• ik heb dus niet zo'n chill rooster:

    maandag: half 9 tot kwart voor 4
    dinsdag: half 9 tot 3 uur
    woensdag: half 9 tot 3 uur
    donderdag: half 9 tot kwart voor 4
    vrijdag: kwart over 9 tot 3 uur

    ik vind het niet echt een chill rooster maar mn broer wel want die heeft 10 tussenurenxD
    maargoed
    wat voor rooster hebben jullie??


    Enjoy the little things of life, one day you look back and realize they were the big thing

    Vandaag gekregen, en mijn rooster valt best mee, eigenlijk:
    Ma: 08:05 tot 15:55
    Di: 08:05 tot 15:05
    Wo: 08:05 tot 15:55
    Do: 08:55 tot 13:55
    Vr: 08:55 tot 15:05

    Het enige kutte is woensdag, omdat ik dan geen blokuren heb, waardoor ik dus 8 verschillende vakken aan huiswerk/boeken mee moet nemen. :l


    Opgeven is geen optie.

    ik moet elke dag van 8u30 tot 15u50 naar school en op woensdag van 8u30 tot 11u55, pffffffffffffffffffff soms haat ik het om belg te zijn


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

    Elke dag van 8.30 tot 15.45,
    woensdag van 8.30 tot 12.00

    In België is dat zowat hetzelfde. De mijne is :
    elke dag van 8:15 tot 15:30
    Behalve de woensdag van 8:15 tot 11:55
    (cat)


    You better put a condom on, if you're gonna act like a dick you need to dress like one.

    Mijn rooster:
    Maandag: 8.20 - 15.00 met om 11.15 een tussenuur tot 12.10
    Dinsdag: 8.20 - 14.10 met om 12.10 een tussenuur tot 12.55
    Woensdag: 9.10 - 15.50
    Donderdag: 8.20 - 15.50 met om 11.15 een tussenuur tot 12.10
    Vrijdag: 8.20 - 15.00

    Echt chill vindt ik hem niet, maar het is te doen... En ik heb genoeg tijd om huiswerk te maken


    The way that you flip your hair gets me overwhelmed - One Direction, What Makes You Beautiful

    Die staat nog niet op de site, voor vrijdag weet ik hem sws.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Niet.Zeuren.
    Ik zit iedere dag tot het negende ; 5 uur.
    + dinsdag en vrijdag avondcursus ;D


    Not every fairy tales ends with: and they lived happily ever after - Prince Harry of Wales

    Tranquillity schreef:
    (...)
    Huiswerk heb ik niet meer, maar doe mij dan liever school tot 16u, de woensdagnamiddag vrij en wat huiswerk. Een hele dag lang tot 19u naar een prof luisteren is me wat te veel van het goede

    De woensdag namiddag is bij mijn school niet vrij en huiswerk zit ik soms tot diep in de nacht aan, dus ik denk toch dat jij het wat beter heb :3 Ach ja, er valt helaas nergens wat aan te veranderen, 't is gewoon weer wachten op de vakantie =(


    “Love is a contradiction.”

    ik heb echt een k*trooster. 6 tussenuren in de week en precies op vrijdag eerst een paar lessen, dan DRIE tussenuren + pauze. en dan het allerlaatste uur nog 1 les -.-


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    dat is inderdaad wel een kut rooster


    Ivar Oosterloo.

    Volgens mij moet België echt wat meer doen aan het inkorten van de schooldagen. :'D
    Ben ik even blij dat ik maximaal 6 uren per dag heb. (70-minuten rooster)
    En het laatste uur gaat tot en met 16.15. (wbw)


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Ik heb elke dag van 8.35 tot 15.50 uur les. Vanaf dit jaar heb ik 2 8ste lesuren dus dan heb ik les tot 16.40. Alleen woensdag heb ik school van 8.35 tot 12.15

    [ bericht aangepast op 25 aug 2011 - 18:52 ]

    Zeur. Ik zit elke dag tot half 5.

    Mijn rooster veranderd elke dag maar het komt er op neer:
    Van kwart voor 9 tot 5
    En ik doe anderhalf uur over het reizen heen en meestal 2 uur terug. Omdat de treinen zich elkaar op de terug weg net mislopen ><
    En vergeet het huiswerk niet...
    Dus geloof me jouw rooster is chill. Zelfs toen ik op het middelbaar zat was ik daar blij mee.

    [ bericht aangepast op 25 aug 2011 - 18:54 ]


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    Ik weet mijn rooster voor dit jaar nog niet, maar mijn rooster voor vorig jaar was erger.

    [ bericht aangepast op 25 aug 2011 - 18:55 ]