik kan alleen zeggen, doe niet iets wat je niet wil!


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Scotland schreef:
    -Cyberhug-

    Ik heb alleen niet zo'n ervaring met jongens, dus daar zal ik je niet echt mee kunnen helpen. Ik kan alleen zeggen, doe niet iets wat je niet wil!


    Doe ik ook niet, zeer zeker niet. (:


    Big girls cry when their hearts are breaking

    ik ben zelf op 't moment 15, maar als ik 16 ben word mijn vriendje ook 18 ;p (ik word dan wel 2 maanden later 17 maar oke) en ik weet zeker dat als hij echt van je houd hij het zal respecteren dat je nog niet verder wilt gaan dan Kusjes (;


    I am the master of my fate, I am the captain of my soul

    Mijn vriend is 18 en ik ben 14. We schelen 4 jaar en 15 dagen, en hij zou ook al klaar zijn voor meer dan alleen zoenen. Maar ik ben dat nog niet en hij respecteert mijn grenzen. Hij vindt mij ook erg leuk en daarom is hij wel mijn vriend. Als hij jou echt leuk vindt zal hij er vrede mee hebben en niet verder gaan dan jij wil (:


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Gewoon niet doen wat jij niet wilt, als hij zich niet kan inhouden, zoals hij nu eigelijk al zegt, is hij jou niet waard.


    Het heden is de geschiedenis gezien door de toekomst.

    Romanian schreef:
    (...)

    Doe ik ook niet, zeer zeker niet. (:

    Mooizoo (:


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Allemaal heel erg bedankt, ik waardeer jullie hulp zo hard. (flower)


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Graag gedaan (:


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Scotland schreef:
    -Cyberhug-

    Ik heb alleen niet zo'n ervaring met jongens, dus daar zal ik je niet echt mee kunnen helpen. Ik kan alleen zeggen, doe niet iets wat je niet wil!


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Oh en trouwens, ik vind de leeftijd nog wel meevallen. 2 jaar is niet zo veel.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Cinna schreef:
    Oh en trouwens, ik vind de leeftijd nog wel meevallen. 2 jaar is niet zo veel.


    Nee, weet ik, maar toch. :Y)


    Big girls cry when their hearts are breaking

    De leeftijd valt toch heel goed mee?
    En trouwens, het maakt niet uit hoe oud je bent, zolang jij niet verder wil gaan dan zoenen, moet hij dat maar respecteren!


    I am not going to be a star, I am going to be a legend - Freddie Mercury

    Ik vind eigenlijk niet dat jullie je daar al zorgen over hoeven te maken. Allicht dat je nu niet verder wil gaan dan zoenen, ik ging een stapje verder na zes maanden en dat vond ik eigenlijk aan de vroege kant als je 't puur over tijd hebt. Niet dat ik me er niet prettig bij voelde maar enfin, niet belangrijk.
    Maar tuurlijk, zo'n jongen wil ook wat, maar als je echt om iemand geeft, dan had hij daar niet in het beginstadium al een punt van gemaakt. Vind ik. Laat 'm maar mooi wachten, is goed voor jouw zelfrespect en zijn respect tegenover jou.


    No growth of the heart is ever a waste

    Scotland schreef:
    -Cyberhug-

    Ik heb alleen niet zo'n ervaring met jongens, dus daar zal ik je niet echt mee kunnen helpen. Ik kan alleen zeggen, doe niet iets wat je niet wil!