• Ik moet dit even zeggen. en misschien is er iemand die precies het zelfde heeft meegemaakt of probleem heeft.

    Een goede vriend van mij heeft tegen mij gelogen.
    Dit hebben wij elkaar vergeven. maar nu zegt hij dat hij me leuk vind. Ik vind hem dus niet leuk. Als een vriend wel maar verder niet. En nu wil die niet meer tegen me praten zonder dat hij ruzie met me maakt.
    Ik weet niet wat ik moet doen... Echt niet..
    En nu gaat hij allemaal van die zielige smsjes sturen dat ik hem heb laten vallen. Terwijl hij helemaal niet normaal tegen me kon praten... Nu praat ik nooit meer met hem en dit vind ik echt heel erg...



    xxx


    Solen kommer fortfarande ingenting.

    zeg gewoon dat je hem niet leuk vind


    You can't not look cool with a crossbow.

    Laat het een tijdje rusten...en praat dan nog eens met hem.


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Want an honest answer? Ik zou tegen 'm zeggen dat hij op mag flikkeren en nooit meer terug hoeft te komen :]
    Uitleg lijkt me overbodig.


    No growth of the heart is ever a waste

    Best vervelend ): misschien kan je hem vertellen dat je graag gewoon op een normale manier met elkaar wil omgaan. En als dat niet kan dan;

    Ga verder je komt genoeg toffe mensen tegen!


    Who is laughing now! <3

    Zeg tegen hem wat je denkt. Als ik was zou ik zeggen 'Ga je onze vriendschap op geven en ruzie maken omdat ik niet van je hou? Want als je dat doet heb je volgens mij nooit iets in onze vriendschap gezien, ik snap wel dat je gekwetst bent, maar als ik je niet leuk vind, kan ik er niks aan doen he?' fso ;d ik ben niet zo goed in dit ;$


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Adrian schreef:
    Zeg tegen hem wat je denkt. Als ik was zou ik zeggen 'Ga je onze vriendschap op geven en ruzie maken omdat ik niet van je hou? Want als je dat doet heb je volgens mij nooit iets in onze vriendschap gezien, ik snap wel dat je gekwetst bent, maar als ik je niet leuk vind, kan ik er niks aan doen he?' fso ;d ik ben niet zo goed in dit ;$


    This.


    Het heden is de geschiedenis gezien door de toekomst.

    Adrian schreef:
    Zeg tegen hem wat je denkt. Als ik was zou ik zeggen 'Ga je onze vriendschap op geven en ruzie maken omdat ik niet van je hou? Want als je dat doet heb je volgens mij nooit iets in onze vriendschap gezien, ik snap wel dat je gekwetst bent, maar als ik je niet leuk vind, kan ik er niks aan doen he?' fso ;d ik ben niet zo goed in dit ;$


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Als ik het zo lees, denk ik dat hij een overdreven zielig doet omdat hij een soort van zijn zin niet krijgt. Kinderachtig dus... Verder net als wat Adrian, Rickjuh en MALFOYHEAD zeggen.

    [ bericht aangepast op 22 aug 2011 - 21:34 ]


    -

    Welkom bij de club, meid. Mijn ex-beste vriend heb ik gewoon laten vallen omdat hij gemeen en racistisch werd. Dat was de juiste keuze.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Adrian schreef:
    Zeg tegen hem wat je denkt. Als ik was zou ik zeggen 'Ga je onze vriendschap op geven en ruzie maken omdat ik niet van je hou? Want als je dat doet heb je volgens mij nooit iets in onze vriendschap gezien, ik snap wel dat je gekwetst bent, maar als ik je niet leuk vind, kan ik er niks aan doen he?' fso ;d ik ben niet zo goed in dit ;$