• JAJA Moppies wij
    (Linda en Renee)(SEXBOMBillx3 & Billneukerx3) Hebben ROLLEN FOR SALE.....


    ROLLEN;
    1) Hoofdrol+ later Vriendin van Bill;[BEZET] By [Billneuker]
    2)Hoofdrol+ Later Vriendin van Tom; [BEZET] BY [SEXBOMBillx3]
    3)Hoofdpersonen Collega+ Later vriendin van Gustav;
    4)Barmeisje+ Later vriendin van Georg;
    5)Wanhopig, depresief, verdrietig meisje+ Later Vriendin van Andreas;
    6)Bf van Tom;
    7)Bf van Bill;
    8)Bf van Georg
    9)BF van Gustav;


    Wat wij van Jouw willen weten is;
    Rol;

    Name;

    Age;

    Character;

    Hobby's;

    Like;

    Dislike;

    Foto;

    Wy do you want in Our quiz;

    Text;


    SO MELD JE MAAR AAN!

    MAYBE DAT ER NOG EEN PAAR ROLLEN BIJKOMEN als WE DIE VERGETEN ZIJNxD


    Barmeisje+ Later Georg Vriendin;
    Naam; Kim

    Leeftijd; 18

    Hobby's; Shoppen

    Karakter; lief brutaal koppig eigenwijs

    Likes; Strand shoppen ijsjes

    Dislikes; school players

    Plaatje;http://i306.photobucket.com/albums/nn253/bambibabe69/Emo.jpg

    Why do you want in Our quiz; de verhaal(wat ik zie aan de rollen) lijkt mij leuk

    Tekstje;

    Haai

    Ik ben dus Kim
    Ik ben 18 jaartjes oud.Mensen vinden mij lief koppig eigenwijs en brutaal.Ik hou van shoppen naar het strand gaan en van ijsjes.Ik heb haat aan school zoals iedereen en ik haat players.
    whaa ik moet gaan zie je later(K)


    -XxX- Kim

    BF Tom!!!! (A)

    Name; Michelle



    Age; 17?



    Character; Bitchy, lief, koppig, eigewnijs, grappig, zelfverzekerd, brutaal, betrouwbaatr, behulpzaam, arrogant, soms ego



    Hobby's; TH, Shoppen, Gitaar spelen, Tekenen, Schrijven, Foto's maken



    Like; Hello Kitty, ice Cream, Chocolate, Gloomy Bears



    Dislike; TH Haters, Fietsen, Winter



    Foto; komt eraan!



    Wy do you want in Our quiz; Tom is super! En jullie ook :$



    Text;

    Heey Biatch!

    Ik ben Michelle en ben 17 jaartjes jong! Tommi Kaulitz is mij aller aller beste vriend [a] x'D.. We doen de gekste dingen samen die je maar kan bedenken.. Een keer stond ik op de voorpagina van een roddelblad; Tom en ik liepen hand in hand... Tsss... echt die fotografen verzinnen van alles! Terwijl ik hem alleen mee naar een winkel wilde trekken x'D.. mijn karakter is nogal; Bitchy in een woord.. Daarvoor kunnen Bill en ik soms botsen, want we hebben hetzelfde karakter x'D Maar de andere keer is alles weer helemaal in orde. Mijn hobby's zijn; Gitaar spelen [geleerd van Tommi [a]], Shoppen en dan expres Tom mee nemen omdat hij het haat x'D, Debiele foto's maken van Tom, schrijven en tekenen. Ik haat die TH haters... Omdat ze gewoon echt geen leven hebben met die domme dingen waar ze hun tijd insteken, Winter en fietsen.. En dit was wel zo ongeveer wat ik wilde vertellen aan jullie, Bitchez!

    Byez, Sweety!

    TOM BF!!!


    Name; Ninaa



    Age; Bijnaa 17



    Character; lief, behulpzaam, koppig, nieuwsgierig



    Hobby's; dansen, graffiti spuiten, keyboard, zingen,



    Like; uitgaan, Toommm, aardbeien, ijs!, fotoshoots met vriendinnenn




    Dislike; huppelkutjes, SPINNEN! (OMFG! ze doen niks, maar zijn zooooo eng:'( )




    Foto; http://www.quizlet.nl/fotoboek/view.php?id=73218



    Wy do you want in Our quiz; Omdat hij me cooool lijkt! en bf van tom vind ik eigelijk chiller als tom zn vriendinneke(A)



    Text; Haaaii =D

    Yaa, it's me mothaafckerss! Ninaa, the one and only. Ik doe aan dansen (breakdance, streetdance.. Maar, kan eigelijk heel veel soort dans, vind het alleen niet zo leuk en oefen het ook nooit..), ook doe ik aan graffiti spuiten, omdat me dat echt n kick geeft! ik probeer tom ook altijd over te halen als ik ga, maar.. nog niet gelukt.. Maf, want verder doen we de mafste dingen samen! Ik vind het chil om hem te plagen, en, hij pest me even hard terug! Maar ach, we hebben er lol om! Ik doe vaak fotoshoots met vriendinnen in de danszaal van mijn ouderss (ze geven les in verschillende dansen) ik ben hier nu al 16 jaar, bijna 17 =D t bevalt me goed hier,, mn leven is super op t moment! Tom is mn bf, ik kan echt niet zonder hem! Hij is gewoon heel lief en grappig enzo, en ik kan goed met hem praten(A) T is wel n vereiste niet jaloers te zijn op tom zn vriendinnetjes, maar dat ben ik ook meestal niet(A) Als Tom moet zeggen hoe ik ben, zou hij dit zeggen:
    Ze is heel lief, nieuwsgierig, en beetje koppig, behulpzaam, betrouwbaar en je kan haar alles vertellen, ze vind niks raar.. ze is zelf zo maf als n maffe, dus.. En ze is grappig =D Maar als je het ooit verpest, heb je het ook écht verpest. t komt alleen goed als ze gewoon niet zonder je kan, of je doet iets heel goeds voor dr.. als ze je niet mag laat ze ook wel merken dat ze je niet mag..

    xxx

    (btw, jullie mogen me karakter ook aanpassen als t beter in quiz past(A))

    waar gaat het verhaal over?


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    waar gaat het verhaal over?


    Over twee meiden die als bijbaantje bij de MC donalds gaan werken, en daar zijn hun colega's allemaal zuurpruimen behalve 1 meisje, daar halen ze streken uit, en later komen de Guys van TH er in voor

    oke
    dan wil ik wel de BF van Bill zijn!!
    Name; Madeleine
    Age; 17
    Character; Lief, Emotioneel, Brutaal
    Hobby's; Computeren, Zingen, Muziek Luisteren, Sieraden maken.
    Like; Chocolade, Dieren, Jongens
    Dislike; Huppeltutjes, Macho's,
    Foto;http://farm4.static.flickr.com/3183/2486592886_74a7a9b41c.jpg
    Wy do you want in Our quiz; Lijkt me erg LEUK!!!!
    Text;
    Heej ppl, mijn naam is Madeleine, ik ben 16 jaar en de BF van dé Bill Kaulitz. Dat zijn wel al een hele tijd. Vaak kletsen we met elkaar via msn of mobiel. Wat ik verder in mijn vrije tijd doe is computeren, zingen, muziek luisteren, shoppen en sieraden maken. Waar ik van hou is Chocolade, ik ben eraan VERSLAAFD!! Ook ben ik verslaafd aan jongens. Maarja, niks aan te doen. Waar ik absoluut niet tegen kan zijn huppeltutjes en Macho's. Verder ben ik heel relax. Soms ben ik brutaal maar meestal erg lief. En soms ook emotioneel, maar daar schaam ik me niet voor. Tja, wat kan ik nog meer over mij vertellen, denk niet veel.
    Nou, dan ga ik maar eens. Ciao!!!(K)


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    http://lh4.ggpht.com/manex.bn/RwKezE6dMDI/AAAAAAAAJIU/0xUJEeMfsFg/s800/Jessica+Alba-0033.jpg

    Na lang zoeken heb ik denk wel een geschikt plaatje x'D Zo niet zeg het dan, dan zoek ik een ander!

    Ik hoop dat ik de rol krijg lieverds!!!

    Rol; mogen julie kiezen bij wie julie denken ik het beste pas ;)
    Name;Nickita
    Age;18
    Character; altijd vrolijk maar kan ook een bitch zijn als het moet door bijv voor haar vrienden op te komen
    Hobby's; skaten en zingen en graffiti
    Like; (haar vriendje) uitgaan en chocola
    Dislike; mensen die denken dat ze alles zijn
    Foto; http://a426.ac-images.myspacecdn.com/01447/52/40/1447340425_l.jpg
    Wy do you want in Our quiz; Omdat het me super lijkt om er in te mogen spelen;)
    Text;
    Haay mijn naam is Nickita
    Ik ben 18 jaar en altijd vrolijk
    Ik sta altijd klaar voor mijn vrienden en kan best verlegen worden maar dan alleen door complimentjes
    verder ga ik de deur nooit uit zonder mijn mp3 en skate ik graag
    maar ik moet nu gaan de deurbel gaat en ik ga ff kijken wie het is doei (K) HVJ


    You can't touch music but music touch you

    ^^ <3


    Rol; BF van Billyboy ^^


    Name; Ymke (Je zegt Imke, doe dat maar als dat makkelijker is ^^)



    Age; 18



    Character;Druk, hyper, melig, altijd lachen ^^



    Hobby's; Gek doen, Billie's haar doen, Tom plagen, muziek luisteren en grappen uithalen



    Like;Zingen (Terwijl ik het niet kan ^^), Tom's blundermomenten nadoen, milkshakes, Icecream, roze&Zwart



    Dislike;Domme mensen, kakkertjes, diva's, TH-Haters



    Foto;
    http://i357.photobucket.com/albums/oo19/scene_queenjane/119.jpg



    Wy do you want in Our quiz;Omdat me dit een ubercoole story lijkt! :D



    Text;

    Hé medemensjes, Here's me, de enige echte BF van Bill Kaulitz! Ja, dé Bill Kaulitz, die ene die die gekke leiperd met dreads als broer heeft! Jaja, al zeker 10 jaar kennen Billieboy en ik elkaar. Als hij op tour is chatten en mailen we vaak, wat superleuk is! Bill kan uren doorzagen over het feit dat Georg en Tom NIET grappig waren door zijn shampoo te verwisselen met afwaswater. Ja, die vriend van me, die is goud waard <<3. Misschien, over een paar dagen, als de boys weer op tour gaan, mag ik mee! Kan ik lekker Bill's haar doen, kapster is sowieso mijn droomberoep. Maar volgens mij is Bill niet zo blij met vlechtjes en staartjes, die ik hem een keer heb ingedaan ^^. Toch blijven we vrienden: Ik ben net zo close met hem als hij met Tommi. Echt, niemand kan ons scheiden <<3. Georg vind me trouwens een gekke zeekoe, Tom vind me een garnaaltje en Gussie vind me .. ehm.. Ik weet niet wat hij van mij vind, hij is nogal stil, maar zo cute! Maar volgens mijn Hotmail heb ik een nieuwe mail binnen, die ga ik snel lezen, Ciao dus!


    Michael Jackson: dance, sing and rest in peace!

    Rol;Hoofdpersonen Collega+ Later vriendin van Gustav



    Name; Tara



    Age; 18



    Character; Beetje bitchy maar wel heel lief



    Hobby's; Skaten en plezier hebben



    Like; Shoppen!!



    Dislike; School:S



    Foto; Bij mijn plaatje



    Wy do you want in Our quiz; Omdat dit mij een hele stoere quiz lijkt!!



    Text;

    Ik ben een meisje dat erg gevoelig is. Als ik dan even alleen wil zijn als ik me verdrietig voel ga ik tekenen in een parkje of skaten in het skatepark. Dan wil ik gewoon even met niemand praten, ze weten allemaal wel weer dat ik thuis kom wil alleen even alleen zijn. Hou heel erg veel van shoppen en ben heel erg fan van Tokio hotel!

    Xx.


    Rol;Hoofdpersonen Collega+ Later vriendin van Gustav







    Name; Tara







    Age; 18







    Character; Beetje bitchy maar wel heel lief







    Hobby's; Skaten en plezier hebben







    Like; Shoppen!!







    Dislike; School







    Foto; Bij mijn plaatje







    Wy do you want in Our quiz; Omdat dit mij een hele stoere quiz lijkt!!







    Text;



    Ik ben een meisje dat erg gevoelig is. Als ik dan even alleen wil zijn als ik me verdrietig voel ga ik tekenen in een parkje of skaten in het skatepark. Dan wil ik gewoon even met niemand praten, ze weten allemaal wel weer dat ik thuis kom wil alleen even alleen zijn. Hou heel erg veel van shoppen en ben heel erg fan van Tokio hotel!



    Xx.

    Srry ik zat net op xTaraxJacQx dat is er 1 van me vriendin en mij bij deze staat wel een plaatje

    Rol; BF Bill en Tom&latere vriendin Georg of Gustav(A)


    Name;Paris



    Age;17



    Character;Bitchy,lief&betrouwbaar



    Hobby's;Zingen&fotoshoots



    Like;Tokio Hotel&^shoppen



    Dislike;Nerds&chocolade



    Foto; http://media.photobucket.com/image/aishwarya%20rai/javier_nuez23/hOT%20GIRLS/AishwaryaRai.jpg?o=12



    Wy do you want in Our quiz;Because I like it<3



    Text;

    Haay people<3.Ik ben Paris en ben 17 jaartjes oud,en wordt binnekort 18.Ik ben een enorme Tokio Hotel fan en bezoek dan ook alle concerten,ja vind je het gek?Ik ben namelijk de BF van Bill&Tom.Ja je kunt nou jaloers worden,maar je kunt ook vrienden met me worden zodat je Bill ontmoet^^.In mijn vrije tijd werk ik bij een castingbureau als fotomodel en sta dan ook vaak op covers van tijdschriften.Verder hou ik van shoppen en uitgaan.Ik ben dan ook vaak in de hipste shopstraten van de wereld samen met Bill,en we gaan natuurlijk ook veel feesten samen.Oh ik moet weer gaan.Daaagh x3



    SCHAT IK MAG DE ROL WEL HEA?


    Lalalalalalalala.

    Wanhopig, depressief meisje x'D
    maar mag ik dan ook BF Bill of Tom worden (A)

    Name; Annelies



    Age; Kies maar



    Character; Lief, spontaan, koppig, snel verliefd, gevoelig, betrouwbaar



    Hobby's; Hiphop



    Like; IceCream, vrienden, muziek, Hello Kitty, CupCake's



    Dislike; Arrogante mensen, spinnen, insecten



    Foto; http://i78.photobucket.com/albums/j119/qwerty12345_photo/andie.jpg



    Wy do you want in Our quiz; Omdat ik Linda en Renee focking hard lieft en de Quiz mij cool lijkt <3



    Text;

    Haaii peopz <3

    mijn naam is dus Annelies en ik leef al 16 jaar lang op deze domme planeet. Veel vrije tijd heb ik niet maar áls ik vrije tijd heb doe ik aan hiphop dat zie je misschien wel aan m'n uiterlijk. Voor de rest doe ik niet veel dan treuren om mijn familie die gestorven is, dus ik heb geen familie meer. Kortom, ik ben ingezakt toen de laatste stierf en zit nu nogaltijd in een depressie. Veel heb ik niet meer te vertellen over mij dus ga ik maar.

    Bye


    LIEFORDS, IK MAG DE ROL WEL HÉ?