• Hoi,

    Ik ben niet zo'n held in covers maken, dus als er hier iemand is die een cover voor mijn HP verhaal zou willen maken, zou dat fijn zijn. :3

    De titel is: Gezworen vijanden?
    Verder wil ik graag een cover van Fred en George + Draco. Welke foto's ervoor gebruikt worden, maakt me niet zoveel uit.

    Het gaat over een meisje dat naar Zweinstein raakt, in Griffoendor terecht komt en bevriend raakt met zowel de Wemeltweeling als Draco. De jongens kunnen dat natuurlijk niet echt waarderen waardoor er een groot drama ontstaat enzovoort. (:

    ~Het is de eerste keer dat ik om een cover vraag dus als ik iets verkeerd doe, zeg het gerust. ;)

    [NB. Ik kreeg van iemand de tip om het hier te plaatsen in plaats van in het Story-problemen topic. Een moderator mag hem daar weghalen of moet ik dat ergens melden? [A]]

    [ bericht aangepast op 8 okt 2012 - 14:27 ]


    Every villain is a hero in his own mind.

    Ik wil wel wat voor je proberen, met het meisje ook op de cover komen te staan en zo ja moet zij aan een criteria voldoen (haarkleur, ogen, etc..)


    Credendo Vides

    Bedankt trouwens hè. ;)


    Every villain is a hero in his own mind.

    ik zal proberen om het meisje er goed in te krijgen, alleen moet ik dan nog wel even kijken hoe ik dat aan ga pakken...
    Maar ik begin er nu aan, dus je krijgt hem zo.


    Credendo Vides

    Okee super! :)


    Every villain is a hero in his own mind.

    Hier mijn poging, hoor graag wat je ervan vind.


    Credendo Vides

    Oeh, ik vind hem echt super! Dat oog lukte dan zeker niet groen? Dat is het enige wat ik jammer vind, haha, de rest is echt boven verwachtingne!


    Every villain is a hero in his own mind.

    DreamerN schreef:
    Hier mijn poging, hoor graag wat je ervan vind.


    die is mooi!


    •*• Lululu •*•

    Prologue schreef:
    Oeh, ik vind hem echt super! Dat oog lukte dan zeker niet groen? Dat is het enige wat ik jammer vind, haha, de rest is echt boven verwachtingne!


    Oh, daar had ik eigenlijk nog niet eens naar gekeken XD, daar gs ik nu nog even naar kijken of het me lukt...


    Credendo Vides

    Oh en nog een dingetje... het is niet erg als het niet kan, maar is het mogelijk als haar gezicht nog wat duidelijker wordt links van haar neus? Want nu overheerst volgens mij dat andere plaatsje en is het net of ze in brand staat of zo. Maar als het niet kan maakt het niet uit. ;P


    Every villain is a hero in his own mind.

    ik heb geprobeerd, maar toen liep mijn programma steeds vast dus ik denk ook niet dat het me nog gaat lukken >.<"


    Credendo Vides

    DreamerN schreef:
    ik heb geprobeerd, maar toen liep mijn programma steeds vast dus ik denk ook niet dat het me nog gaat lukken >.<"


    Okee, jammer. Maar goed ik vind hem super dus bedankt!


    Every villain is a hero in his own mind.