• Yeah, ik was dus even tussen mijn stories aan het kijken en vond ik een oude van mij, daarvan heb ik de hoofdstukken net terug gezocht en heb besloten dat ik eraan verder ga schrijven, aangezien ik het een erg goed idee vond.

    16+ vanwege seks en licht geweld


    "Ik beschouwde mensen niet als levende wezens, maar als een bron van voedsel. En ik vond het leuk om met mijn eten te spelen."

    [ bericht aangepast op 6 okt 2011 - 17:22 ]


    Your make-up is terrible

    Lijkt me leuk (;


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Sounds... interesting... (wbw)


    Life is hard and then we die

    Het is een mooi verhaal, erg interesant en origineel. Het is ook heel goed en leuk geschreven dus lezen maar :Y)


    The happiest people don't have the best of everything, they just make the best of everything.

    -titel doet me stiekem denken aan een liedje-

    Leuk 8D

    Penelopy schreef:
    Het is een mooi verhaal, erg interesant en origineel. Het is ook heel goed en leuk geschreven dus lezen maar :Y)


    Dankjewel!


    Your make-up is terrible

    Ik ben nu al verslaafd aan dit verhaal. De sadistische kant van mijn brein is blij *O*


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Hoofdstuk 12 staat nu ook online.


    Your make-up is terrible

    Hoofdstuk 13 staat online!


    Your make-up is terrible

    Kan je misschien beetje in grote lijnen vertellen waar het over gaat ? :$


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Sudowoodo schreef:
    Kan je misschien beetje in grote lijnen vertellen waar het over gaat ? :$


    Sure.
    Het verhaal gaat over Mikhail, een gevallen engel. Tijdens het verhaal kom je te weten waarom hij terug is gestuurd naar de aarde om daar te overleven op de levenskracht van andere mensen. Hij heeft het vooral gemunt op meisjes, die hij graag bespeelt of bang maakt door keer op keer terug te komen tot hij ze uiteindelijk vermoord.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)

    Sure.
    Het verhaal gaat over Mikhail, een gevallen engel. Tijdens het verhaal kom je te weten waarom hij terug is gestuurd naar de aarde om daar te overleven op de levenskracht van andere mensen. Hij heeft het vooral gemunt op meisjes, die hij graag bespeelt of bang maakt door keer op keer terug te komen tot hij ze uiteindelijk vermoord.


    Hip, als ik tijd heb en andere boeken eens uitlees -.- Ga ik hem lezen ;d -Doet hem vast in bladwijzer zetten-


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Sudowoodo schreef:
    (...)

    Hip, als ik tijd heb en andere boeken eens uitlees -.- Ga ik hem lezen ;d -Doet hem vast in bladwijzer zetten-


    Okaay. :'D Hoop dat je hem dan leuk vind.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)

    Okaay. :'D Hoop dat je hem dan leuk vind.

    Vast wel ;d Vind fantasie dingen wel leuk en laatst had ik een boek gelezen wat ook over een gevallen engel ging en die was hip ;d


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Sudowoodo schreef:
    (...)
    Vast wel ;d Vind fantasie dingen wel leuk en laatst had ik een boek gelezen wat ook over een gevallen engel ging en die was hip ;d


    Oooh okay. :'D Ja dan is dit vast ook wel leuk. En ik ben van plan deze eens af te schrijven haha.


    Your make-up is terrible

    hoofdstuk 14 staat nu ook online.


    Your make-up is terrible