• ik heb dus niet zo'n chill rooster:

    maandag: half 9 tot kwart voor 4
    dinsdag: half 9 tot 3 uur
    woensdag: half 9 tot 3 uur
    donderdag: half 9 tot kwart voor 4
    vrijdag: kwart over 9 tot 3 uur

    ik vind het niet echt een chill rooster maar mn broer wel want die heeft 10 tussenurenxD
    maargoed
    wat voor rooster hebben jullie??


    Enjoy the little things of life, one day you look back and realize they were the big thing

    Secretive schreef:
    Jij hebt een mega goed rooster? D:
    Wat klaag je? D:


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Omg jij geen chil rooster? dude ik zou daar dus een moord voor willen doen! O.o


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Maandag van tien voor half 12 tot kwart over 4.
    Dinsdag half 9 tot tien over 3.
    Woensdag half 9 tot tien voor half 3.
    Donderdag half 9 tot tien over 3.
    Vrijdag half 9 tot tien over 3.

    Dat betekent een chill rooster, aangezien ik tweetalig vwo doe en wij nooit een chill rooster hebben. Dus hopelijk krijg ik weinig roosterwijzigingen en blijft het een tijdje zo, zekers op maandag :3


    Nothing matters anymore, that's the secret to New York.

    Secretive schreef:
    Jij hebt een mega goed rooster? D:
    Wat klaag je? D:

    [ bericht aangepast op 22 aug 2011 - 21:59 ]


    Sometimes, you need to step outside, get some fresh air, and remind yourself of who you are and who you want to be.[

    Ik heb elke dag van 8u10 tot 16u45, behalve de woensdag, dan van 8u10 tot 11u50.


    Never run out of reasons to smile...

    Abrazo schreef:
    (...)
    Wow zo lang?!

    Ja, inderdaad. Veel te lang. En mijn rooster voor de tweede semester wordt er niet beter op ;(


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Ballad schreef:
    (...)
    Maar jij maakt dan zeker je huiswerk op school, (of heb je toevallig een stage?) of niet dan? =O

    Huiswerk heb ik niet meer, maar doe mij dan liever school tot 16u, de woensdagnamiddag vrij en wat huiswerk. Een hele dag lang tot 19u naar een prof luisteren is me wat te veel van het goede


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Ik moet elke dag van half acht tot half 4 en met 8ste erbij tot kwart na 4, ik woon in België and it sucks. (cat)


    None but ourselves can free our minds.

    gewoon elke dag van kwart over 8 tot 20 voor 4, behalve op woensdag, dan heb ik maar tot 's middags les.


    Save me from myself.

    Elke dag van 8 tot 2


    I've never told a lie, and that makes me a liar.

    Ma: Half negen tot half twee, één tussenuur.
    Di: Half elf tot kwart over twee.
    Wo: Half negen tot kwart over elf.
    Do: Twaalf uur tot drie of half vijf (ligt eraan of je op gesprek moet).
    Vr: Half negen tot half twaalf.
    Volgens mij was dit het wel, haha.


    Ik ben gemeen xoxo

    maandag van 8.45 tot 3.30
    dinsdag van 8.45 tot 2.05
    woensdag van 8.45 tot moet ik nog uitvogelen :'D (tijden veranderd met pauzes)
    donderdag van 8.45 tot 2.40
    vrijdag van 8.45 tot 2.40/3.30 (mentor uur is als laaste)_O_


    Shoganai i ne~

    Valt toch nog wel mee?


    'The best way to not get your heart broken is to pretend you don't have one.' - Effy Stonem.

    Maandag: 8.15 - 15.50
    Dinsdag: 8.15/9.55 - 14.40 (ligt eraan of ik mentorles heb, want ik heb na mentorles, het eerste uur, een tussenuur D: )
    Woensdag: 8.15 - 12.50
    Donderdag: 9.00 - 15.50
    Vrijdag: 8.15 - 12.00 :Y)

    Ik heb drie tussenuren, op maandag van 11.10 - 12.00, dinsdag 9.00 - 9.55 (tenzij ik geen mentorles heb) & vrijdag 9.00 - 9.55


    Destroy what destroys you.

    Voor een middelbare school is jou rooster echt ontzettend chill.


    Ik ben gemeen xoxo