• x

    [ bericht aangepast op 9 okt 2011 - 20:23 ]

    Ik doe het gewoon nooit. Ik vind het raar ook al zien ze je niet.


    ever since i turned my feelings for Damon have become more intense

    Als ze maar geen hangende hebben, waar je pure angst door uit gaat stralen.


    Smile and live.

    nog nooit gedaan; en ik zou het ook nooit op het strand ofzo doen.


    The first step to getting the things you want out of life is this: Decide what you want. ~ Ben Stein

    Nope doe ik niet aan mee


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Wat is het toch fijn om een jongen te zijn soms. Ik kan het gewoon doen zonder dat iemand raar op zal kijken. :P
    Maar goed als een meisje/vrouw dat wil doen moet ze dat doen. Ik heb er in ieder geval geen moeite mee. Zal er ook niet expres meer naar kijken ofzo.


    Things will go as they will; and there is no need to hurry to meet them.

    Wat is daar erg aan? Ik zou het niet doen, maar het zijn gewoon borsten hoor, iedere vrouw krijgt dat, dus het is toch niet vreemd?


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Marshmellow schreef:
    Wat is daar erg aan? Ik zou het niet doen, maar het zijn gewoon borsten hoor, iedere vrouw krijgt dat, dus het is toch niet vreemd?


    Omdat het niet altijd een even smakelijk gezicht is ;]
    Jij zou het toch ook niet prettig vinden als iedereen zonder broek rondliep? Terwijl ook iedereen een kont heeft en het 'heel gewoon' is ;]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Assassin schreef:
    Ik zelf zal het nooit in het openbaar doen maar als anderen dat willen, prima, ik zal ze niet tegenhouden en ik vind het ook niet vies, tenslotte hebben alle vrouwen borsten.


    | Reality is for people that lack imagination |

    Endure schreef:
    (...)

    Omdat het niet altijd een even smakelijk gezicht is ;]
    Jij zou het toch ook niet prettig vinden als iedereen zonder broek rondliep? Terwijl ook iedereen een kont heeft en het 'heel gewoon' is ;]

    Het is inderdaad niet altijd even smakelijk maar alsnog. Ik vind het ook niet echt prettig om mensen in die over the top kleren zien te lopen waarvan ik iets heb van 'wat is dat nou weer?', en dat mag dan wel, nou goed dan.


    If you had never come out of the blue, I would've stay